Geld terug krijgen?

ronald030

Ervaringsdeskundige
2 sep 2015
541
125
Ik wil graag jullie mening weten. In het verleden heb ik een keer meegemaakt dat ik extra heb moeten betalen voor anale sex, en tijdens de sex bleek dat het niet ging lukken - er werd door de dame al gegild toen ik m'n pik er tegen aan zette. Ik heb na afloop het extra betaalde bedrag teruggevraagd maar dit werd niet in dank afgenomen. Nu heb ik er geen scène van gemaakt, maar de dame nooit meer bezocht.

Hoe staan jullie hier in? Geld terug vragen of niet?

enjoyerik

Toogplakker
27 mrt 2015
141
2
Als je op een respectvolle wijze met het gebodene om gaat mag je verwachten dat geleverd wordt waarvoor is betaald en dat je zonder gezeur je geld terug krijgt als de aan die (extra) betaling gekoppelde dienst niet kan worden geleverd. Het is wat anders als het niet (meer) kunnen leveren van een dienst verband houdt met een respectloze en/of te ruwe benadering van de klant.

ChausseeDAmour

Snuffelaar
1 jan 2017
9
0
Heb het zelf ooit 1x meegemaakt in één van de twee raamprostitutiestraten in Den Haag.

Ik was er omwille van een zakenreis en om een of andere reden wou ik een Nederlandstalige dame (bare kwam zelfs niet in me op en dat dus ook nooit uitgesproken). Het gezicht en de borsten van de dame in kwestie stonden me echt wel aan, dus ik stapte binnen, ging aanvankelijk akkoord met de prijs en overhandigde het geld. Toen ze echter haar rokje uitdeed, bleek ze on-ge-loof-lijk last te hebben van cellulitis... Mijn goesting was eerlijk gezegd meteen over...

Om haar niet te schofferen, speelde ik meteen de 'spijtkaart' uit: ik had zogezegd wroeging omdat ik thuis een vrouw en kind had zitten (wat niet zo is, want ben single zonder kinderen) en ik kreeg zonder al te veel moeite mijn geld terug. Ze stond er dus ondertussen wel al volledig naakt, dus in principe had ik wel een gratis striptease gekregen :)

Respectvol blijven lijkt me dus echt wel belangrijk in zo'n gevallen.

Terug
Naar boven