Gangbang

asadventures

Snuffelaar
29 jan 2025
1
1
Cum join the wedding night celebration at Club De-Loft on February 8 open to the public. We are having a glory hole/gangbang party for the Bride and Groom to start their marriage off on the right foot and the Bride love to have a great turnout and success. The Bride and Groom are traveling from the US to host their party in Belgium for their honeymoon. Please join the Bride and Groom and show them what a wonderful turnout and crown Belgium and the surrrounding area can provide them. The evening starts at 8 pm and drinks and snacks will be served. If you want to see the event flyer you can see it listed on the clubs website at www.de-loft.com

Bijlagen

• IMG-20250112-WA0004.jpg
    IMG-20250112-WA0004.jpg
    346,4 KB · Weergaven: 1.102

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Ook zeker niet mijn ding en wil me cumgun geen kromme slappe loop bezorgen.

But with all my respect. Congratualations @

asadventures

. And both of you I wish you had a horney creamie party. So after enjoy eachothers love can be a lot of cream. 🍾🥂 Cheers wish u all hapiness together 😊

Cumgiver

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Wel een aardig idee om zo je huwelijksreis te organiseren
Nu nog wat liefhebbers om de dame een plezier te doen.

Vriendje3

Ervaringsdeskundige
6 mrt 2018
292
83
Iemand ook nog geweest of was het weer gezellig van gedachten wisselen hier

Pieter1975

Ervaringsdeskundige
27 aug 2017
619
245
Ik ben gisteren wel geweest want even een privébericht aan de topicstarter leerde mij dat ook enkel de dame neuken en volspuiten geen enkel probleem was.
En zo geschiede de bruid lag in de linker gloryhole en de bruidegom lag rechter.
Vlak nadat ik haar geneukt had en van een interne donatie had voorzien, werden de bruid en bruidegom losgemaakt en gingen ze na een drankje gewoon lekker verder op het linker matras tegenover de bar.
Tegen 23u15 was er eigen niet veel activiteit meer en ben ik weg gegaan maar heb me zeker niet beklaagd het was een leuk feestje en de bruidegom niets mee hoeven doen behalve hem een fantastisch huwelijk te wensen en een mooie honeymoon in Europa

bimanlokeren

Toogplakker
21 okt 2021
28
50
Iemand ook nog geweest of was het weer gezellig van gedachten wisselen hier
Toen ik toekwam was er een man of 15 aanwezig. Echter waren ze niet meer bezig in de gloryhole maar in de grote open ruimte op de blauwe matras. Ze waren doggy met de Amerikaanse dame bezig terwijl zij ook nog iemand pijpte. Haar man lag onder haar poesje. Zo een man of 7 haar genomen. (2 met con)wanneer er iemand in haar klaarkwam moest de man haar proper likken. De 8ste man heeft haar missinaris gezet en zo haar geneukt. Wanneer deze klaar ging komen heeft die op haar gezicht gespoten met open mond en de man moest haar proper maken. Toen was het mijn beurt en de dame missionaris geneukt met de beentjes goed omhoog. Na in haar klaar te zijn gekomen nam ze mijn zaad op met haar vingers en stak het in haar mond en tongde ze met haar man. Nadien nog goede 5 min gekeken en terug naar huis.

Niemand van de 15 aanwezigen heeft iets gedaan met de man. Allemaal bezig met de vrouw

Terug
Naar boven