Geile weduwe

Pipodeclown2

Toogplakker
7 okt 2019
246
452
Ik ben via een advertentie in contact gekomen met een jonge weduwe van middelbare leeftijd die graag eens lekker wilde genieten.
Afgesproken op een neutrale plek voor kennismaking en toen gelijk naar haar huis, wat drinken en daarna naar boven.
Dame bleek een prachtig figuur te hebben en een mooi aangemeten DD. Uitgebreid gelikt en geneukt sinds dien elke 2 a 3 weken nu al paar maanden.
Ze vind het heerlijk als ik in haar strakke kutje spuit en blijft dan nog een hele tijd met een volle kut tegen me aan liggen.
We zoeken allebei geen relatie maar Het is wel een mooie match zo.

Pipodeclown2

Toogplakker
7 okt 2019
246
452
Lol nou het is serieus waar, maar geloof wat je wilt.
Paar weken terug nog heerlijk geneukt en nu even weekje of 4-5 rust ivm drukte maar we hebben nog contact en zal zeker nog eens afspreken. Zal ik dan een nieuw verhaaltje maken

Pipodeclown2

Toogplakker
7 okt 2019
246
452
Na laatste bericht werd en bleef het stil....
Maanden gingen voorbij en dacht al jammer maar helaas, leuk voor zolang het duurde, tot ik onlangs weer een uitnodiging kreeg om langs te komen.
Dit keer afgesproken in een privé sauna en het was weer als vanouds. Leek wel alsof ze nu nog geiler was.
Eerste keer heerlijk doggy kutje volgespoten, daarna lekker relaxen samen en uiteindelijk na nog diverse standjes manoeuvreert ze zich in standje 69 en spuit ik de laatste lading in haar mond. Nog nooit meegemaakt met haar, ze pijpte wel maar redelijk soft altijd dus ik drong dan ook niet aan. Maar nu was ze toch anders vond ik. Ze liet er niet veel over los maar geloof dat we weer regelmatig gaan afspreken.

Terug
Naar boven