Geen doorsnee oudejaarsavond

buddy666

Toogplakker
27 sep 2015
44
156
Lang geleden dat ik nog een gebeurtenis uit mijn uiterst sexy verleden gedeeld heb…
Zoals jullie weten uit mijn vorige verhalen had ik een fotomodel van een vrouw, in de echte zin van het woord, een lengte van een 1,75 en vooraan in de 50kg, voor mij de perfectie…

Het was weeral de overgang van jaar x naar jaar y, ik weet niet meer juist welke jaartallen, maar ik denk zo rond de 15 of meer jaren geleden.
Dit jaar waren we uitgenodigd bij een collega ex-model van mijn ex. En wat voor een collega, awel ik kan zeggen dat dit voor mij de mooiste vrouw is die ik in mijn leven al gezien had, een pracht van een tijdloze schoonheid. Meer dan 5j jonger dan mijn ex schat ik en mijn ex was 6j jonger daan mii.

Qua lichaamsbouw zowat een clone van mijn ex is, enkel had zij een iets vollere kont en grotere borsten, ik schatte een grote c-cup. Een pracht van een kind, out of my league zou ik zeggen, daar ben ik te lelijk voor….))
Alhoewel dat ik in mijn leven de voor mij althans prachtigste vrouwen heb gehad, eigenlijk altijd boven mijn stand, maar deze, dat was nog enkele klasjes hoger.
Alhoewel deze vrouw wel telkens een beetje met mij flirtte en mij teasde, mijn ex zag dat en wist dat. Op een bepaald ogenblik zei ze dat haar vriendin, die Olivia noemde trouwens, wel een met ons in bed wou duiken. Mijn ex had een beetje teveel opgeschept over wat ik allemaal met een vrouw uitspook in mijn bed, het had haar getriggerd.

Naar die vrouw, en haar sullige vriend, gingen we dus naatoe om het nieuwe jaar in te zetten.

Mijn ex was weeral prachtig in kledij gestoken, stijlvol en sexy zoals altijd, dit keer met een heel lang zwart kleed met op de zijkant een split die tot boven haar bekken ging, hier zag je geen ondergoed aan de split, idd, dat ze geen ondergoed hieronder droeg…..
Verder had ze zwarte handschoenen tot bijna aan de ellenboog, heel geil..
Vergezeld van visnetkousen met zwarte hoge hakken. Een prachtig geheel om te zien, zoals altijd…

Ik stond dus al redelijk bronstig op de weg neer Antwerpen….
Zoals ze regelmatig deed als we naar een restaurant in Antwerpen reden, was ze op mijn broek aan het wrijven. Deze keer voelde ze dat ik wel heel opgewonden was door deze kledijkeuze…
"Haha, vind je het zo geil?" vroeg ze al lachend.
Ja wat denk je…
"Dan zal ik er maar beter wat druk aflaten zeker?"
Ik spoot mijn kostuumbroek bijna vol…
Een minuutje later zit ze dus op haar knieën te pijpen, zalig diep zoals zij dat kon.
Gelukkig waren we bijna op de bestemming, anders zouden er nog ongelukken kunnen gebeuren.

De slip van haar kleed viel open en ik zag haar blote kont.
Juist geparkeerd voor hun deur en ik spuit haar mond volledig vol, door mijn graad van opwinding door haar kledij moet het een vol mondje geweest zijn.
We stappen uit, ik neem het cadeau voor Olivia en een fles wijn voor Mr. Sul en we lopen naar de voordeur, mijn ex was een beetje voor mij uit.
Als ze aan de deur is kijkt ze naar me om, als ik er ook ben drukt ze op de bel, en dan, en nu verandert het verhaal een beetje, een voorproefje van wat de avond nog zou brengen.
Zoals ik zei draait ze zich om naar mij en doet haar mond open en laat de inhoud zien, ze had al mijn sperma nog in haar mond, ze had het niet doorgeslikt.
Voor ik iets kan zeggen doet de gastvrouw open en geeft me een kus op de wang. Dan gaat ze naar mijn ex en dan, daar doet ze haar mond open en mijn ex laat al mijn sperma in Olivia haar mond lopen, dit in enkele seconden tijd, Olivia slikt.
Ze kijkt naar mij…
"Mmh lekker" zegt ze
En ze loopt door.
"Kom, volg me"
Ik sta daar terug met een paal in mijn broek waar ik met gemak een vleugelpiano kan optillen.
"Even toilet" zeg ik dan maar…

Nu kan ik mij die avond heel goed herinneren maar van die gesprekken aan tafel niets meer, ik was in gedachten verzonken.

