Gekker moet het niet worden...

A

Anonymous

Guest
Ik vraag mij af wie van ons er 450 wil tegenaan gooien, zonder zeker te zijn dat het ook lettelijk de moeite loont ? ;)

A

Anonymous

Guest
philippe zei:
wat dacht je van Erika 21j; blondje Italiaanse?
https://www.redlights.be/profiel/erika-24/
nachtje voor € 1.000,= en een weekend voor slechts € 3.000,= Heeft blijkbar een gouden kut !

dat zou kunnen maar ze heeft geen Italiaanse kut !!!
spreekt geen woord italiaans als ze daar al over liegen wat is er dan nog meer gelogen ??

A

Anonymous

Guest
Waarschijnlijk een bronzen poesje dan...

Snelle

Toogplakker
19 jun 2015
110
5
Wat is dat toch met sommige vrouwen die gestoorde prijzen vragen? Net een Lisa op afspraakjes zien passeren: 250eur per uur en 1000, jawel 1000 eur voor 1 uur nzc. Wie geeft er in godsnaam 250 eur uit aan een DVP als je er maar 1 uur voor krijgt met normale, veilige seks? Hoe verloopt het denkproces van die meiden? En wie van ons acht hen 250 euro waard?

A

Anonymous

Guest
"Een gek kan meer vragen dan 100 wijzen kunnen benatwoorden"

Vlaams spreekwoord

cedric78

Ervaringsdeskundige
19 mei 2015
332
7
Ja, dit snap ik ook niet :oops: Deze laat ik uiteraard links liggen, ook al zijn ze mooi.

Voor 250 euro heb ik uren plezier :D

loper

Toogplakker
10 mei 2015
144
14
Tja, ze heeft een kut van goud en als je erin klaarkomt komt er ook nog eens diamant uit.

gblover

Toogplakker
11 mei 2015
137
5
Heel simpel .
Gewoon niet gaan .... iedereen het been stijf houden ipv deze belachelijke prijzen te betalen en de dames zakken vanzelf wel in prijs !

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
loper zei:
Tja, ze heeft een kut van goud en als je erin klaarkomt komt er ook nog eens diamant uit.

Moet je wel oppassen dat je je er niet aan open haalt aan die diamant :D

Aan de andere kant is wat de gek er voor over heeft, er zullen vast en zeker vermogende mannen zijn die hier op ingaan en daarmee denken een soort van exclusieviteit daar mee te kunnen scoren.
En zo'n dame verminderd het aantal klanten dat gaat reageren op haar advertentie en denkt daar mee in een keer binnen te zijn.
Waarschijnlijk verkeerd deze dame in grote geldnood.

Je zou je ook af kunnen vragen of het gevoel anders is bij een dure dame of een bij een minder dure dame.
En zeker als de dame ook nog eens verwacht dat je een condoom om doet.

Mvg

Naked

frankypanky

Ervaringsdeskundige
15 sep 2015
308
103
naked zei:
loper zei:

Moet je wel oppassen dat je je er niet aan open haalt aan die diamant :D

Aan de andere kant is wat de gek er voor over heeft, er zullen vast en zeker vermogende mannen zijn die hier op ingaan en daarmee denken een soort van exclusieviteit daar mee te kunnen scoren.
En zo'n dame verminderd het aantal klanten dat gaat reageren op haar advertentie en denkt daar mee in een keer binnen te zijn.
Waarschijnlijk verkeerd deze dame in grote geldnood.

Je zou je ook af kunnen vragen of het gevoel anders is bij een dure dame of een bij een minder dure dame.
En zeker als de dame ook nog eens verwacht dat je een condoom om doet.

Mvg

Naked

Voor zulke bedragen ga ik liever naar Thailand of de Filipijnen... Grote kans dat je daar veel meer plezier hebt.

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
frankypanky zei:
Voor zulke bedragen ga ik liever naar Thailand of de Filipijnen... Grote kans dat je daar veel meer plezier hebt.

Ik weet het wel zeker dat je dan veel meer plezier hebt :D

Liberal Guy

Toogplakker
26 dec 2016
28
0
Ik begrijp gewoon niet dat je meer dan pakweg 100 € betaalt aan een dame, ofwel heb je dan geld teveel (wat ik dan principieel nog niet zou doen), ofwel kom je niet op een normale wijze meer aan je trekken...

Betaalde seks is voor mij heel normaal, maar 100 € is echt de limiet.

Dan prefereer ik de gratis one night stands...

Terug
Naar boven