Gemiddelde bare date zoektocht

A

Anonymous

Guest
Bij raamdames zal je recensies bij moeten houden dat is toch niet erg, ik vind het leuk.
Neem Amsterdam: Eva in de spuitstraat bare ook anaal, Isabel idem, Angela wel anaal niet bare, Leida wel bare niet anaal.

Bij clubs/bordelen, op de site staat bijna nooit wie er bare doet en wie niet. Silvie in Utrecht is een uitzondering.
Dus je moet je dames kring opbouwen, veel wisselen en de eerste keer vragen naar alle mogelijkheden als er een klik is kan er misschien later meer.
Ik heb het idee dat als je bij het voorstellen een dame die je al kent overslaat dat zij soms de keer daarna inschikkelijker is in de hoop later niet nog eens overgeslagen te worden. Maar bare in clubs? Ik ken ze amper.

Prive ontvangst, op de kinky site staat vaak veel onzin aangevinkt.
Ik ga als er een klik is vaak heel snel daarna weer terug. Zeg dan ook dat de vorige keer me heel erg beviel, maakt ze veel inschikkelijker.
Ik heb er een paar bare dames aan overgehouden terwijl op de site staat 'intiem altijd met condoom".
Vooral de buitenlandse dames zijn vaak maar een paar maanden in Nederland dus dat moet je blijven opbouwen.

Algemene regel nooit zeikerig doen over geld.

Terug
Naar boven