Gangbang

domie

Snuffelaar
31 dec 2023
13
15
Hoi Ik ben nieuw hier
Ik organiseer al een hele tijd gangbang s
Soms bare gangbang s soms gangbang s met neuken met condoom maar pijpen zonder condoom
Ik hoop hier nieuwe gangbang liefhebbers te vinden die regelmatig naar mijn gangbang s willen komen

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
Het klinkt een beetje als: 'Joop verkoopt altijd prima auto's, van alles wat'.

Misschien wil iemand iets vertellen van wat we kunnen verwachten of wat juist niet? Zonder het mooier te maken dan het is.

Iedereen verwacht namelijk iets anders, waarbij het één niet perse slechter hoeft te zijn dan het andere. Eten in een goede snackbar kan prima zijn, maar niet als je een lekker Chinese rijstschotel verwachtte of een mooie zalm op de huid.

petervdb

Snuffelaar
3 jan 2017
9
3
Er zijn denk ik best mensen geinteresserd hierin. Laat weten waar de info te vinden is of via hier.

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
Maar we weten een hoop na 3 weken, namelijk:

Waar:
Leopoldsburg

En verder:
"Domie heeft diverse dames in de aanbieding, die elk hun eigenschappen hebben.
Zijn gb's zijn steeds goed en de dames doen hun uiterdte best."

Diverse: 2? 3? 4? 10? Samen op 1 gangbang of iedere keer eentje maar dan een andere?

"die elk hun eigenschappen hebben" - klopt, iedereen heeft zijn eigenschappen zelfs wij hier.

Misschien handig even te vertellen welke eigenschappen? Jong, oud, dik, dun, Nederlands, Latina, Oost Europees, Amateur, Professioneel, Lang, kort enz ........... Nu heeft werkelijk niemand een idee waar hij geïnteresseerd in zou kunnen zijn.

In ieder geval kunnen we stellen: Fijne lekkere duidelijke communicatie (y), dat belooft alvast wat!

@Wxc : zolang we niets anders weten hoeven we ook geen prijs te weten toch?

Gelukkig heeft Domie ook zijn eigenschappen blijkt hier maar weer dan.

Wil jij weten wat je voor je nieuwe televisie auto of koelkast gaat betalen als je geen idee hebt wat voor een televisie, koelkast of auto?

Bareloverfrank

Toogplakker
2 jul 2021
70
70
Laatste gangbang waren er 5 botergelle zaadsletten en ze hadden op een opkomst van 500 man gehoopt maar zoiets moet je nooit in Willemstad of Moscow organiseren als je de postcode er niet bij zet. Wij kerels lezen niet en zitten zo in het verkeerde Solingen..
Lang verhaal kort,liggen daar 5 opgefokte en gefrustreerd zaadsletten die hun hand er niet voor omdraaien om een litertje mayonaise naar binnen te laten glijden. en dag gaat de bel heel zachtjes, en het is Domimie die in bal terugvraagt . Das een hemels geschenk en allemaal willen ze sperma proevn ze neukten, likte, zogen en beloofden hem zelfs een puppy als die nog een keer kon spuiten. Daarna nog wat leuke spulletjes verdiend door zijn eenoogweer eens vochtig te dippen. Maar en hier komt de wijze les. Wegblijven bij zoiets. Nooit meer doen anders blijf je erin.
Ik hoop dat je sneller leest

Wxc

Ervaringsdeskundige
11 okt 2019
412
157
Bareloverfrank...ik denk dat ik zelfs Nederlandse les nodig heb....
Wat is da joh🫢

jordylove

Ervaringsdeskundige
15 okt 2022
316
424
Ik hoop dat je sneller leest
ik ben van vele talen en dialecten op de hoogte : en heb zelfs proberen te vertalen in Swahilli ..daar had ik ook geen succes .. dus ik denk dat er een andere medische verklaring moet zijn voor de schrijfwijze . het meeste doet mij veronderstellen van een hoge dosis GHB of Flakka ... maar ik ben helaas geen psycholoog of dokter ..dus iedereen mag denken wat hij er van wil ... dit gaat mijn intelect ook volledig te boven

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Dit topic wordt steeds gekker of misschien leuker, het is maar wat je ervan vindt.
Al met eens met ed-de-bef: meer info zou handig zijn, zo komt het nooit tot iets.
Dus ik laat dit topic verder voor wat het is.

JandeGraaf

Toogplakker
13 jul 2017
39
13
Hallo,
Als regelmatige bezoeker van de gangbangs van Domie wil ik wel proberen enige duidelijkheid te geven.
Allereerst vind ik het jammer om te lezen dat iemand al bij voorbaat wordt afgebrand. Maar dat terzijde.

De gangbangs gaan dus meestal door in Leopoldsburg in Belgisch Limburg, maar ik ben ook wel eens op een andere lokatie geweest, maar ook in dezelfde regio.
De gb is steeds met één dame per keer, meestal betreft het een dame variërend in de leeftijd tussen 30 en 50 jaar, type huisvrouw, maar ik heb ook al een paar keer een jongere dame meegemaakt, dit zijn dan vaak wel Oost-Europese dames.
De gb's zijn meestal zonder condoom, maar ook komt het voor dat een dame ervoor kiest om te neuken met condoom.
De prijs is variërend tussen 80 en 150 euro, afhankelijk van de dame, den de mogelijkheden.
Domie hanteert een mailing lijst, indien je op de hoogte wilt blijven stuur je een persoonlijk berichtje dan zal hij je wel toevoegen neem ik aan.

Verder staan er wel enkele reacties van mij elders op dit forum van gb's die ik heb meegemaakt.
Veel succes allemaal en wellicht tot op een gb feestje.......
Mvg Jan

Terug
Naar boven