Gangbang Nazareth Ramontiek

feynoord

Ervaringsdeskundige
27 jun 2017
371
146
Laat U niet beetnemen door Ramontiek productions...
Vandaag kwam ik deze advertentie tegen, op Afspraakjes.
Deze adverteerder, uit Nederland / Ramontiek heeft géén idee wat FOD betekent in Vlaanderen en wat ze doen..
De FOD staat voor de Federale Overheidsdienst. Je hebt de FOD financien en ook volksgezondheid.
Beide overheidsdiensten komen nooit ter plekke in een parenclub om te controleren dat ieder wel een mondmasker draagt... dit is de zedenpolitie in België... en niet de FOD.
Ramontiek liegt duidelijk hier de boel bij elkaar en tracht U om te tuin te leiden.. net zoals de andere valse beloften in hun advertenties.
Wegblijven !!!! Laat U niet tillen.

Bijlagen

• afspraakjes.jpg
    afspraakjes.jpg
    239,6 KB · Weergaven: 576
31 aug 2016
1.194
112
Yeap is geen zuivere koffie deze organisatie .
Er wordt duidelijk grenzen overschreden hoe deze paljas met mensen om gaat .
Hij en het beveiligd team van hem weten de dames ook die van koppels te onderdrukken.

Een gangbang moet leuk zijn voor iedereen dus ook voor de meiskes.
En dat schort er nogal aan bij deze paljas .

burrito

Ervaringsdeskundige
25 nov 2016
420
116
Eens te meer. De organisatie van die gangbang en Ramontiek zijn niet dezelfde.

De Amy Stone gangbangs staan trouwens niet vermeld op de site van Ramontiek. Er staan daar andere gangbangs op andere data in dezelfde club vermeld.

Ik heb geen ervaringen met Amy Stone en kan dus niets zeggen over de kwaliteit.

Maar het volgehouden bewust vermengen van twee verschillende organisaties door feynenoord is zeer bedenkelijk. Ik vermoed dat er meer achter zit.

burrito

Ervaringsdeskundige
25 nov 2016
420
116
lekkerlikkenlassie zei:
Jackdewipper zei:
Hier wordt inderdaad e.e.a. verward; Ramontiek laat nooit bare toe op zijn gangbangs!

Er wordt niet over gerept in zijn reclame

Maar van verschillende bronnen gehoord dat het wel gebeurt

Maar Amy Stone is een andere organisator. Wat zitten jij en feynoord hier nu eigenlijk te forceren?

Jackdewipper

Toogplakker
25 okt 2019
44
5
Zou kunnen dat dit onder de radar blijft, maar voor zover ik weet word je buiten gegooid als Ramon er hoogte van krijgt ... dat hij ermee zou adverteren lijkt mij danook onwaarschijnlijk.

burrito

Ervaringsdeskundige
25 nov 2016
420
116
Feynoord hoort eerder thuis in de beerput wegens bewuste vermenging van organisatoren. Wordt die man betaald om die verwarring te stichten?

Dromer2

Toogplakker
7 apr 2018
119
116
Wij zijn op een paar gangbangs van Ramontieik geweest en daar zijn hele duidelijke regels over condoom gebruik.
Zonder word absoluut niet toegestaan en hij organiseerd ( helaas ) ook geen barebangs.

luketheduke1960

Snuffelaar
18 mei 2021
6
0
Hemeltergend hoe een degelijke gast als Ramon met de grond gelijk gemaakt wordt. En totaal onterecht. Deze advertentie heeft niets, maar dan ook niets met Ramontiek te maken.
Ik ben al 7 keer naar een Ramontiek GB geweest, en ik ben telkens verbaasd over de prachtige meiden, en vooral hun inzet.
Ramon geeft ook duidelijk op voorhand aan wat mogelijk is en wat niet. Bare is dus absoluut niet mogelijk, en hij belooft dit op geen enkele manier.
Zeer, zeer spijtig dat de topper onder de gangbans vergelijken wordt met een paljas. Zielig van deze mensen.

feynoord

Ervaringsdeskundige
27 jun 2017
371
146
Amy Stone..whats in a name.... heeft blijkbaar de mosterd gehaald bij Ramontiek.. zelfde opbouw, zelfde locatie etc.
Over Ramontiek stond heel wat negatiefs op Hookers.. vandaar de naamsverwarring...mea culpae
Amy Stone heeft zich vergist...das een feit.

burrito

Ervaringsdeskundige
25 nov 2016
420
116
Je hebt er die traag van begrip zijn. Een week of zo nadat hij al op zijn vergissing werd gewezen is de euro gevallen. :lol:

Terug
Naar boven