gangbangs georganiseerd door gangbangstars.nl

A

Anonymous

Guest
Ik vroeg mij af of er hier collega-gangbangers zijn die af en toe eens deelnemen aan een gangbang of bukkake aangekondigd op http://www.gangbangstars.nl.
Ik heb mij ooit eens ingeschreven voor een bare gangbang met twee dames die er op de foto's zeer aantrekkelijk uitzagen. De gangbang ging door in een appartement in de Ellermanstraat in Antwerpen. Toen ik ter plaatse kwam werd ik heel vriendelijk ontvangen door een zwarte Nederlander in een chique appartement met zeer mooi uitzicht over het stad. Ik kreeg ook onmiddellijk iets te drinken aangeboden. Dus niks aan te merken op de ontvangst en de omgeving. Ik was wat later toegekomen, dus de gangbang was al volop aan de gang. Maar tot mijn grote ontgoocheling zag ik niet de dames van op de foto's, maar twee grote, volslanke dames die ik totaal niet zag zitten. Er waren ook maar een man of vier aanwezig, dus dat viel ook al tegen. Ik had er dus niet veel zin in, vooral omdat ik weet dat ik geen erectie krijg bij vrouwen die ik niet aantrekkelijk vind. Daarom heb ik de vriendelijke Nederlander bedankt en ik ben weer vertrokken. Een beetje gênant, maar goed, hij moet maar niet adverteren met fake foto's. Gelukkig was toen MoreFun nog actief in het centrum van A'pen en kon ik ook onmiddellijk een afspraak met Ciara maken. Het was haar laatste avond daar (ze vertrok toen zogezegd op wereldreis) en ik was blij dat ik haar nog eens heb kunnen volspuiten. Een geluk bij een ongeluk dus... :)
Maar goed, ik ben aan het afdwalen. Mijn vraag was welke ervaringen jullie hebben met de gangbangs in het appartement in de Ellermanstraat. Is dat dezelfde organisator als die van de gangbangs met Julie Skyhigh?
Deze week zijn er trouwens twee gangbangs aangekondigd. Ik heb al geïnformeerd voor die van woensdag met Sacha, maar het blijkt om een safe gangbang te gaan. Helaas. De gangbang gaat opnieuw door in de Ellermanstraat en het zou deze keer wel degelijk met het meisje op de foto's zijn. Volledig mijn type, dus ik ben toch aan het twijfelen. Vrijdag is er dan wel een bare gangbang met Mila Milan in Wommelgem. Is er iemand van jullie van plan om deel te nemen aan één van die twee gangbangs? Of heeft er iemand al ervaring met een bukkake of gangbang met één van de twee dames?

enjoyerik

Toogplakker
27 mrt 2015
141
2
Heb op een gangbang ooit eens geïnformeerd wie er ervaring hadden met gangbangstarz en 1 iemand melde toen dat hij goede ervaringen met ze had. Een ander had minder prettige ervaringen, hij bleek de enige bezoeker, er kon dus geen gangbang geleverd worden maar hij kreeg zijn geld niet terug. Pas toen hij dreigde de politie te bellen gaven ze met tegenzin zijn geld terug.

Mijden dus die gasten of je moet 100% zeker zijn dat er een grote opkomst is of 1:1 ook prima vinden.

A

Anonymous

Guest
enjoyerik zei:
Mijden dus die gasten of je moet 100% zeker zijn dat er een grote opkomst is of 1:1 ook prima vinden.
Bedankt voor het advies! Ik zal mijzelf dan maar een tweede slechte ervaring met die gasten besparen.
Fake foto's, lage of zelfs geen opkomst, niet correct op financieel vlak,... Zijn mails staan ook vol tikfouten en de informatieverstrekking is ook niet altijd volledig en correct. Ik herinner mij dat er ooit eens een supermarktgangbang met Julie Skyhigh was aangekondigd in Gent. Ik had mij ingeschreven en dat bleek toen door te gaan in Aalst! Alsof Aalst een deelgemeente van Gent is... Enfin, het komt bij mij allemaal weinig professioneel over en om eerlijk te zijn heeft mij dat ook al telkens weerhouden om deel te nemen aan een gangbang met Julie Skyhigh.
Ik vind trouwens ook geen posts terug over die gangbangstars.nl op dit forum. Wellicht zal dit ook wel zijn reden hebben?

A

Anonymous

Guest
ik heb verschillende gangbangs bij james ( die donkere nederlander ) meegemaakt .
ik heb alleen maar waar voor mijn geld gehad , nooit een negatieve ervaring meegemaakt met hem

d voor deze week had ik die mila milan willen afvullen met room , maar nadat ik een filmpje gezien heb van haar heb ik mij maar niet aangemeld wat een harde uitstraling heeft dat ( man)wijf ..

A

Anonymous

Guest
creampie adriano zei:
voor deze week had ik die mila milan willen afvullen met room , maar nadat ik een filmpje gezien heb van haar heb ik mij maar niet aangemeld wat een harde uitstraling heeft dat ( man)wijf ..
Is ook mijn type niet...

Terug
Naar boven