A
Anonymous
Guest
het leek me ook te mooi om waar te zijn
http://www.sexjobs.nl/sexjobs/amate...ndoom/geile-dame-wacht-op-joun-sperma_5277349
haar reactie was vrij snel !
heyhey,
dankje voor je berichtje.
hoelang zou jij graag af willen spreken en wat zou jij daar graag totaal voor willen betalen?
en wil jij dan graag afspreken bij jou of bij mij?
ik kan eigenlijk altijd wel dus zeg jij maar een tijd en een dag.
minimale tijd wat ik af wil spreken is wel een uurtje.
er is verder veel mogelijk met mij ik ben ook voor veel in alleen geen extreme dingen zoals poep etc.. anaal kan wel zonder condoom kan als jij schoon bent uiteraard ben ik zelf ook netjes en schoon.
er is wel 1 ding wat ik vraag ik vraag een aanbetaling via de bank.
de reden dat ik dit vraag is omdat ik de vaak in het zak ben gezet en dat niet nogmaals wil hebben (niet komen op afspraken/niet afgesproken bedrag betalen/adres geven en dan me gaan stalken ) zulke dingen.
uiteraard hoef je geen duizenden euro's overtemaken het is gewoon een aanbetaling dat ik weet dat serieus is en geen grap.
je kunt mij verder berijken op de app op het nummer of op skype als je op skype wilt moet je even je skype adres mailen.
ik hoop snel wat van je te horen xxx mij
--------------------------------------------------------------------------------
Date: Fri, 26 Feb 2016 21:32:35 +0100
Subject: Reactie via Sexjobs.nl
From: [email protected]
http://www.sexjobs.nl/sexjobs/amate...ndoom/geile-dame-wacht-op-joun-sperma_5277349
haar reactie was vrij snel !
heyhey,
dankje voor je berichtje.
hoelang zou jij graag af willen spreken en wat zou jij daar graag totaal voor willen betalen?
en wil jij dan graag afspreken bij jou of bij mij?
ik kan eigenlijk altijd wel dus zeg jij maar een tijd en een dag.
minimale tijd wat ik af wil spreken is wel een uurtje.
er is verder veel mogelijk met mij ik ben ook voor veel in alleen geen extreme dingen zoals poep etc.. anaal kan wel zonder condoom kan als jij schoon bent uiteraard ben ik zelf ook netjes en schoon.
er is wel 1 ding wat ik vraag ik vraag een aanbetaling via de bank.
de reden dat ik dit vraag is omdat ik de vaak in het zak ben gezet en dat niet nogmaals wil hebben (niet komen op afspraken/niet afgesproken bedrag betalen/adres geven en dan me gaan stalken ) zulke dingen.
uiteraard hoef je geen duizenden euro's overtemaken het is gewoon een aanbetaling dat ik weet dat serieus is en geen grap.
je kunt mij verder berijken op de app op het nummer of op skype als je op skype wilt moet je even je skype adres mailen.
ik hoop snel wat van je te horen xxx mij
--------------------------------------------------------------------------------
Date: Fri, 26 Feb 2016 21:32:35 +0100
Subject: Reactie via Sexjobs.nl
From: [email protected]