Nu moet ik zeggen dat ik van beide vrouwen loense blikken kreeg die avond, ze wisten dat ik niet wist wat me overkomen was.
Maar de dames hadden dit gepland want Olivia kwam naar buiten aan de voordeur om ons te begroeten….

Prachtige champagne was er daar, krachtige Ribera del Douro, het was een feest. Maar het echte feest speelde zich in mijn hoofd af, spijtig dat ik dit niet kunnen filmen heb…

3-2-1 en het nieuwe jaar was er al, ik had het vorig jaar uiterst feestelijk en geil afgesloten. Het was een 00:20 en mij ex zei me…
"Kom om 01:00u buiten naar de zijkant van de woning, om uw nieuwjaarsgeschenk op te halen…
In mijn gedachte zag ik haar al tegen de gevel leunen en mij haar kleed opheffen en haar stevig neuken.

Juist een vol glas in mijn hand zie ik dat het 01:01u is, mijn geschenk…

Ik ga achteraan op het terras naar buiten en volg links van het huis het pad naar de voorkant. Ik sta bijna op straat, hier valt geen geschenk te halen. Ik probeer de andere zijde van het huis dan maar, waar iets meer struiken staan, tot halverwege, ook hier niets. Ik ge terug naar binnen en hoor mijn ex zeggen…
"Allee, kom verder"
Ik kijk en iets verder waar het wat donkerder is, zie ik mijn ex gehurkt met haar benen open en rug tegen de gevel zitten.
Te verwachten zou je zeggen, maar niet dat Olivia in dezelfde positie en ook benen weid open tegen de gevel leunt. Beiden hebben hun rechterhand in hun slip en zijn zich blijkbaar aan het amuseren.
"Steek hem in mijn mond" zegt mijn ex..
Jaaa, gehoorzaam als ik ben, doe ik dit, met als toeschouwer op een kleine meter afstand ons Olivia, die dit uiterst geil vind blijkbaar.
Beiden vingeren ze zich een ongeluk terwijl ik steeds diep in de keel ga van mijn ex.
Ik sta dus vrij snel spuitensklaar.
Mijn ex voelt di en zegt..
"Als je moet spuiten, ga dan voor Olivia alles in haar mond spuiten, MAAR haar niet aanraken, vanop een afstand…
Er zijn minder plezantere bevelen te krijgen, dit bevel gehoorzaamde ik maar.
Ik ga voor Olivia staan, ze opent haar mond, een eerste krachtige straal gaat recht haar keel in.
Nu kan ik normaal redelijk goed mikken maar hier was ik een beetje te opgewonden denk ik, een tweede straal onder haar neus, een derde en vierde meer op haar wangen, en om te eindigen nog een streep over heel haar gezicht, eindigend in haar haren…
Olivia zit zich klaar te vingeren, ze vindt dit de max denk ik…
Met haar wijsvinger neemt mijn ex het sperma onder Olivia haar neus en brengt het in haar mond, Olivia likt het er af….
Met haar wijs- en middenvinger pakt ze de rest van het sperma, gaat in het kleed van Olivia en wrijft haar borsten er mee in.
"Laten opdrogen en mij zeggen hoe je dat vindt" zegt mijn ex tegen haar.
Ik sta perplex, voor ik het weet stappen beide dames hand in hand van mij weg, richting binnen.
Ik stond hier zoooo geil van dat ik naar huis wou en mijn ex wou neuken, diep, lang, hard, tot ze volledig zou volhangen, ze wist dat en rond 03:00u vertrokken we.

Het was al licht aan het worden voor ik klaar met haar was….

