GeileBoy

Geileboy

Snuffelaar
3 jul 2015
10
4
Ik ben dus GeileBoy

Ik ben 20 jaar en ben nog meer sinds 2015 bezig met het bezoeken van dvp.
Omdat het voor een thuiswonende 20jarige nogal veel geld kost heb ik nog maaar 4 bezoeken op de teller staan, maar nu ik werk heb hoop ik 1 keer per maand in 2016 iemand te bezoeken.
Met NZC heb ik geen ervaring maar voel het wel kriebelen, dus lang zal dit ook niet meer duren.
Op lange termijn ben ik eigenlijk ook op zoek naar en soort leerkracht of mentor, iemand om af en toe mee a te spreken en later mischien ook parenclubs te doen, mijn voorkeur gaat naar vrouwen en leeftijd maakt niet uit. Maar moesten er toch mannen zijn die zich aangesproken voelen mogen ze altijd iets laten weten.
Als er mannen zijn die tips hebben, laat maar weten.

Geileboy

Snuffelaar
3 jul 2015
10
4
Hallo,

Ik ben Kevin en nadat ik al een hele tijd rondkijk op deze site toch maar een acc aangemaakt.
Ik ben 21jaar en ben al verscheidene keren bij een dvp langsgeweest maar heb het nog nooit zonder cd gedaan.
Ik ben op de hoogte van de risicos maar ben toch ernomr benieuwd om het eens zonder te proberen. Dus hoop ik snel een recensie te kunnen schrijven.
Ik ben eigenlijk ook op zoek naar iemand die me de kneepjes van het vak kan leren.
Liefst een vrouw, maar mannen mogen ook altijd proberen. Ik ben niet bi, dus dan weet je dat ik niet met mannen sex heb, maar als iemand mij xil meenemen voor trio of parenclub dan mag je jezelf altijd eens voorstellen.
Leeftijd geen probleem.

Groetjes Kevin

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Maar samen gevoegd.. Jaarlijks voorstel rondje :lol: :lol: :lol:

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Wat is het nut van deze reactie en waar basseer je dat op???

Terug
Naar boven