Gangrape

Bareloverfrank

Toogplakker
2 jul 2021
70
70
Allereerst wil ik duidelijk maken dat ik niemand ongewild pijn wil doen of een echte verkrachting zou willen meedoen. Maar???

Welke dame, slavin, slet stel m/v zou graag eens in groepsverband bare verkracht willen worden? Wie heeft deze wens/fantasie? Uiteraard heeft dat dame het laatste woord en blijft de baas.
Waarom? Zo'n tien jaar geleden had een maatje van me een leuke meid op bezoek met een ietwat aparte fantasie, ze wou graag verkracht worden op een veilig manier.er moest geslagen worden (geen vuisten en niet in het gezicht). We hebben het haar echt vele malen laten zeggen en uitgelegd dat elk woord dat niet in het spel thuishoort een stopwoord zou zijn maar wet woord Pannekoek, giraffe of vliegtuig hebben we niet gehoord. We hebben haar dus lekker de les geleerd en de dag erna kregen we een bedank SMS dat ze op dr werk was en niet achter dr bureau kon zitten en dat dr tepels in brand stonden.
Nu mijn vraag, welke meid , onderdanig koppel of meester met slavin is hiervoor te vinden? Ik wil dit niet doen als dit uit commercieel oogpunt gedaan wordt of met mensen die dit niet geheel vrijwillig doen. Vergoeding kan ik uiteraard wel geven. Het kan bij mij in Antwerpen maar ik kan ook heel gemakkelijk ver verplaatsen.
Nogmaals wil ik duidelijk maken dat ik niemand wil kwetsen maar in het spel heel ver wil en durf te gaan.

loperken

Legende
17 okt 2016
1.795
717
Thx,Johan321.
Van cnc had ik nog nooit gehoord.
Misschien omdat het mij niet zo boeit.

Bareloverfrank

Toogplakker
2 jul 2021
70
70
Jongens, om eerlijk te zijn ben ik tegen geweld en onderdrukking maar als dit nog een keer mag meemaken als iemands fantasie wil ik die graag ten uitvoer brengen en geloof mij maar dat onze hobby nl Nzc ook niet als normaal word geaccepteerd door de meeste mensen. Ik ben zeker geen groentje in de swingerswereld en altijd te vinden voor gekke streken uit te halen.

Johan321

Legende
8 sep 2020
1.150
1.050
Cnc is niet mijn fetisj maar op zich niets mis mee zolang het consensual blijft… ik ben dan eerder BD, niets zo geil als een vrouw die zich volledig onderwerpt en die ik in haar kutje en anus kan neuken.

Je zou ervan versteld staan hoeveel vrouwen een stiekeme rape fantasy hebben. Maar het taboe is te groot, en in deze #metoo tijd zou een gast er nooit aan mogen beginnen zonder notariële akte en beëdigde video waarin de meid haar consent bevestigt 😅

SuperPuss

Snuffelaar
7 feb 2024
14
13
Inmiddels 20 jaar geleden... in de kroeg in gesprek geraakt met een vrouw en we werden een paar drankjes verder duidelijk geil van elkaar op gegeven moment. Zij vertelde toen het gesprek al duidelijk een seksuele wending had genomen over de fantasie ooit een keer door een insluiper verkracht te worden.
Uiteindelijk afgesproken dat zij de kroeg zou verlaten, naar huis zou gaan, de sleutel onder de voordeurmat zou leggen en ik een ruim half uur me op weg zou begeven naar haar flatje. Ze gaf me het adres.

Toen ik aankwam was ik gezond gespannen, ook of de sleutel er wel zou liggen, of dat ze zichalsnog bedacht had. Dat had ze gelukkig niet gedaan, even later sloop ik verder naar binnen, zoekend naar de slaapkamer. Snel gevonden en ze leek al te slapen, lag in elk geval onder haar dekbed. Ik besloot me, haar fantasie indachtig, niet uit te kleden, maar alleen mijn broek open te knopen en samen met mijn onderbroek iets naar beneden te schuiven. Keek nog eens goed toen mijn ogen beter aan het halfdonker gewend waren en vond dat ze er nog steeds goed uitzag.