Hierop volgt 1 van de dagen nog een vervolg…

Einde deel 1….

buddy666

Toogplakker
27 sep 2015
44
156
DEEL 2

Deel 2

Het was zeker een 5-tal jaar na deze oudejaarsavond.
Ik was ondertussen definitief uit elkaar met mijn ex, een bitter einde, maar so be it.

Het was een zaterdagochtend in de voorzomer, ik was op wandel op de vreemdelingenmarkt in Antwerpen, altijd wel leuk om eens te doen…
Ik doe mijn vaste kraampjes en cafeetjes, drink 2 Bollekes, ook altijd wel es lekker.

Vele leuke herinneringen aan deze markt, kwamen we samen al vele jaren.

Zit ik op een terrasje op de Graanmarkt en hoor ik ineens aan mijn rechterkant…
"Hier seh, wie we hier hebben…"
Een blik naar rechts en spontaan een glimlach op mijn gezicht, je zou voor minder, het was immers Olivia, zwaar beladen, de halve markt leeg gekocht precies.
Een korte babbel, ze was verhuisd, ik niet zei ik, ze was single, ik ook zei ik, ze was gehaast, ik niet…..
Kort gezegd, we wisselen tel nrs uit met de belofte dat we samen eens iets zouden gaan eten…

Maar dat lijkt me nu eens een goed idee seh, ik op stap met zoooo een mooie vrouw. Haar in mijn bijzijn hebben is al een emmer vol vreugde op zich…

Een uurtje erna zit ik in de wagen op weg naar huis toe, ik denk aan haar…

In mijn dorp, zowat in het centrum van de driehoek Antwerpen-Brussel-Gent zit ik op een terras, ken er iedereen, dus snel al heel wat alcoholische drankjes naar binnen, licht beneveld…
Nu zijn er verschillende manieren om op slag nuchter te worden, maar de manier die mij vandaag werd voorgeschoteld is mss wel de leukste, een berichtje van Olivia nog wel…
Het is een foto, ik open hem, het is zij in een pashokje die een zwart lingeriesetje aan het passen is, inclusief plakkousen…
Mijn adem stokt.
"Vind je dit een mooie setje?"
Euhhh, stotter stotter….
"Of dit?" een 2e​ foto met een ander setje, met rode accenten…
"Of dit?" een 3e​ foto met een setje volledig in het wit.

Als het beven van mijn handen een beetje verminderd was, stuur ik haar dat het zwarte setje mij het meest pleasde, maar dat ze haar eigen zin moest kopen..
Al lachend zei ik dat een rode cowboyhoed er leuk bij zou passen…
Kunnen jullie raden hoe stijf er iets in mijn broek zat?
Het bracht me in gedachten terug naar de bewuste oudejaarsavond waar ik deze mooie vrouw in haar gezicht mocht besprenkelen….
Vrienden op terras vroegen me of er iets was, of ik slecht nieuws had gehad of zo….
"Neenee, heel leuk nieuws zelfs, heel leuk…."

"Plannen vanavond?" vroeg ze
"Neenee, een rustig avondje thuis" was mijn saaie antwoord.
"Ik ook" eindigde de conversatie.

Later op de avond, beetje tv kijken.
"Wat zou je doen als ik zo voor u zou staan, in de zwarte lingerie?"
Onbevreesd in woorden als ik soms ben zeg ik…
"Ik zou willen dat je op de deurdrempel op uw knieën ging zitten, en ik zou iets in uw mondje stekken"
"Jaja, beloven ja" was haar antwoord
"Nee echt, lijkt me leuk" zeg ik
"Wanneer zou je dat willen doen?" vraagt ze.
"Voor zoiets mag je me dag en nacht wakker maken" zeg ik
"Trouwen, jij mag me altijd wakker maken"
"Ok, nu dan?" vraagt ze
"Wat? Wat bedoel je?"

De deurbel gaat.

Ik ga naar de voordeur en wil eigenlijk niemand zien nu, was juist zo leuk aan het chatten met Olivia, met een paal in mijn broek.

Ik doe de deur open, wie staat daar……Olivia!!
Met een mooie heel lange witte jas met zwarte knopen, en hoge hakken.
Wat heeft ze op haar hoofd? Idd een rode cowboyhoed, echt hot…
"Moet ik hier op mijn knieën?" is het eerste wat ze zegt.
Ik kan geen woord uitbrengen.

