Geile seksweek.

Tom82

Snuffelaar
16 mei 2023
9
15
Misschien iets dichter bij huis, het gekende Port Nature in Cap d'Agde. Ik kom er al jaren en ken eigenlijk geen betere plaats die nog relatief bereikbaar en betaalbaar blijft. Er zijn steeds veel koppels te vinden die enkel bare doen en in hun appartementjes het ene feestje na het andere geven met extra mannen. Of je vind ze makkelijk in de vele clubs, sinds enkele seizoenen zijn er blauw/paarse silicone bareback armbandjes in de omloop die uitgebracht zijn door de bekende datingsite Spicymatch. Op die manier zie je direct wie er voor open staat.

Bijlagen

• Schermafbeelding 2023-07-17 om 14.18.13.png
    Schermafbeelding 2023-07-17 om 14.18.13.png
    622,8 KB · Weergaven: 213

Gert2323

Snuffelaar
26 jul 2022
18
6
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

Lijkt me leuk

Laatst bewerkt door een moderator:

JohnnyBravo

Snuffelaar
19 sep 2019
9
1
@lekker ding ben wel benieuwd wat je in Maastricht gaat doen, echt weinig te beleven hier de laatste tijd.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Zo mijn 2 weken 'vrijgezellentijd' is gisteren heerlijk begonnen met een leuke half Nederlandse half Antiliaanse dame van 30 jaar soort van suikernichtje. Het was haar aller eerste paydate en het beviel ons beide prima. 3x klaar gekomen in haar.
Morgenmiddag een 22 jarige donkere schone uit Wassenaar op bezoek die ook nog eens goed bedreven is in massages.
Vrijdag en zaterdag met mijn Nederlandse suikernichtje van 25 2x een mini gb in het vooruitzicht.

Let's get it on😋

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Vandaag Devi ontmoet, 3x volgespoten.
lekker 2 uur bezig geweest. Ook een heerlijke massage gehad.
22 jarige mooie donkere beetje classy dame.
Ze is ook een soort van suikernichtje aan het worden.
ze wilt dinsdag half uur dates gaan doen regio Den Haag.
voor het eerst.
ik ga mijn kik vrienden wellicht blij maken er mee.

Op naar vrijdag en zaterdag met mijn echte suikernichtje. 2x mini gb😋
nu ff op krachten komen en zink pillen slikken.

Tot horens

Lekker Ding
😀

P.s. Ze worden beiden hier niet gerecenseerd. Althans niet door mij Voordat er weer opmerkingen komen.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Enne voor vrijdag en zaterdag overdag is een plekje vrij gekomen. Voor de liefhebbers van een 25 jarig zaadgeile dame stuur me maar een pm.😉

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Vandaag een heerlijk kwartetje met mijn 25 jarige Hollandse suikernichtje gehad.
Mondje en kutje werden goed gevuld.
Morgen weer een klein feestje vanaf half 12 metmijn suikernichtje en er is nog een plekje vrij voor de liefhebber. Pb me maar.

Zondag waarschijnlijk weer de dame van afgelopen maandag. Haar 2e paydate nu en dinsdag hopelijk haar eerste trio.

Voorlopig gaan mijn vrijgezelle weken aardig op schema😉
en het bevalt me goed 2 weken alleen zijn😀

Fijn weekend,
LD😋

ErickVermaal

Toogplakker
23 nov 2021
47
61
Aanstaande 2 weken vrij van vrouw+kind. Tijd voor een interessante tijd dus. Als er in Zuid-Limburg nog iets speciaals/bijzonders te doen is, ben ik graag van de partij. (Onervaren in deze wereld, maar enorm naar deze 2 weken uit gekeken en beetje bij beetje cash weggelegd haha).

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Nou weet je nooit of alles volgens planning gaat maar mijn 2e week moet er als volgt uit gaan zien.

Vanavond hopelijk weer met Candy de dame van afgelopen maandag, met deze dame dinsdag overdag een trio bij iemand thuis. Zou haar eerste trio zijn en zou haar extra zenuwachtig maken😉.

Woensdagavond komt mijn suikernichtje Vera bij mij eten en dan nog lekker natafelen😋 met misschien een man extra.

Vrijdag naar o.a. Venus in Duitsland met een aantal kornuiten. Daar kijk ik al weken naar uit.

Zaterdag een trio of kwartetje als Vera mee doet met een jonge mooie meid met haar minnaar.
indien dat niet doorgaat, want de jonge dame wilt heel zelf heel graag kwam ook met het idee maar is nog zo onervaren, een mini gb met Vera mijn suikernichtje.

En dan tot slot zondag een trio met Vera bij iemand thuis.

Ben benieuwd wat er allemaal van terecht komt.

