Een paar jaar geleden was ook redelijk actief op Xhamster. Op de vroege ochtend op een doordeweekse dag was ik aan het werk in Geleen. Ik was daar met een uurtje werken al klaar en besloot om even op Xhamster te snuffelen. Daar kwam ik Gina tegen (geen idee of dat haar echte naam is) een vrouw van 56. Ikzelf ben 49 dus leeftijd geen issue. Op de chat werd al heel snel de telegram accounts uitgewisseld. Na een half uurtje op en neer chatten werd duidelijk dat we beide wel interesse hadden, toevallig was ze thuis en nodigde ze me uit voor een kop koffie. Ik vertelde haar dat ik niet erg ver tijd had om te komen babbelen en dat ik eigenlijk maar een half uur had omdat ik nog moest werken. Adres doorgekregen en opweg naar Herkenbosch (nabij Roermond). Aangebeld deed ze open en zei kom meteen naar boven want we hebben maar een half uur. (Ik moest nog werken) Boven in de slaapkamer meteen uit de kleren, sloppy deepthroat en dan bedoel ik ook echt diep. Mijn stoutste dromen kwamen uit toen ze zei neem me anaal..... zo hard en diep als je kunt. Condooms kwamen er niet aan te pas. Na een jaar keihard anaal genomen te hebben heb me door haar klaar laten pijpen, op het moment dat ik klaar kwam mijn pik helemaal achter in haar keel geparkeerd en mijn kwakje daar achter gelaten. Gulzig en met tranen in haar ogen kon ze niets anders dan alles wegslikken.
In het jaar daarna haar nog meerdere malen mogen bezoeken. Iedere keer ging het harder en meer kinky. Zeepjes en slaan met de vlakke hand was een lust voor haar. Ik mocht haar overal slaan (vlakke hand) behalve in haar gezicht. Ook dp met mijn pik in haar komt en dikke dildo in haar poes vond ze heerlijk.
Ze vertelde me dat ze in real life juist een dominant persoon was. Met daten varieerde ze, meestal wilde ze dan ook de dominante zijn maar ik had het geluk dat ik bij haar dominant mocht zijn en dat zij zich dus zeer onderdanig opstelde.
Het laatste 3 kwart jaar door persoonlijke omstandigheden van haar kant is het er niet meer van gekomen om haar te bezoeken.
In het jaar daarna haar nog meerdere malen mogen bezoeken. Iedere keer ging het harder en meer kinky. Zeepjes en slaan met de vlakke hand was een lust voor haar. Ik mocht haar overal slaan (vlakke hand) behalve in haar gezicht. Ook dp met mijn pik in haar komt en dikke dildo in haar poes vond ze heerlijk.
Ze vertelde me dat ze in real life juist een dominant persoon was. Met daten varieerde ze, meestal wilde ze dan ook de dominante zijn maar ik had het geluk dat ik bij haar dominant mocht zijn en dat zij zich dus zeer onderdanig opstelde.
Het laatste 3 kwart jaar door persoonlijke omstandigheden van haar kant is het er niet meer van gekomen om haar te bezoeken.