Geheim tweede nummer

Yuri

Toogplakker
17 jan 2022
184
79
Wie heeft de gouden tip voor een tweede telefoonnummer die niet of nauwelijks terug te leiden is naar mij.
Dus geen aanwezigheid op mijn rekening afschrift etc.

Yuri

Toogplakker
17 jan 2022
184
79
Wie heeft de gouden tip voor een tweede telefoonnummer die niet of nauwelijks terug te leiden is naar mij. Dus geen aanwezigheid op mijn rekening afschrift etc…

Jehannis

Snuffelaar
5 sep 2019
15
0
Gewoon losse prepaid kopen en via website opwaarderen. Bijv. Lebara, maar ook de bekende providers is zonder registratie oid mogelijk.

Milez

Ervaringsdeskundige
13 apr 2015
259
54
Als ik me niet vergis kan dat in België niet meer. Maar aangezien roaming geen meerkosten meer met zich meebrengt, is een Nederlands nummer misschien een optie.

hoedatzo

Toogplakker
7 sep 2019
56
23
Jehannis zei:
Gewoon losse prepaid kopen en via website opwaarderen. Bijv. Lebara, maar ook de bekende providers is zonder registratie oid mogelijk.

Als je via website opwaardeert is het toch terug te leiden naar jou? Contant opwaarderen bij de sigarenboer.

Trogdor

Ervaringsdeskundige
23 dec 2016
306
248
Ga naar de Mediamarkt, koop een prepaid simkaart en 20 euro opwaardering. Betaal cash. Laad de telefoon thuis op, maak een nep Google email adres aan (lees volg instructies op de net gekochte telefoon). Waardeer je beltegoed op via de bon.

Indien je je eigen wifi veilig genoeg vindt verbind met je wifi update je telefoon en je hebt een goed werkende telefoon waar je rustig op kan browsen en kan whatsappen. Anders maak je account aan en update je telefoon in een bibliotheek of ander openbare wifi.

Hierna ga je iedere 6 tot 9 maanden maar de Mediamarkt en dan koop je of beltegoed of alleen een nieuwe simkaart. Uiteraard met cash en nooit via je bank of online.

Persoonlijk gebruik ik 90% van de tijd WhatsApp en gebruik ik een wifi hotspot bij tankstations en hotels voor het browsen en contact maken met dames. De dames maakt het niet uit of je een NL of een BE nummer hebt, als je maar betaald.

bbdeg

Ervaringsdeskundige
24 feb 2017
433
168
Is dat niet wat omslachtig allemaal? Of ben je bang dat de Russen meekijken wat je doet?

Baley187

Ervaringsdeskundige
23 jun 2021
455
222
Good Afternoon, Everyone, I change numbers a lot and have two sim cards, my primary number for work only and the second number for anything.

Now instead of two phones, I use a dual phone and buy credit online at times or at the store with cash and use a code for 10 euros, I have 5 GB and unlimited calls and SMS in Holland for 30 days.

Only my job I call on my main number, including daily life shit, everything else is on WhatsApp alone

I don't share my number with the whole world as many do

I don't live paranoid as most do, everything we say here is watched and noted, and your smartphone and ID Cards is a tracking device

Lebara is what most have an account linked through kinky, so they just buy credit and kinky take it that way

Lyca and Lebara most used and I use lyca, buy many Shops owned by Foreigners you can get a Lebara or lyca Simcard for free and that's why many changed numbers so much cause its free :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Can't find or get a free sim card just buy 1 with cash and do everything with cash, problem solved

Baley187

Ervaringsdeskundige
23 jun 2021
455
222
Good Afternoon, Everyone, I change numbers a lot and have two sim cards, my primary number for work only and the second number for anything.

Now instead of two phones, I use a dual phone and buy credit online at times or at the store with cash and use a code for 10 euros, I have 5 GB and unlimited calls and SMS in Holland for 30 days.

Only my job I call on my main number, including daily life shit, everything else is on WhatsApp alone

I don't share my number with the whole world as many do

I don't live paranoid as most do, everything we say here is watched and noted, and your smartphone and ID Cards is a tracking device

Lebara is what most have an account linked through kinky, so they just buy credit and kinky take it that way

Lyca and Lebara most used and I use lyca, buy many Shops owned by Foreigners you can get a Lebara or lyca Simcard for free and that's why many changed numbers so much cause its free :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Can't find or get a free sim card just buy 1 with cash and do everything with cash, problem solved

Baley :cool: :cool: :cool:

Voormalig lid 14701

Ervaringsdeskundige
19 nov 2019
639
301
Dual sim telefoon. Prepaid kaart, maar deze na registratie whatsapp via instellingen telefoon uitgeschakeld. Je ziet dus maar 1 actieve sim als je mn telefoon pakt (die van mijn normale telefoonnummer). Instellingen telefoon heb ik vergrendeld met pin, dus daar kom je niet zo bij. Telefoon heeft mogelijkheid om in aparte afgeschermde account apps te clonen. Hier dus 2e whatsapp account in gezet. Dit kun je gewoon gebruiken ookal is de 2e simcard uitgeschakeld. Beltegoed kopen is ook niet nodig. Overal wel ergens toegang tot wifi dus gaat prima. Icoon van de afgeschermde omgeving is die van het standaard instellingen icoon. Wekt dus niet indruk dat daar iets bijzonders achter zit. Bovendien is die, net als gewone instellingen scherm, afgeschermd met pin. Gebruik ook werk gerelateerde apps die ik moet afschermen. Dus het deels afschermen van mijn telefoon wekt daarom geen argwaan

Trogdor

Ervaringsdeskundige
23 dec 2016
306
248
bbdeg zei:
Is dat niet wat omslachtig allemaal? Of ben je bang dat de Russen meekijken wat je doet?

De Russen? Nee, gewoon erg gesteld op mijn privacy en mijn prive leven. Ik houd deze hobby op deze manier strikt gescheiden van mijn dagelijkse leven.

Terug
Naar boven