Geiltje adv. Afspraakjes.com

fluireflieter

Toogplakker
22 apr 2015
27
3
Staat vandaag 22/06/2016 in rubriek "betaald contact gezocht"

Probeert u wijs te maken dat het "haar" foto is, terwijl het een Ghanese actrice betreft...
Vraagt 40eur. extra voor "zc"

Antwoord met mailadres "[email protected]" , gebruikt als naam Moni AV

Had overdag met "haar" gemaild, maar 'k was wantrouwig zowel voor "haar" foto (kon ik pas natrekken een uurke geleden, heb natuurlijk zelf gene gestuurd... doe ik pas als ik 100% zeker ben dat de dame echt is) als het "gesprek".
Blijft in alle toonaarden ontkennen dat de foto fake is... Internet staat vol met die actrice haar foto's, heeft zelfs twitter, facebook, instagram enz.... blijft toch beweren dat "zij" het is, maar wil geen nummer of echte foto geven...= Heeft zich zelfs versproken in de mail.

Hoe gestoord moet ge als man zijn om zo aandacht te willen krijgen????

Geiltje 24 jaar Antwerpen - Deurne
Vandaag zin in een PAY sexdate
Exotische dame wil met jou (h)eerlijke man op sexdate vanavond. Kan niet ontvangen. Geen heen en weer gemail, concrete afspraken en mooie voorstellen met foto krijgen voorrang. Heb veel zin, dus hoop je snel vanavond te zien voor een (ont)spannende avond! Geile kusjes

Aan zijn manier van antwoorden herken ik hem als ne rukker die altijd in de voormiddag op de chat inlogt, zoekende als verschillende vrouwen naar paydate... Wat ne mongool!

roubaix

Ervaringsdeskundige
6 sep 2015
341
147
Is waarschijnlijk diezelfde miserabele ouwe rukker die ons terroriseert met zijn smsjes waar hij studentes bare aanbiedt.
Hij stuurt die wel naar mijn 2de nummer dus zonder veel erg.
Heb nu al 8 nummers van hem : nog 2 en ik leg klacht neer tegen onbekenden : mij doet hij geen schade maar ik kan mij inbeelden dat dat gestoord gefrustreerd mannetje wel wat schade kan berokkenen : vind dat niet kunnen.
Als er nog mannen zijn die klacht willen neerleggen kunnen we het samen doen.
Misschien zit er hier wel iemand op de site die via zijn job iets meer kan....

fluireflieter

Toogplakker
22 apr 2015
27
3
Lijkt mij heel onwaarschijnlijk, anders had hij wel een nummer gegeven of naar het mijne gehengeld...

Trouwens volgende quote zegt eigenlijk alles...
Typisch voor rukkerkes die verhaaltjes willen en een fotoke om bij te fantaseren...
Ook typisch chatgedrag...

fluireflieter zei:
mooie voorstellen met foto krijgen voorrang

Ook typisch zijn "dames" die zelf geen foto plaatsen, maar wel een eisen van u...

Terug
Naar boven