Gangbang Etiquette

hooked

Ervaringsdeskundige
5 jan 2017
579
227
Ik heb nog nooit deel genomen aan een gangbang maar deze staat nog altijd wel op mijn to do list. Ik lees hier dat er mannen zijn die helemaal kicken op sloppy seconds maar ook dat er mannen zijn die er van huiveren en er niet aan moeten denken.
Kan iemand mij vertellen of er ongeschreven regels zijn wat betreft het klaarkomen tijdens een bare gangbang. Moet iedereen zelf weten wanneer hij klaarkomt en het wellicht verpesten voor de volgende (of juist niet), worden er van tevoren misschien afspraken over gemaakt?

31 aug 2016
1.194
112
Ik ben een paar keer op een bare gangbang geweest .

Als je vies ben van andermans zaad .dan ben je op het verkeerde feestje .

Zoals een medegangbanger ooit een zei;

"zaad van een maat kan geen kwaad "

Je hoef je niet aan een vooropgesteld scenario te houden .
Zie je ruimte en kans om de dame te benaderen dan is het jou om deze te benutten .

Enkele regels voor en tijdens gangbangs .

Wees hoffelijk
Zorg dat je fris en fruitig ben ( bij meeste gb is een douche aanwezig )

Met meerdere personen dicht op elkaar is het fijn als iedereen zich van te voren op frist

hooked

Ervaringsdeskundige
5 jan 2017
579
227
Met afsluitbaar bedoel je op slot of gewoon met rits?

hooked

Ervaringsdeskundige
5 jan 2017
579
227
Sporttas moet lukken en handdoek ook. Super bedankt voor de tips.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Ik doe ook regelmatig mee aan (bare) gangbangs en een belangrijk (gedrags) regel is wel dat je rekening met elkaar dient te houden. Ik bedoel ermee te zeggen dat het geen 1 op 1 gebeuren is dus het is niet de bedoeling dat je (te) lang met een dame bezig bent. Heb eens meegemaakt tijdens een bare gangbang dat een gast bijna een half uur onafgebroken met een dame bezig was. Het was voor hem zijn 1e en hoop ook zijn laatste gangbang mocht hij dit gedrag herhalen. Omstanders durfden toen niks te zeggen. Het was trouwens in België (zacht volk) maar in 99 van de 100 gevallen zou hij zeker tot de orde worden geroepen. Veel langer als 10 minuten moet je niet bezig zijn als je met velen bent.

Als ik bezig ben met een dame en ik ben al een tijdje bezig dan kijk ik om me heen of een ander het wil/kan overnemen als zijn pik daarvoor stijf genoeg is. In dat geval probeer ik het klaarkomen te bespoedigen. Haantjesgedrag is tijdens een gangbang ook uit den boze.

hooked

Ervaringsdeskundige
5 jan 2017
579
227
Behandel mensen zoals je zelf behandeld wilt worden dus. Ik zit zelf idd absoluut niet te wachten op haantjes gedrag of alpha mannetjes. Het aantrekkelijke van een gangbang voor mij is juist het samen een vrouw nemen en dan vind ik het erg belangrijk dat het echt duidelijk is dat de vrouw dit te gek vind en uit haar dak gaat en graag zo veel mogelijk pikken wil voelen en vast hebben. Een vrouw die gaat liggen en het over zich heen laat komen of een toneelstukje opvoert lijkt me niets.

steven1973

Snuffelaar
17 jan 2017
14
1
Ik kom af en toe op een gangbang. Ik kan het nog steeds niet begrijpen dat er sommige "heren" daar zo rondlopen in een oude witte onderbroek . Doe dan toch tenminste een mooie boxer aan. Zorg dat je hygiene perfect is. Geen zweetgeuren en gebruik een muntje als je naar het buffet bent geweest. De dames zijn je dankbaar als je een beetje op jezelf let. O ja, bedank de dames en geef eens af en toe een complimentje. Die vergeten dat niet en de volgende keer krijg je dat dubbel en dik terug.

A

Anonymous

Guest
Mijn reactie op Gangbang Etiquette

Ik doe al meer als 10 jaar mee aan Gangbang party`s dat was in het begin in paren clubs, sex bios of sex sauna de laatste jaren is dat alleen nog in privé sfeer bare met een kleine groep door mijn zelf geselecteerde mannen.

Wat steven1973, hooked, Robbie en lekkerlikkenlassie hier beschrijven
Is zekers ook hoe de GB vrouwen er ook over denken dat het zo moet gaan

• oude witte onderbroek daar knapen wij GB vrouwen echt op af
Doe dan toch tenminste een mooie boxer aan

• Zorg dat je hygiëne perfect is. Geen zweetgeuren
gebruik een muntje als je naar het buffet bent geweest

• Behandel de vrouwen en je medebezoekers zoals je zelf behandeld wilt worden

• Vertoon GEEN haantjes gedrag en dat het geen 1 op 1 gebeuren is dus het is niet de bedoeling dat je (te) lang met de GB dame bezig bent denk ook aan je mede bezoekers Veel langer als 10 minuten moet je niet bezig zijn als je met velen bent. kijk om je heen of een ander het wil/kan overnemen als zijn pik daarvoor stijf genoeg is
!!! Haantjesgedrag is tijdens een gangbang ook uit den boze !!!

• Het aantrekkelijke van een gangbang is voor de echte GB lover en GB dame juist het samen een vrouw nemen en ik het erg belangrijk dat het echt duidelijk is dat de vrouw dit te gek vind en uit haar dak gaat en graag zo veel mogelijk pikken wil voelen en vast hebben

• Als je vies ben van andermans zaad .dan ben je op het verkeerde feestje

Als tip kan ik jullie mee geven: behandel de vrouwen met respect met de juiste complimentjes
En je zal het zeker tijden het spel terug vinden

xx Petra

Terug
Naar boven