Cobra120 en zinkpillen zal ik nodig hebben😅

Daarna kan ik vanwege omstandigheden een aantal weken o.a. niet autorijden en dus helaas niets doen.
Hoewel mijn suikernichtje wel bij mij langs wilt komen. Maar ja partner is dan ook weer terug🙈

Fijne zondag
LD😋😀

13 mei 2015
1.163
462
Straks naar Lieke voor een geil avondje.
Morgen heb ik deze nog eens bij mij thuis voor een heerlijke trio.
Morgenavond een gezellig onderonsje met wat mannen bijeen.

Geile groeten,
Ypp

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
En dus loop de week niet zoals ik hoopte.
Helaas gisteren geen date met de mooie Kaapse en morgen dus ook geen trio.
Maar de 22 jarige Devi half hindoestaans half Javaans gaat morgen en woensdagochtend 1op1 ontvangen regio Den Haag.
Ze zou een adje op sj gaan plaatsen hopelijk lukt het haar op tijd.
maar ik heb wat foto's en ga ze zien.

Bijlagen

• dd5813cf-56a7-4319-a455-5b848a741d9a_Original.jpeg
    dd5813cf-56a7-4319-a455-5b848a741d9a_Original.jpeg
    81,4 KB · Weergaven: 299
  • fe38f15d-1e9f-4e5b-970f-f397f4242346_Original.jpeg
    fe38f15d-1e9f-4e5b-970f-f397f4242346_Original.jpeg
    67,9 KB · Weergaven: 304
  • 12e8aa34-b0fb-41af-a07f-728260548f45_Original.jpeg
    12e8aa34-b0fb-41af-a07f-728260548f45_Original.jpeg
    40,2 KB · Weergaven: 300

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Daar was ze mee bezig maar lukte niet via SJ.
Ze is dit wekelijks van plan zei ze. Hopelijk lukt het haar een adje te maken.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Zo dinsdag had ik een leuk onderhoud met Devi😉😋

Maar gisteren sloeg alles lekker ruim 3 uur met mijn suikernichtje bij mij thuis.
Dat was echt relaxed genieten.

Tot mijn spijt ga ik morgen niet naar Venus in Duitsland dit vanwege prive omstandigheden.
ik keek er echt naar uit om met wat medewandelaars die kant op te gaan maar helaas.

Maar zaterdag staat nog steeds de mini barebang met mijn suikernichtje gepland dus die zie ik sowieso weer en daar kijken we beiden naar uit. Vooral hoeveel zaad ze weer zal krijgen.

En zo ga ik langzaam naar het einde van mijn 2 weken 'vrijgezellentijd'.😀

Groet,
LD😋

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Mijn 2 weken zitten er bijna op.
Gisteren om diverse redenen niet naar Venus e.d. gegaan. Misschien komt dat nog weleens een keer.
Maar vandaag een geil cinquetje gehad met mijn suikernichtje. De mannen genoten en zij niet minder.
Misschien morgen nog een 1op1 date met haar. Dat zou dan dan onze vijftigste date zijn in een jaar. Want komende week kennen we elkaar 1 jaar en in die eerste week had ik ze al 3x gedate.

Maar na maandag ben ik voor een aantal weken uitgeschakeld, ik mag in ieder geval niet auto rijden. Dus maar kijken hoe ik dan die tijd doorbrengt. Het wordt in ieder geval mooier weer dus bij bruinen in de tuin.

Groet,
lekker Ding😀

roubaix

Ervaringsdeskundige
6 sep 2015
341
147
@ Lekker DIng
Als je vandaag zondag nog iemand er bij wil hebben bij jouw date met jouw suikernichtje : laat maar weten. Heb daar wel zin in.
Groeten,
Roubaix

13 mei 2015
1.163
462
De week is gepasseerd met enkele toch 'geile momenten'

Bij Lieke was het wat schrikken want de foto's die ze vooraf gestuurd had, bleken dus zwaar gefilterd te zijn!
De date zelf verliep nogal koel en chaotisch want bij het binnekomen, hoorde ik één of meerdere kinderen die weliswaar beneden blven, maar dat vind ik persoonlijk altijd riskant toch. Pijpen en neuken zc zonder probleem voor 100430.
Ik heb haar echter beloofd die foto's niet te deln, doch ik waarschuw mijn medewandelaars toch maar.

De date met K. en haar man M. verliep zoals verwacht. Zij is een zaadgeil vrouwtje die er ook van geniet. 120490

Mijn ander avontuurtje kan je hier lezen. Gratis

Geile groeten,
Ypp

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Het was voor haar blijkbaar eenmalig dat ze half uur dates 1op1 ging doen.
Ze richt zich nu toch weer meer op op suikeroompjes met 2 uur dates bij je thuis of hotel.

Terug
Naar boven