Gangbanggirl Almere

Bare Beer

Toogplakker
27 okt 2016
119
27
Heerlijk skinny, lijkt me ook wel wat :D
Omschrijving van dit feestje is wel erg summier, heeft er iemand al een reaktie gekregen?

Man1880

Toogplakker
23 feb 2020
65
19
Staat nu ook in de advertentie van sexjobs, geen bare.
Prijs blijft hetzelfde, had best wat aangepast kunnen.
Was bare een lokkertje?

Bare Beer

Toogplakker
27 okt 2016
119
27
Ik denk geen lokkertje, maar dezelfde organisator had eerder deze maand een andere advertentie met een dame die wel bare deed. Waarschijnlijk haastig overgenomen zonder alles te corrigeren dus. De dame van vanovond is trouwens 23 en niet 35, dus daar ging het ook al niet goed.

Eigenljk hoop ik dat er niet veel animo is voor deze gangbang vanavond, en dat deze heeerlijk skinny chick alsnog overstag gaat een volgende keer alles bare te doen (en ja... voor een prijs van 150 mag dat ook wel) :D

A

Anonymous

Guest
Waardeloze organisatie. Ik had per mail heel duidelijk afgesproken dat het bare was. Toen ik later per mail nog even een vraag stelde omdat de advertentie was verdwenen kreeg ik te horen dat het met condoom was. Toen ik refereerde aan de eerder gemaakte afspraak kreeg ik doodleuk te horen dat ik gewoon pech had en werd vervolgens onbeschoft te woord gestaan. Inmiddels zijn ook de tijd en locatie al verandert. Voor mij absoluut geen betrouwbaar geheel!

Phoenix

Toogplakker
23 sep 2019
52
23
Link hierboven betreft andere dame (wel zelfde organisator)

Er is overigens binnenkort wel weer een GB met gangbanggirl in Almere, maar die adv is alweer offline dus zal wel vol zitten.

Saint-Magister

Toogplakker
4 dec 2020
28
11
Mijn hoop was dat de organisatie het tegendeel zou bewijzen over wat hierboven werd gezegd. Er zou vanmiddag rond 14:00 een gangbang gehouden worden in Almere, maar dame is niet op komen dagen. Reden flink wat auto's in de straat voor jan met de korte achternaam.

Saint-Magister

Toogplakker
4 dec 2020
28
11
Barebackdudeback zei:
de gangbang is MORGEN.. zondag om 2u?
:shock: :( :D ;)

Ik weet welke je bedoelt. Er staat een adje voor morgen 14:00, maar er was er ook eentje die heel kort online stond en snel weer offline was (en vandaag in de ochtend ook nog kort online stond). Het ging ook niet over skinny girl maar een andere dame die voor vanmiddag gepland stond.

Terug
Naar boven