Gebeurt er wel wat hier

bigpapa

Ervaringsdeskundige
1 jun 2021
431
80
Weet niet maar het is verdomd rustig hier op het forum ? Of er wordt niet meer geneukt of zo :D

A

Anonymous

Guest
Bij een aantal adressen (vooral massage) is NZC mij overkomen. Zeker in NL waar nogal controles zijn en de dames dan ook liever geen condooms meenemen naar hun werk. Ik vind het toch lastig om dan te delen aangezien er mensen zijn die dan met een recensie dezelfde diensten denken te claimen. Of nog erger, later de recensie (bij een ander forum) terug te lezen is als onderbouwing van instanties voor een zaak tegen een salon. De eigenaresse vroeg me om hulp en wist niet dat ook mijn recensie in dat dossier aanwezig was. :oops:

Als ik dan nog denk aan buitenlandse avonturen, bijvoorbeeld in Chinatown in Parijs, dan zijn (of waren, weet niet hoe de situatie daar is sinds Corona) daar ook leuke dames te vinden. Echter, bij 1 van de bezoeken bij de uitgang opgewacht te worden door de politie aldaar, was dan weer minder. Ik heb me met veel pijn en moeite, nog even los van de taal barrière, kunnen overtuigen dat het geen betaald bezoek was maar gewoon een bezoek. En ook nog eens langdurig. Het was niet mijn eerste bezoek en had daarna tussentijds contact gehouden via een app. Ik kon de gesprekken laten zien, en gelukkig was het bezoek niet kort. Anders had het hele dure wip geworden. :shock:

Met bezoeken aan dames die er openlijk mee adverteren of achter de ramen ontvangen heb ik dan weer wat minder ervaring. Misschien dat wanneer de forum regels toestaan dat er zonder al te veel details geschreven kan worden over salons die wel een bezoek waard zijn, dat leden daar wat aan hebben zonder dat het heel veel risico verhogend is dat een salon sneller gesloten wordt?

Terug
Naar boven