Gelukje

Blanke sabel

Toogplakker
18 jul 2017
88
7
Deze gebeurtenis is al weer enige jaren geleden gebeurd, maar ik denk er nog wel eens aan.

Op een avond zat ik op een (bekende) gratis chat site voor geile mensen. Toen ik het profiel las van een stel uit mijn woonplaats waar van zij graag bare geneukt wilde worden om door haar partner te worden uitgelikt na het volkwakken.
Aangezien het op deze site vol staat van fake profielen duurde het enige tijd voor ik er op reageerde. Vrij snel zaten we met elkaar te bellen en reed ik later die avond naar hun toe. Hij deed naakt open en ging me voor naar de huiskamer.
Zij lag naakt op een grote matras. Ik kleedde me uit en ging er naast liggen. Hij keek toe. Zij en ik begonnen elkaar voorzichtig af te tasten, en te zoenen.
Mijn leuter stond vrij snel omhoog en had er zin in. Zij - zo te voelen - ook. Wij lagen lekker tegen elkaar aan, te zoenen en ik streelde haar kutje en zij mijn pik. Zij kuste mij en op het zelfde moment begon hij mij te pijpen. Nooit eerder mee gemaakt, maar geil en lekker! Ik kon me nog net inhouden en schoof snel bij haar naar binnen. In een paar stoten vulde ik haar kutje. Hij dook er snel op af en likte haar leeg, zij kusten elkaar en zij kuste daarna met mij. Hij likte me schoon.

Dit was een van mijn geilste date's. Omdat het mannelijke element zo onverwacht kwam en ik er achter kwam dat zo iets lekker geil is.
Toen ik weer naar huis ging spraken we af om dit vaker te doen. Helaas, heb hun daarna nooit meer gezien.

fiebert3

Legende
27 jun 2020
2.813
1.255
Ik had eens afgesproken met een jong koppel. Beiden wel knap.
De jonge vrouw had er wel zin in en de man ging toekijken.
Pijpen was best lekker en vlug lagen we in 69.
Af en toe pijpte de vrouw ook haar vriend.
Ineens uit het niets voelde ik een andere mond over mijn piet.
Het maakt eigenlijk niet zoveel verschil. Een mond is een mond hé.
Beiden hebben mijn zaad geproefd. :D

picard32

Toogplakker
4 mei 2015
189
79
Mooie, geile verhalen!
Ik heb wel ervaring met cuckolding (2x), de man keek echter alleen toe, 1 man heeft ook gefilmd.

Terug
Naar boven