Geen condoom verwijderen in Californië!

Milez

Ervaringsdeskundige
13 apr 2015
259
54
En dan? Het is niet omdat je seks zonder condoom leuk vindt, dat je het normaal moet vinden het op deze manier te doen.

Voormalig lid 14701

Ervaringsdeskundige
19 nov 2019
639
301
Stiekem condoom eraf halen is zoooo laag. Als vrouw alleen met wil, respecteer dat of loop door. Niet dit soort fratsen

A

Anonymous

Guest
borus zei:
Stiekem condoom eraf halen is zoooo laag. Als vrouw alleen met wil, respecteer dat of loop door. Niet dit soort fratsen

Mee eens, of condoom stiekem zo bewerken dat het scheurt, bijzonder laag.

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.785
449
En dat gebeurd echt vaak hoor,, hoor het genoeg mannen die het wel proberen.
Een beetje afrollen stuk proberen te trekken met hun nagel de condoom stuk maken noem het maar op..
Maarja zulke dingen zullen blijven gebeuren jammergenoeg..

Baley187

Ervaringsdeskundige
23 jun 2021
455
222
Waarom moet ik rubber afhalen ?

Is zeker zonder en triest als je probeer rubber te breken om bare te lukken :( :( :(

Keesbare

Toogplakker
20 jul 2020
214
102
En als de vrouw er zonder op gaat zitten? Misschien raar wat ik zeg :lol: Maar ik heb het wel is gehad terwijl ik met condoom zou neuken. Heb er wel van genoten natuurlijk maar wat zou je als klant kunnen doen?

hardy

Toogplakker
29 feb 2016
50
41
Keesbare zei:
En als de vrouw er zonder op gaat zitten? Misschien raar wat ik zeg :lol: Maar ik heb het wel is gehad terwijl ik met condoom zou neuken. Heb er wel van genoten natuurlijk maar wat zou je als klant kunnen doen?

op gegeven moment stoppen en condoom er op. dat zou ik doen, maar het is zoooo lekkkeeerrrr zonder he? :D

Terug
Naar boven