Ik pakte haar hoofd vast, ze schrok, leek duidelijk al wel weggedoezeld te zijn, maar schakelde onmiddelllijk om: "Help! Wat gebeurt er? Wat ben je van plan gek?" En ik wist dat dit het moment van de waarheid zou zijn: "Pijpen, vuile snol, dan gebeurt er niets dat jij niet wil." Ze stribbelde alleen nog voor de vorm tegen, maar begon een zalige pijpbeurt. Waarbij ik met mij handen om haar rode lokken heen geklemd ervoor zorgde dat dit zo nu en dan ook oncomfortabel diep door haar gebeurde. Het dekbed had ik nu teruggeslagen en ik kon zien hoe haar zo goed als kale kutje met hele lichte eveneens rode stoppeltjes van geilheid al begon te glinsteren en zich langzaam iets opende. Ik begon haar te vingeren terwijl ze doorpijpte en dat nog heftiger begon te doen naarmate er vingers bij kwamen. Ze bleef doorgaan toen ik mijn volle lading in haar keel deponeerde en ik beval haar het door te slikken. Dat deed ze netjes.

Ik fluisterde in haar oor: "Omdat je braaf lijkt te zijn, zal ik je, als je geen kik geeft, ook verwennen." En via haar peervormige tietjes daalde ik langs haar navelpiercing af naar haar kutje met mijn mond. Ik likte haar klitje en vingerde haar grotje verder met 2 vingers die onder mijn kin langs gingen. Even later kwam ze klaar en toen ze wijdbeens na lag te hijgen ging ik weer naar boven. Terwijl ik met tong in haar mond boorde, gleed mij. Inmiddels weer stijf geworden pik moeiteloos tusse; haar lipjes door naar binnen. Langzaam maar hard stotend neukte ik haar goed door, tot ik het weer vanuit mijn ballen op voelde borrelen. Omdat ik niet wist wat zij nu verwachtte, kondigden ik het in elk geval aan: "Ik ga je kutje zo helemaal volpompen, je verdiende loon." Ze sloeg haar benen om mijn middel heen en ik wist: "Ook haar bedoeling dus." Geweldig lekker helemaal volgespoten en om het spel af te maken zoals het bedoeld was, mijn lul afgeveegd aan haar dekbedhoes, mijn broek omhoog en dicht gedaan, de slaapkamer uitgelopen, het huis verlaten en haar verbaasd achterlatend naar huis gefietst.

Redelijk overtuigd haar nooit weer te zien, het was immers ook pas de eerste keer dat ik haar in die kroeg gezien had en we waren elkaar ook nooit eerder in de stad tegengekomen bij mijn weten.
Maandagochtend om 9 uur op kantoor kreeg ik een telefoontje van een collega: "Zit je op je plek? Dan kom ik zo even langs om mijn nieuwe secretaresse voor te stellen." Ik dacht dat mijn hart stil zou blijven staan toen ik de vrouw even later mijn kantoor binnen zag komen... ... ...

Via de interne mail heeft zik nog een aantal pogingen gedaan om tot een vervolg te komen, maar dat leek mij zeker in deze nieuwe situatie niet echt heel handig. Enkele maanden later was ze weg, bij ons en uit ons deel van het land. Zwanger. Ze bleek meer mannen, net als mij tijdens ons gesprek in de kroeg, dat ze aan de pil en hoeveel vrijheid dit haar seksueel bood voorgelogen te hebben. Er waren meerdere kandidaten voor het vaderschap, maar het was in elk geval nog pril genoeg om mij uit te kunnen sluiten. Ik vond het een magistrale CNC-ervaring, maar het leek me ook met een andere vrouw niet zondermeer voor herhaling vatbaar.

