Gematched met DVP

Ragemos

Toogplakker
20 mei 2019
77
47
Gezien er een verhalenrubriek is leek het me wel geinig om het (enige) wilde verhaal wat ik mee heb gemaakt hier te delen.

Zo ongeveer 2,5-3 jaar geleden strandde mijn langdurige relatie nadat zij was vreemdgegaan, was allemaal erg naar en via die kant ook deze hobby ingerold (je wil toch wat en dat moeilijk gedoe qua relaties was ik compleet zat). Nu was het niet zo dat ik het compleet had opgegeven, verhalen over dating app successen van vrienden en kennissen die de meest gekke dingen meemaakten en soms regelrechte nymfos tegenkwamen, dacht ik toch dat er wat te halen viel. Tot vandaag deze nymfos zelf nog niet tegengekomen. :lol: wel overkwam mij wat anders, ik wist al van kinky en sj af en hoopte hier een leuke verzetje tegen te komen, met nadruk op "hoop". Tegelijkertijd op de bekende dating apps, ik matchde wel eens maar dat liep vaak op niks uit, tot ik ergens 2 jaar geleden met een redelijk leuk uitziende meid matchde, halverwege twintig en gewoon leuk maar niks speciaal, wel wat geflirt over en weer. Schema's waren echter lastig en afspreken moeilijk. Tegelijkertijd hield ik kinky & sj nog in de gaten, want er was nog niks gebeurd. In die tijd kwam ik echter een advertentie tegen met een foto stond die mij heel erg bekend voor kwam.

Je raadt het al, de dame waar ik mee aan het chatten was bleek nog een bijbaan te hebben, een foto ook aan mij gestuurd bleek ook op haar advertentie gebruikt te worden op een gecensureerde manier. Vraag me niet waarom, maar toen der tijd werd ik hier ongelooflijk geil van en heb toen eigenlijk mijn schema vrijgemaakt om af te kunnen spreken, wetende dat de dame in kwestie een andere bijbaan had. Anderhalve week na de ontdekking was het eindelijk zover, misschien slecht van mijn kant met voorkennis, maar heb me heel de tijd van de domme gehouden en merkte dat ik maar op één ding uitwas, een date met een dvp zonder te betalen (heel kinderachtig achteraf). Uiteindelijk eindigde de date en haar thuisgebracht waarna ik nog binnen werd uitgenodigd waar ik al langzaam gek werd en droom vervuld zag worden (Als genoemde handeling pijpte de dame deepthroat, iets wat mijn ex dus niet deed omdat ze pijpen "vies" vond). Nu kan ik hier wel een verhaal ophangen dat ik als casanova daar alles klaargespeeld heb maar ik denk eerder dat het andersom was, haar bijbaan was denk ik ook haar hobby, de koffie was bijzaak en na heftig zoenen had ze mijn broek op de enkels en merkte ik dat wat in de advertentie stond niet gelogen was. Uiteindelijk een hele nacht bij de dame verbleven en trots als een pauw vanaf haar zo door naar werk in de ochtend.

Uiteindelijk nog twee keer afgesproken waar uiteindelijk bleek dat het toch niet echt klikte, misschien ook omdat ik dit geheim toen voor me gehouden heb.Achteraf wel een opmerkelijk verhaal wat ik niet eerder gedeeld heb, maar wel geinig is. De dame adverteert naar mijn weten niet meer en anders onder een compleet andere naam (of slimmer in een andere regio, aangezien ze toen echt thuis ontving dat ik dacht). Misschien een beetje raar, maar ik heb nog een keer door heel het land gekeken of ik de advertentie in een andere regio terug kon vinden, maar ook nooit meer een recensie van gezien op hookers of ergens anders.

xxlbare

Toogplakker
22 sep 2016
62
5
Dank je leuk verhaal.

Ik heb het een paar keer andersom meegemaakt. De DVP stuurde mij een bericht dat ze zin had om verwent te worden.
Dat verwennen was dan een massage inclusief intiem en interne donatie. :D

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Ragemos bedankt voor het delen van je geile ervaring en mooi geschreven man. Het is helemaal niet raar wat je trof, dat kan iedereen overkomen. Je kan de tijd na een lange relatie ook zien als een tijd van onplooiing en dat kan best spannend zijn. Garoetuh
CG

Terug
Naar boven