Geen suiker dates meer op dit forum

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Kort maar krachtig. Te veel gezeik vanuit gerelateerde site's die maar met rechtzaken of dergelijke dreigen.
Geen zin in. Dus klaar -;)

Allemaal een goede geile suikerdate gewenst. :evil: :lol: :lol:

Handycarp

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
668
125
Jammer hoor maar wel begrijpelijk als ik je bericht lees.
Mochten mensen nog wat te melden hebben kan dat wat mij betreft via PM.
Maar ik weet niet of dat dan wel oké is.

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
in Pm is iedereen vrij om te vertellen wat je wilt. Je zou zelfs een PM groep kunnen beginnen denk ik. ;)

Richard

Ervaringsdeskundige
14 mei 2015
297
138
Niet dat ik heel actief was in het suiker thread.. weet ook niet of ik er in thuis hoor. Maar gezien je opmerking komt wel gelijk een vraag in mij op..

mogen we wel een thread maken waarin je je kan 'aanmelden' 'opgeven' 'toegang vragen tot' (geef het een naam) een dergelijke PM groep.. iemand moet hem natuurlijk beginnen en weten wie er in geintresseerd zijn en/of iets kunnen toevoegen aan het geen heen en weer van info :lol:

DriverC

Ervaringsdeskundige
25 okt 2015
597
117
Een soort afgeschermd en besloten topic, zoals ook met pervers topic ?
Dat lijkt mij wel wat, dat is niet openbaar en ook voor Google afgeschermd dacht ik.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Gaat niet werken, iedereen kan zich daarvoor aanmelden, ook de suiker hoeren en hun site eigenaars, gewoon in de pm een groep bouwen.

janjaap

Toogplakker
22 okt 2017
49
1
Misschien na een betaalde date de dame te recenseren zodat we dat ook doen bij danes die adverteren op kinky of sexjobs.

Amigo1

Ervaringsdeskundige
12 apr 2017
336
19
Heel begrijpelijk CWP, als er al gedreigd wordt met rechtszaken. Ik zou niet weten waarover zo'n rechtszaak dan moet gaan, maar je kan het beter voor blijven.
Wel jammer dat de suiker dates niet meer besproken worden, want ik heb er toch enkele goede tips gekregen.

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
Kan die rechtzaak wel enig hout snijden of is het maar pure bluf?
Weet niet hoe zwaar ik dit moet inschatten.
Juridisch advies?

Noorman

Handycarp

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
668
125
Is het een idee anders om met een aantal vanuit dit forum een besloten groep op KIK te beginnen?

DriverC

Ervaringsdeskundige
25 okt 2015
597
117
Begrijpelijk, je heb geen zin in gezeur en voorkomen is in dit geval wellicht beter dan genezen.

Een besloten kik groep lijkt mij wel wat, ik ben voor :D

MichaelVerpaalen

Toogplakker
10 mrt 2019
67
86
Ben niet tegen, sommige discussies omtrent SA gingen nergens over, echter het is meer het principe wat me tegen de borst stuit.

Juist het uitwisselen van ervaringen met bepaalde dames is het bestaansrecht van dit forum, en dit wordt nu ingeperkt? Dit is iets wat moeilijk te verteren is voor mij. Dat betekend dat iedere persoon of site die nu besproken wordt in dit forum maar hoeft te dreigen met een rechstzaak zijn zin krijgt?

Overigens juridisch hebben ze geen poot om op te staan. Buiten het feit dat het al een hels karwei wordt voor de andere partij om te bepalen tegen wie ze de rechstzaak willen beginnen, een prive DVP gewoon de financiele middelen niet heeft (kost al snel 5-10K), staan ze juridisch heel zwak, omdat dit forum is afgeschermd van de openbare leesrechten.

Voor zover ik weet kan niemand de inhoud lezen zonder zich eerst aan te melden, en die aanmelding moet eerst worden geoegekeurd. Dat betekend dat dit een besloten forum is, en zolang inhoud geen straf rechtelijke of bewuste laster op de persoon topics heeft, er niets aan de hand is.

Vind het jammer dat door de dreiiging van een paar imbecielen die schijnbaar hun zaakjes zelf niet op order hebbenm, ze hun zin krijgen

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Je bent er geheel vrij in zelf even een forumpje online te gooien, www.neukdiesuikerdatesbare.nl hier heb je nu eenmaal te maken met een paar vrijwilligers die gewoonweg niet zitten te wachten op gezeik. Want deze vrijwilligers en Barefan zullen waarschijnlijk de eerste zijn die het gezeik krijgen.

MichaelVerpaalen

Toogplakker
10 mrt 2019
67
86
Ik repecteer alle tijd en moeit die vrijwilligers hierin steken, echter door hierdoor in te binden schep je wel een precedent, een precedent dat door iedere ander grotere site gebruikt kan en zal worden om te dreigen en de vrije mening van dit forum uit te dagen

Kortom als we positieve dingen melden is dat OK, als we negatieve dingen melden, en een grote jongen gaat zeuren krabbelen we terug. Ik dacht dat we die tijd in 1940-1945 of vandaag de dag in China of Rusland wel gehad hadden, en zeker niet in Nederland.

Overigens, niet heel slim van SA< want ik denk onbewust dat hun dit toch wel heel wat betalende klanten heeft opgeleverd. Veel mannnelijk publiek maakt door de forum een (betaald) account aan, en schonk aand een amateur DVP een (kort) abo. De DVP dames op SA zijn denk ik wat minder royaal met hun beurs, dus ze gooien hun eigen glazen in.

A

Anonymous

Guest
Aan de ene kant kan ik prima snappen dat de beheerder(s) van deze site gewoon geen gezeur willen, maar aan de andere kant heb ik ook zoiets van: hoe dan!
Wie wil wat voor rechtzaak aanspannen wanneer op deze site persoonlijke ervaringen (of in t geval van deurklink verzonnen ervaringen) over accountnaam Truus op de suikersite worden gedeeld :?:
Er worden geen persoons gegevens gedeeld, geen gezichtsfoto's geplaatst, geen telefoonnummers genoemd en de mods hier houden dat gelukkig ook scherp in de gaten gezien die suikersite een besloten site is en dergelijke persoons gegevens dan ook niet zomaar, ook niet via deze site, openbaar mogen worden gemaakt.
Maar volgens mij mag je prima recensies schrijven over accountnaam xyz op site abc en ik vind het echt jammer dat dit nu is plat gelegd en stiekum hoop ik een beetje dat dit onderdeel toch weer in ere wordt hersteld, desnoods onder instelling van strikte(re) huisregels vwb de gegevens die in een recensie worden verwerkt.
Maar zoals gezegd: ik snap best dat beheerders geen gezeur willen want uiteindelijk is het geen aangenomen en dik betaald werk en mag het dus ook voor de beheerders leuk blijven :)

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
En juist door dit soort acties gaf peeweeherman er de brui aan. Laten we blij zijn met dit forum en dankbaar zijn aan de vrijwilligers die dit mogelijk maken. Straks denken ze ook bekijk het maar. Er zijn genoeg andere dingen te delen en te lezen hier.
En wordt er op Hookers dan wel over SA geschreven. Daar zijn ze pas hypocriet hoe ze omgaan met recensies.

Groet.
LD

Terug
Naar boven