Gangbang Nelly +Henk

peter-plezier

Toogplakker
7 feb 2022
69
34
Was een heerlijke middag! Bij binnenkomst direct netjes betaald aan man des huizes, na een kopje koffie zijn we op tijd zoals afgesproken om 13 uur omhoog gegaan. Zij lag boven al klaar, een mooie blonde dame, mooi figuur niet te dik en ook niet te dun. En met een geile blik keek ze ons aan. We waren met 3 man in eerste instantie en deden ons snel van onze kleding en ze begon gulzig te zuigen aan onze pikken. Zonder moeite gleed hij in haar mondje. Later kwam er nog 3 mannen bij die het blijkbaar niet haalde om 13.00 maar dat was alleen maar fijn voor ons want ze lust er pap van. Er zijn geloof ik totaal 8 mannen geweest en halverwege de date vroeg ze om meer maar iedereen was al gekomen voor de eerste ronde. Na kort wat gepraat te hebben gingen we door voor ronde 2. 3 mannen waren al naar huis en de overige spuiten haar kutje nogmaals is vol. Ze was heerlijk geil gekleed in een zwart latex pakje met lange laarzen zoals op de foto. Heerlijke hoer wat ze graag speelt en genoemd word. Ik heb genoten!

patje&peer

Ervaringsdeskundige
25 mei 2020
345
95
Was er ook omdat ik toch wilde zien hoe het was.
Zoals hierboven al beschreven was het een geweldige gangbang. Dame nam voor iedereen de tijd. In begin was ze al snel gevuld en toen iedereen beetje aan de kant aan het bijkomen was ging ze man voor man af om die even lekker af te zuigen. Ondertussen de benen gespreid. Het uitzicht was geweldig en al snel nam ik haar de 2e keer.
Hoop dat ze vaker er is.

patje&peer

Ervaringsdeskundige
25 mei 2020
345
95
Oja en de opmerking van Rumba klopt niet. Weet niet waar hij het vandaan heeft

Terug
Naar boven