5 jaar later echter nog eens meegemaakt, met mijn toenmalige vriendin die een paar huizen verder woonde. Zij had deze fantasie ook al een aantal malen gedeeld. Het was opnieuw een sensatie, die langs dezelfde spellijnen verliep. Daarna nooit meer door een vrouw over benaderd, maar als het weer ter sprake komt, zal ik geen seconde aarzelen om dit machtsspelletje nog eens weer te spelen!

Bareloverfrank

Toogplakker
2 jul 2021
70
70
Inmiddels 20 jaar geleden... in de kroeg in gesprek geraakt met een vrouw en we werden een paar drankjes verder duidelijk geil van elkaar op gegeven moment. Zij vertelde toen het gesprek al duidelijk een seksuele wending had genomen over de fantasie ooit een keer door een insluiper verkracht te worden.

Wat een geweldig verhaal. Heerijk

Geile barry

Snuffelaar
6 sep 2017
15
27
Ik had een paar jaar geleden afgesproken met een meisje via een chat site, veel geile praatjes maar niks raars. Na flink wat drankjes in het café vertelde ze dat ze een geile fantasie had om verkracht te worden. Ik moest bij haar inbreken en haar dan met haar gezicht in haar kussen duwen en haar dan zowel vaginaal als anaal verkrachten met veel vieze dreigende praat erbij (zo van ik doe met je wat ik wil vieze slet)
Nou dat leek me super geil natuurlijk en ik wou daar wel in mee gaan.
Zij naar haar huis en ik 15 minuten daarna erachteraan.
Bij het huis stond het raam niet echt open dus heb ik het nog een beetje moeten forceren, maar dat ging gelukkig vrij makkelijk zonder al te veel schade. Ik liep naar boven en moest even zoeken, maar daar lag ze. Ik heb het precies zo gedaan als ze wilde,
ik sloop de kamer binnen en drukte haar gelijk met haar gezicht in haar kussen, ze werkte natuurlijk tegen, maar dat was het spel. Ik heb haar flink geneukt eerst in haar kut en toen in haar kont en heb uiteindelijk haar kont heerlijk vol gespoten. Het was geweldig.
Ik vertrok op dezelfde manier die ik binnen was gekomen want de deur was van binnen op slot, ik denk dat ze verwachte dat ik na de daad zou blijven. Met een grote glimlach ging ik weg. Maar ik zat nog helemaal vol met adrenaline en besloot nog even terug te gaan naar het café voor een koud biertje, die had ik wel verdient.

Maar wat schets daar mijn verbazing mijn date van die avond zit daar aan de bar…..

Ze zei dat ze zo lang had gewacht dat ze dacht dat ik niet meer durfde en niet meer zou komen en zij daarom besloten had om daarom dan nog maar een drankje te gaan drinken…..

Groetjes uit het Pieterbaan centrum.

V

Verwijderd lid 12162

Guest
Heb een sugarbaby die ik ken van fetlife waar t telkens stevig aan toe gaat. Bivakmuts op, mes op de keel, duct tape op de mond, tie bandjes rond de polsen enzovoort. Slaan, pissen, vernederen,... allemaal geen probleem voor mij, maar toen ze een keertje begon te huilen .nweg geilheid en bezorgdheid van mijn kant, maar voor haar allemaal deel van de fantasie.

vovin_2

Ervaringsdeskundige
5 okt 2020
306
348
T vraagt een hoop communicatie en goed doorpraten, maar dan is t ook extreem geil. Heb zo ooit na een paar dagen mailen, doorvragen en doorpraten, me keihard bare vergrepen aan een dame in haar berging onder een flat. Handen op jaar rug dwingen, haren trekken, keel dichtknijpen, blinddoeken, spanken... ruw vingeren, tieten knijpen etc. En heerlijk afgeneukt en volgespoten. Geblinddoekt achter gelaten, 100 euro op een oud kastje gelegd en weer gegaan. Onderweg nog een bedankje per mail ontvangen. Helaas daarna nooit meer contact mee gehad. Was alles bij elkaar mn meest geile date ooit.

Terug
Naar boven