Geisha Fei - Erkelenz

burak2021

Snuffelaar
30 dec 2021
21
39
https://www.asialadies.de/Sex-Anzei...-Hostesse-Geisha-Fei-geboostert-11004272.html
Afgelopen maandag langs Erkelenz kijken wat er daar beleven valt. Ontvangst is een normale rijtjeshuis met zij ingang wat wel redelijk beschut was.

Bij binnenkomst werden er 2 dames voorgesteld door een meneer die dames aan mij aanbood, er was nog een Westerse meid genaamd Joana, maar had al van te voren afspraak gemaakt voor ''Fei''. De foto's komen overeen. maar je moet ongeveer 5-7 jaartjes erbij doen. De prijzen zijn € 80 voor 30 minuten, € 100 voor 45 minuten en € 130 voor 60 minuten. Totaal had ik betaald €150.

Op kamer beetje zuigen aan de tepels, en pzc. Maar was heel kort. Wel een beetje tongzoenen maar was heel erg terughoudend. NZC is €50 extra.

NZC was erg lekker, ze had een best wel een strak poesje. We hadden meerdere standjes gedaan. Maar wel constant een beetje nep kreunen. Klaagde een beetje veel tijdens missionaris dat mijn lid te groot en dik was. Weet niet wat de gemiddelde is maar het valt echt wel mee. Niet mijn eerste dvp die ik zonder pak. Wel erg jammer dat ze half liter olie/gel op poes smeerde. Voelde niet veel meer na een tijdje. Aan het einde mijn zooi in haar gedoneerd, ze was niet blij. Maar ze klaagde ook niet er over.

Herhalingsgevaar is groot, maar omdat ik meer dan een uur onderweg was houd het mij toch wel een beetje tegen. Benzinekosten is niet niks tegenwoordig.

Terug
Naar boven