"Neenee, kom maar binnen"

Mocht je nu denken dat het tempo van het verhaal langzamer gaat worden, integendeel…

Ze staat op een meter of 5 van mij en doet haar jas uit.
Te voorschijn komt de echte versie van foto 1, mijn voorkeur van lingeriesetje, enkel dat droeg ze.
Ze legt haar jas op de zetelrug en komt naar mij.
"Bevalt het u?" en in dezelfde seconden voel ik haar tong in mijn mond…
Een kus van deze tijger…

Stijf, dat het pijn deed, zo stijf sta ik.

"Mss wil ik straks wel iets drinken, maar eerst wil ik u pijpen, iets waar ik al heel lang naar uitkijk"
Dat is een zin die ik jaren nadien nog helder en duidelijk in mijn hoofd hoor….

Heel kort daarna lig op mijn rug op bed en heeft Olivia mijn eikel in aar mond.
Ik bedenk dat zo een mooie vrouw wel niet veel soeps in bed zal zijn, dat ze zou teren op haar schoonheid en dat mannen haar zo binnen de 3,98 seconden volledig volspuiten…
Ik zou het ondervinden…

Hap, in een hap een deepthroat, 1 diepe haal.
Ze komt naar mijn oor en fluistert:
"Schatje, je moest eens weten hoe ik hier naar uitgekeken heb"
Ze pijpt verder, diepe halen, draaien met haar hoofd, mij steeds in de ogen kijkend.

"Schatje, ik heb zoveel zin om u te proeven, ik ga alles slikken"

Verder pijpen.
Ik ben nu veel gewoon maar hier was het moeilijk om haar niet een mondje vol te geven, echt moeilijk…
Gelukkig kwam ze regelmatig in mijn oor fluisteren.

"Schatje, wil je mijn borsten voelen?"
Ja wat denk je…
Ik heb daar 2 prachtige redelijk grote borsten in mijn gezicht, ze laat me er even mee spelen…

Verder pijpen.
"Schatje, duw mijn hoofd, beveel me" zegt ze
Mijn vrees dat dit slechte seks zou zijn is al lang van tafel gehaald.

Ik wil mijn kruit nog niet verschieten maar hier wordt het moeilijk.
Ik ben die heel mooie vrouw daar in haar mond aan het neuken, redelijk hard, een hand van haar gaat naar haar poesje, ze vindt dit heel leuk blijkbaar, ik ook trouwens…

"Ik wil dat je nu in mijn mond spuit, of mijn keel, ik vind alles lekker, zeker met u" waren de gevleugelde woorden.
Ze is enkel aan mijn eikel aan het zuigen, heel intensief, niet te houden, hetgeen ik dan ook niet doe…
Ik spuit in haar mond en duw haar hoofd er volledig over, zwaar gekreun als gevolg, ze komt klaar denk ik, zoveel lawaai.
Onze Olivia blijkt heel onderdanig te zijn blijkbaar. Een lastig gegeven voor haar, want ze heeft zo een uitstraling dat weinig mannen haar zullen durven te benaderen.

Ostentatief slikt ze me volledig weg, een glimlach.
"Ooo zo lekker"

Ze legt zich rechts van mij, haar hoofd weg gedraaid van mij.
Ik kijk naar haar mooie bolle kontje dat wat omhoog staat, ik wrijf erover, ze schud haar kontje…

Wat was me dat…

Ik ga 2 flesjes water halen, ik in ieder geval had dat nodig…

Nog niet gedronken kom ik terug aan bed, ze ligt op dezelfde plaats, maar wat had deze hete en knappe vrouw gedaan? Ze had een kussen onder haar bekken geplaatst, zodat haar kontje nog hoger stak, nog uitdagender was voor mij.

