Gangbang liefhebbers Friesland ?

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
Zijn er hier op het forum ook een aantal Friezen die ook in zijn voor een bare gangbang ? Helaas is er bijna nooit zo iets in Friesland. Misschien kunnen we via deze posting wat contacten leggen en kijken wat er mogelijk te organiseren is.

A

Anonymous

Guest
Zelf nooit een gangbang gedaan, maar zou het wel eens een keer een creampie gangbang willen meemaken :D, maar hangt ook van de dame af.

Was laatst ook een stel uit Joure op chatgirl die een nzc gangbang hielden in van der Valk Sneek, maar kon helaas niet, 2 weekenden terug.

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
Beste Fryske,

Jammer dat we dat hebben gemist in Sneek. Lijkt mij link in een vd Valk. Ze houden scherp toezicht.
Mss moeten we eens kijken als we een dame kunnen vinden.. lokatie kan in Leeuwarden daar is wel een ruimte te huur.

bigpapa

Ervaringsdeskundige
1 jun 2021
431
80
Die petra in Leeuwarden maar vragen, kamer huren daar in goutum dan heb je ook niet last van die kerel wat schreeuwt daar beneden, dan heeft ze een leuk zakcentje in 1x

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
Dat is een goed idee potente beer! Is dat hotel in Goutum geschikt voor een gb? Bij massage exclusive in Leeuwarden kan je ook een grote kamer huren.

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
Beste Potentebeer,

Jij bent toch bij Felicia geweest, jij kent haar.. mss kan jij t vragen. Zullen we even met PB communiceren bij interesse?

A

Anonymous

Guest
Jullie kunnen ook een huisje huren op een bungalowpark. Dan heb je helemaal geen pottekijkers.

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
Dat is een goed idee weet je een park in Friesland waar dit discreet kan? Mss ff via een pb :)

Er zijn in Friesland wel een aantal dames die nzc daten. Vaak via chatgirl of ze reageren op een advertentie van een sugardaddy die iets zoekt. Als ze willen gangbangen is de vraag. Mss een dame invliegen uit een andere provincie?

Huisvriend

Ervaringsdeskundige
6 jul 2015
271
83
Afgelopen vrijdag was er een bare gb in Leeuwarden. Advertentie stond straks nog op sexjobs.

Alle friese liefhebbers zijn natuurlijk geweest.

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
Helaas weinig reacties. Mss is er een stel of dame uit Friesland die mee lezen en zin hebben in een bare GB. Stuur maar een PB, ik doe graag mee en ken nog wel wat mannen uit t noorden die graag in je kutje, mond of kontje komen..

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
451
Bij Luci Lux staat gangbang aangevinkt tussen de mogelijkheden en ze doet aan baresex.
En ze komt uit Friesland zo te zien.

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
@bare raider dankjewel, ik vindt haar persoonlijk niet heel aantrekkelijk, is een pro en ook stevig geprijsd. Ik ga het liefste voor de geile amateurdame dieczo nu en dan eens goed genomen wil worden. Waar val jij op?

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
451
Beetje vet op de botten vindt ik niet erg.
Luci is niet echt mijn ding maar ze gaat er wel voor en is goed te neuken en bare vol te spuiten!

24 nov 2023
7
4
Hallo ik kom uit Friesland uit Sneek. Nog nooit een bare of creampie gangbang meegemaakt, maar wel aller geilste fantasie van mij om eens te doen.

Ik ken ook een stel van sexjobs waar ik paar keer mee gedate heb. Die willen ook creampie gangbang met max 7 of 8 mannen

Terug
Naar boven