Geen lust na eerste orgasme

Amigo1

Ervaringsdeskundige
12 apr 2017
336
19
Als ik bij een dame op bezoek ben en de eerste keer ben klaargekomen (wat bij mij meestal snel gebeurt) heb ik heel vaak geen lust/zin meer daarna. Pas na een tijdje komt die lust weer terug en kan ik me echt concentreren op onze date.
Zijn er mede-forumleden die dit herkennen en zijn er tips?

A

Anonymous

Guest
Met je lul in haar kut of kont blijven nadat je hebt gespoten? Goed doorstoten en wat erin blijven soppen. Dan je lul eruit halen en vragen dat ze je lul lekker hard pijpt of trekt. Direct twee keer na elkaar spuiten lukt niet, maar als ik het zo doe heb ik na een kwartiertje toch weer een keiharde lul.

enjoyerik

Toogplakker
27 mrt 2015
141
2
Het cliche beeld van de man die zich na zijn orgasme omdraait en gaat snurken komt natuurlijk niet uit de lucht vallen. Vroeger had ik er op sexfeestjes geen last van (toen was een orgasme slechts een lastige onderbreking omdat ik me dan even moest opfrissen en gedurende die tijd wat van de actie moest missen) maar op later leeftijd (40+?) kreeg ik er ook last van. Vermoed dat het lichaam voor en/of na na het orgasme stoffen aan maakt (of niet meer aan maakt) die betrokken zijn bij de lustbeleving. Bezoek zelf vooral sexfeestjes/gangbangs en kies er dan voor om niet of pas op het laatste moment klaar te komen simpelweg omdat die paar seconden lol van het orgasme niet op weegt tegen de lust dip die ik daarna ervaar. De laatste tijd heb ik overigens minder tijd nodig om weer "zin" te krijgen dan de afgelopen jaren het geval was dus leeftijd is niet de enige factor.

Liberal Guy

Toogplakker
26 dec 2016
28
0
Heel herkenbaar natuurlijk, spijtig genoeg!!!

De enige die hier iets aan kan doen, maar spijtig genoeg zijn ze niets anders gewoon en gebeurt er vaak niets meer na het eerste mannelijke orgasme, zijn de dames waarmee we seks hebben :

Als zij meteen na ons eerste orgasme de boel terug in gang zetten, dan lukt het de meeste mannen wel om meteen terug een stevige erectie te bekomen en een tijdje daarna een tweede keer te komen...

Als het een compleet nieuw meisje is (dus een tweede meisje dat aanwezig is) dat na je eerste orgasme je terug onder de levenden brengt, dan kom ik bij wijze van overdrijven binnen de 2 minuten opnieuw!

A

Anonymous

Guest
't Probleem bij mij is een beetje de tijdsdruk als ik naar een dvp ga. Klaarkomen voor een eerste keer lukt probleemloos. Voor een tweede beurt moet ik me soms enorm concentreren om te spuiten.

Ik heb vorige keer gedate niet met een dvp, toen is het mij probleemloos gelukt om in een periode van 5 uur zes keer mijn zak te ledigen. Moest wel met kontneuken beginnen op het laarste omdat de kont toch strakker is. Als ze eens goe me m'n ballen soigneren met de handen en mond heb ik direct een harde paal. Als ik weet het is met tijd dan gaat het toch flink minder.

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
Na een goede beurt en orgasme blijft mijn paal keihard.
Al vaak met de wandelstok naar naar buiten moeten gaan.
En dat is lastig in de zomer als je geen jas aan hebt. :D

Noorman

Amigo1

Ervaringsdeskundige
12 apr 2017
336
19
Noorman zei:
Na een goede beurt en orgasme blijft mijn paal keihard.
Al vaak met de wandelstok naar naar buiten moeten gaan.
En dat is lastig in de zomer als je geen jas aan hebt. :D

Noorman
Haha zou bijna jaloers worden :lol:
Maar bedankt voor jullie antwoorden en ervaringen!
Het hangt inderdaad ook af van de dame in kwestie en zelfs ervaren DVP's kregen het soms niet voor elkaar om me al neukend voor een tweede keer te laten komen en moest het handmatig worden opgelost.
Toch ligt ook een groot deel aan mezelf, heb ik het idee. Ik ben er vantevoren en tijdens de date zó mee bezig om die tweede keer te kunnen komen, dat het ook blokkerend kan werken.
Bij DVP's die niet aan NZC doen, heb ik zelfs het idee dat tijdens de 2de ronde het condoompje verstikkend werkt en mijn jongeheer daardoor niet goed stijf blijft.

13 mei 2015
1.163
462
De lust zakt wel wat af na een eerste lozing, maar zoals reeds door anderen hier aangegeven, hangt veel af van wat er na deze eerste lozing nog gedaan wordt.
Is de partner van het moment nog gewillig om voor een tweede ronde te gaan en er wat moeite voor te doen, dan gaat dat meestal zonder veel problemen.
Is er een tijdsdruk of iets dergelijks, dan kan het wel eens tegenvallen en is het 'over and out'.
Bij een gangbang of groepsgebeuren daarentegen is het vaak zo dat 'zien eten doet honger krijgen' en de lust snel terugkeert.

Voormalig lid 876

Ervaringsdeskundige
6 jun 2015
277
66
Ik heb meestal, bijna altijd dezelfde reactie: Laat me effe met rust en raak me niet aan nadat ik klaargespoten was.

Is niet echt lichamelijks maar vooral mentaal, bij korte dates wil ik dan direct naar huis. Bij langere dates met vaste dames en natuurlijk met exen, bleef ik voor een 2'de ronde.

Trouwens bij vrouwen is dit vaak hetzelfde, je mag hen ook niet meer aanraken als ze toch bij wonder een orgasme kregen:). Ik pest/ plaag hen dan, bijna telkens pak slaag gekregen haha.

Orgasme is heftig en de recuperatie is verschillend van persoon tot persoon, bij mij duurt de gedwongen pauze zo'n 5 à 10 minuten. Daarna terug gaan met die banaan:). 2'de keer spuiten is altijd moeilijker bij mij.

A

Anonymous

Guest
Met een condoom rond mijn lul lukt het sowieso niet om meermaals te komen. Als ik zonder tijdsdruk kan genieten van een kontje en/of kutje kan ik me meermaals volledig leegspuiten en snel keihard worden zonder me te moeten concentreren om te lozen.

Terug
Naar boven