Gangbang Rick & Meid - Delft

dongiovanni77

Toogplakker
9 aug 2018
62
31
Vandaag 1:1 langs geweest
De meid is veranderd in Melissa en de dame met tattoo heb ik miet gezien
Leuke date met roemeense die redelijk nederlands spreekt.
Veel is mogelijk
Ze is niet de jongste en knapste maar wel een strakke kut
Pijpt je behoorlijk en neuken vol overgave
Komt goed spuitend klaar en heeft er wel lol in
Intern doneren geen probleem
Half uur voor €100
Als ik in de buurt ben zou ik zomaar nog eens gaan
Ontvangt in volksbuurtje van Delft, goed bereikbaar en netjes genoeg

Baley187

Ervaringsdeskundige
23 jun 2021
455
222
ik date nooiet in mijn wijk vanwege ik weet veel neppers zitten er en veel mannen die effe snel geld zoeken , voor mij de verder ik moet reizen de Geiler ik wordt . nou ik besloot paar weken geleden voor keertje proberen ik dach dits een stel en ik heb geen probleem meid neuken terwel die man kijk , vind ik echt geil nou goed besloot appen en kreeg ik straat naam te kijken was die letterlijk in straat tegen over mijne :eek: :eek: :eek: ik dach mean je dit is dit ech ? ik ga gewoon me buurvrouw neuken :D :lol: :lol: :lol: aankomst hoorde ik niks ging ik weer thuis want zo ich bij heb ik nooiet megemaakt nou ineens uit niks had ze me gebeld op app ma bij aankomst wist ik gelijk waarom . ik en Rick kenne elkaar heel goed niet altijd goed samen dus toen ze zie ik moet hem betalen zie ik nee en leep bij voordeur om weg te gaan werd tie boos etc ma ja ik zie ik betaal haar als me geld aan jouw moet geven ga wij nu ruzzie krijgen :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: ging ik bovenm en mocht ik voor half uurtje neuken voor 50 euro terwel eerder op app zie ze half uurtje zonder kost 150 en mocht niet in haar klaarkome . nou die nacht heb ik haar 2x geneukt voor 60 euro ik zie vlugje tog en zij zie nee half uurtje krijg ik :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ik will haar zeker nog bezoeken ma wordt wel lastig met ik en Rick :roll: :roll: :roll: ma zeker geiler meid geen haast werk ik haaste nog en toen zie ze rustig joo ahahahahha

A

Anonymous

Guest
Dat hij ze kent, maar rick is niet echt aardig tegen hem. Ook de prijs varieert als je moeilijk doet, verder is ze wel lekker. Hahaha

Terug
Naar boven