GB clubje

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
dat is snel link is al dood.
Enige reanimatie pogingen hebben jammer genoeg niets opgeleverd....

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Ik ken iemand die was van plan te gaan. Even afwachten of ie geweest is. Morgen zou ze in een hotel zitten.

Pieter1975

Ervaringsdeskundige
27 aug 2017
623
247
GB clubje jullie zijn van harte welkom om ook lid te worden van mijn bare GB clubje.
Wij communiceren via Whatsapp en onze locatie ligt in de directe omgeving van Amsterdam Arena en Ouderkerk a/d Amstel.
Enigste wat wij vragen buiten regelmatige SOA/HIV testen via huisarts of GGD is objectiviteit serieus zijn, discretie, netheid, verzorgd zijn en geen haantjesgedrag.

Pieter1975 voorheen Falcore

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Pieter1975 zei:
GB clubje jullie zijn van harte welkom om ook lid te worden van mijn bare GB clubje.
Wij communiceren via Whatsapp en onze locatie ligt in de directe omgeving van Amsterdam Arena en Ouderkerk a/d Amstel.
Enigste wat wij vragen buiten regelmatige SOA/HIV testen via huisarts of GGD is objectiviteit serieus zijn, discretie, netheid, verzorgd zijn en geen haantjesgedrag.

Misschien kan je beter communiceren via KIK. is wat beter voor de privacy ;)

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Vrijdag 17 november van 11.30 tot ongeveer 14.00 uur is er een (bare) gb met een heerlijke lief halfbloedje van 30 jaar in regio Rotterdam.
Indien interesse pb me maar.

flipke

Toogplakker
22 dec 2017
32
0
Pieter1975 zei:

Bestaat deze club nog? Zie geen manier om berichten naar Pieter1975 te sturen; PB sturen is niet toegestaan :?: :?:

flipke

Toogplakker
22 dec 2017
32
0
CWP zei:
Na een paar recensies mag je prive berichten sturen....

Beetje vreemd. Dus als ik wat verhaaltjes verzin mag ik een standaard functionaliteit van dit forum gebruiken? Wat heb je aan dit beleid?

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Als je verhaaltjes verzin..... oehhhh dan gaat het boze ban knopje werken :lol: :lol:

Nee hoor, na drie postings die wij eerst modereren krijg je toegang tot het pm gedeelte.

flipke

Toogplakker
22 dec 2017
32
0
Oke :cool:
Staat dit ergens in de forumregels? Misschien idee om een welkomsmail of topic te maken met dit er in.
Nu weer on topic :mrgreen:

Diego38

Snuffelaar
27 dec 2017
12
1
lekker ding zei:
Nou dit was een leuke afsluiting van het jaar. Een lekkere (mini) gangbang met Vanessa. De mannen die er waren hebben genoten en ze is aardig volgespoten. Haar kutje was nu wel een beetje gevoelig aan het worden. Iedereen kwam aan zijn trekken letterlijk en figuurlijk maar dat kunnen ze zelf wel beamen. ;)
Heren namens vooral Vanessa bedankt, ook namens mij natuurlijk en wie weet tot een volgende keer. Vrijdag 26 januari 2018 staat er weer eentje in de planning:D

Groet,
LD

Hey

Is een trio of 1 op 1 nu wel mogelijk met Vanessa?

Gelieve pb dank je wel

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Diego38 zei:
lekker ding zei:
Nou dit was een leuke afsluiting van het jaar. Een lekkere (mini) gangbang met Vanessa. De mannen die er waren hebben genoten en ze is aardig volgespoten. Haar kutje was nu wel een beetje gevoelig aan het worden. Iedereen kwam aan zijn trekken letterlijk en figuurlijk maar dat kunnen ze zelf wel beamen. ;)
Heren namens vooral Vanessa bedankt, ook namens mij natuurlijk en wie weet tot een volgende keer. Vrijdag 26 januari 2018 staat er weer eentje in de planning:D

Groet,
LD

Hey

Gelieve pb dank je wel

Zoals eerder gezegd, eventueel na een trio of gangbang wel.
Zie verder je pb. ;)

Diego38

Snuffelaar
27 dec 2017
12
1
lekker ding zei:
Diego38 zei:
lekker ding zei:

Groet,
LD

Hey

Gelieve pb dank je wel

Zoals eerder gezegd, eventueel na een trio of gangbang wel.
Zie verder je pb. ;)

Waarom kan ik je niet replyen op je privébericht? Kan je me jou app of email per pb sturen alsjeblieft? App van Vanessa mag ook )

willem

Ervaringsdeskundige
4 jan 2016
293
46
Leuke mooie meid, geniet er zelf ook van. ik heb het naar mijn zin gehad :)

Terug
Naar boven