Geen bare sex meer op Kinky?

nattekutneuker

Snuffelaar
7 jan 2020
21
5
Tot mijn schrik zag ik dat op kinky geen bare sex meer als zoekopdrachr kan worden gegeven. Doe ik iets fout of is dat nieuw?

A

Anonymous

Guest
nattekutneuker zei:
Tot mijn schrik zag ik dat op kinky geen bare sex meer als zoekopdrachr kan worden gegeven. Doe ik iets fout of is dat nieuw?

Idd goed kijken..... het Engels is veranderd in Nederlands gappie ;)

Paultje59

Ervaringsdeskundige
13 aug 2016
678
146
Het schijnt erg moeilijk te zijn om de mogelijkheden weer in alfabetische volgorde te zetten, ze gaan het de komende maanden doen?

Paultje59

Ervaringsdeskundige
13 aug 2016
678
146
Het woord sex is eigenlijk ook Engels, de juiste spelling in het Nederlands is seks :

Dilemma

Toogplakker
24 jul 2018
214
140
Het vervelende is dat de Engelse versie van de site nog steeds 'bare sex' als optie heeft terwijl 'sex without condom' veel logischer zou zijn. Veel dames hebben totaal niet door dat bare sex neuken zonder condoom is. Zeker als ze talen spreken waar het vertaald wordt naar 'naakte sex' e.d.

Mövenpick

Toogplakker
5 dec 2017
170
7
#Dilemma
Correcte opmerking ! Is de verklaring dat er zo veel 'misverstanden' zijn.
Anderzijds, Amerikaans is de courante taal geworden, en enkel als zij pas in het vak staan, kan ik mij niet voorstellen dat zij niet weten dat bare sex, nzc is.

Dilemma

Toogplakker
24 jul 2018
214
140
Klopt Mövenpick,

Ik merk het vooral bij de latina dames. Als zij er een google translate tegenaan gooien dan komt er 'sexo desnudo' uit. Wat zoveel betekent als 'blote sex'. Zij denken dus dat het gaat om sex waarbij de kleren uitgaan en vinken het dus automatisch aan :lol:
Regelmatig gesprekken gehad waarbij ik dus moest uitleggen waarom er zoveel mannen vragen om neuken zonder.

Baley187

Ervaringsdeskundige
23 jun 2021
455
222
Mövenpick zei:
#Dilemma
Correcte opmerking ! Is de verklaring dat er zo veel 'misverstanden' zijn.
Anderzijds, Amerikaans is de courante taal geworden, en enkel als zij pas in het vak staan, kan ik mij niet voorstellen dat zij niet weten dat bare sex, nzc is.

Amerikaans is de courante taal geworden Amerikaans is geen taal :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Hoewel de Verenigde Staten geen officiële taal hebben, is de meest gebruikte taal Engels (met name Amerikaans Engels), de de facto nationale taal en de enige die thuis wordt gesproken door ongeveer 78% van de Amerikaanse bevolking.

Wat is de meest gesproken taal ter wereld? Engels :p :p :p

De Nederlandse taal is een officiële taal in zes landen: Nederland, België, Curaçao, Sint Maarten, Aruba en Suriname. :cool: :cool: :cool:

Mövenpick

Toogplakker
5 dec 2017
170
7
Woaw, wat een expert ter zake :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

De veramerikanisering is een feit. :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

pauldekutkabouter

Toogplakker
7 apr 2015
133
26
Baley187 zei:

Volgens meerdere bronnen is Engels de derde gesproken taal. Waarschijnlijk moet zijn expertise wat bijgeschaafd worden :D

De volgorde is
Op nummer 1 staat Mandarijn met >1100 miljoen
dan Spaans met >460 miljoen
en pas op nummer 3 komt Engels met ca. 380 miljoen sprekers

Just my 2 cents

Lekkerbare

Legende
25 jan 2021
1.165
497
Dan gooi ik er ook nog een mening tegenaan.
Dat zijn de aantallen mensen waarvoor de talen de moedertaal is. Echter ga je de talen tellen die de mensen als tweede taal spreken? Dan is het Engels de meest gesproken taal ter wereld.
Voorbeeld: Er zijn niet veel Nederlanders die Mandarijn spreken (laat staan lezen)

hamdovfom

Toogplakker
14 aug 2021
58
4
Anyways, hopelijk gaat seksjobs dit ook zsm hanteren.
Die site is qua overzichtelijkheid echt een rommeltje geworden.

Vroegah toen het allemaal losse categorieën waren was het veel beter.

A

Anonymous

Guest
pauldekutkabouter zei:
Baley187 zei:

Volgens meerdere bronnen is Engels de derde gesproken taal. Waarschijnlijk moet zijn expertise wat bijgeschaafd worden :D

De volgorde is
Op nummer 1 staat Mandarijn met >1100 miljoen
dan Spaans met >460 miljoen
en pas op nummer 3 komt Engels met ca. 380 miljoen sprekers

Just my 2 cents

Ja maar als we niet oppassen moeten we hier straks allemaal ook nog Afghaans gaan praten en dat ben ik geenzins van plan! :cry:

Terug
Naar boven