Je kunt het al raden zeker? Flesje water was uit mijn gedachten, een kontje kwam in mijn gedachten…

Ik kruip op haar, hijgen dat ze doet.
Snel steek ik in haar en hou haar met mijn gewicht in bedwang, ze houdt er van.
IK zit te duwen, draaien, wringen in dit lekkere kutje, weinig meegemaakt dat een vrouw zo een strak kutje had.
Ik lig op haar, onze hoofden tegen elkaar.
"Niet in mij klaarkomen" zegt ze.

Deze akelige zin hoor ik normaal niet graag.
Ze voelt dat ik dichter en dichter bij het spuitpunt kom…
"Schatje, niet in mij klaarkomen" zegt ze.
"Waar dan wel?"
"Schatje, overal, alles mag"…..
Zachtjes haal ik hem er uit en denk na waar ik mijn kladkunsten ga oefenen.
Het is daar zo nat beneden, hij komt er uit en mijn eikel komt een beetje naar boven, ik sta voor haar kontje dus.
"Schatje, doe maar" zegt ze

Pfff, kan het hier nog heter worden denk ik.
Ik zet aan en door de vochtigheid geraak ik vlotjes naar binnen, met het nodige gekreun van Olivia….
Dit is eigenlijk een droomvrouw op alle vlakken, iedere man zou zo een vrouw moeten hebben, de wereld zou er donkerrooskleurig uitzien.
Vlot en stevig ben ik daar in dit prachtige kontje aan het draaien en neuken, ze kan best veel hebben, ze kan alles hebben…

Zou dat kunnen?
"Schatje, 'te hard' bestaat niet voor mij, leef u uit op mij, doe uw zin"
Dat ik daar plezier heb gehad moet ik niet zeggen zeker?
Zelden zo heftig en brutaal bezig geweest in een vrouw haar kontje, en dan nog bij zo een pracht van een vrouw.
En maar beuken dat ik gedaan heb.

Zou dat kunnen?
"Schatje, ik wil me verkracht voelen, gebruik me" kreunt ze

Menige vrouwen zouden zich inderdaad verkracht gevoeld hebben, Olivia niet, Olivia vond dit leuk.

Na een stop van een half uurtje heeft ze me nog als een volleerde amazone afgereden. Ze bleef maar klaarkomen, ik ook, diep in haar, het mocht..
"Ik hou uw sperma bij tot morgen, straks speel ik er nog mee"

De avond kwam tot een einde, spijtig.

Bij het naar buiten gaan geeft ze me een lange diepe tongzoen, zeker een minuut.

"Dit was eenmalig" zegt ze "Ik heb uw ex beloofd u nooit te zullen neuken"
"De drang was te groot" zegt ze

Ze loopt van mij weg in de donkere nacht, na een meter of 20 draait ze zich om en werpt ze me een kusje…

Het etentje is er nooit meer van gekomen
Ik heb haar nooit meer gezien.
Ik heb haar nooit meer gehoord.

tre

Snuffelaar
29 mei 2023
14
4
@buddy666 wat heb je hier weer 2 prachtige verhalen opgeschreven! Ik lees ja avonturen met veel plezier

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Net voor de tweede keer beide verhalen gelezen en verdomme wat een geilheid zeg.
Had graag in je plaats gestaan en/of gelegen met deze geile vrouwen.
Van mij mag je meer schrijven kerel.

buddy666

Toogplakker
27 sep 2015
44
156
Those were the days.......

Zou de jeugd dat nu ook nog mogen beleven
Geloof me, de jeugd is nog zotter, of remlozer. Mijn jongste was 16 en ik was meer dan een drievoud in leeftijd. Die stond open voor alles, ik herhaal, ALLES…..))

buddy666

Toogplakker
27 sep 2015
44
156
Net voor de tweede keer beide verhalen gelezen en verdomme wat een geilheid zeg.
Had graag in je plaats gestaan en/of gelegen met deze geile vrouwen.
Van mij mag je meer schrijven kerel.
Mss was alles gewoon maar een verhaal, of een mengeling van fictie en realiteit?…….
Mijn geheugen zit vol van zulke gebeurtenissen, mijn meest recente enkele weken geleden in München, met 3 dates via seeking, 3 verschillende dames, 18j, 18j en 20j……
München is de max. Ik had er al een uitspatting, zie het verhaal "Skibunny"

Terug
Naar boven