Gangbang Essen

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
https://www.fickpartys.net/erotikevent-sexparty/gang-bang-essen-0

Aanstaande vrijdagavond 7 augustus van 20 uur tot middernacht vindt er een prive-seksfeest plaats in Essen op loopafstand van het centraal station. Nora en Nina zullen de mannen bedienen en ik heb mij al aangemeld via WhatsApp en kreeg gelijk de lokatie door. Er wordt getest op hiv en er zullen enkele opnames en foto's worden gemaakt maar geen gezichten. Vooral vanwege Nora kom ik want heb haar 2 weken geleden voor het eerst gezien tijdens de Spermagames in Wulfrath en vond haar geweldig qua uiterlijk en inzet. Uiteraard haar toen volgespoten en dat ga ik a.s. vrijdagavond weer doen. Verslag volgt uiteraard. Kosten voor dit evenement bedraagt 120€.

MilfAddict

Ervaringsdeskundige
3 dec 2024
381
398
Weet iemand of Nora privé ontvangt?
Zou haar graag 1 op 1 willen volspuiten.
Ben benieuwd naar ervaringen met Nora

Laatst bewerkt:

loperken

Legende
17 okt 2016
1.791
716
Je kan misschien met haar afspreken voor 1 op 1,maar ik denk dat je dan de hoofdprijs zal betalen.

burrito

Ervaringsdeskundige
25 nov 2016
420
116
Op de site van fickpartys staat er een google map onder met Essen bij Antwerpen. Heb even navraag gedaan bij de organisatie en het is in Essen in Duitsland

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Nee; dit is Salma de Nora en niet de Nora om wie het gaat.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Ben gisteravond op deze prive party geweest. Ik was een van de eersten en in totaal zo'n 12 man en voor 2 dames beslist niet teveel. Nina heb ik met rust gelaten maar Nora zag er weer supergeil uit met haar flinke kont en ze was het ook en had er echt zin in. Trouwens haar man was er ook en deed mee. Er werden opnames gemaakt maar zeker niet storend. Toen ik werd gepijpt door Nora stond de camera er dicht op en toen ik Nora in missio goed volspoot was de cameraman er als de kippen bij om dit geils vast te leggen. Ook toen ik Nora doggy nam de cameraman er vlak achter en ik mijn benen wat uitelkaar voor een mooie en geile shot. Anaal was ook mogelijk bij beide dames las en zag ik ter plekke maar ik had niet de behoefte. Dames erg gewillig en hadden er zoalsgezegd veel zin in.

Enkele jonge gasten deden goed mee en neukten beide dames erop los. Maar goed ook want deze dames zijn onverzadigbaar. Nora had op een gegeven moment sperma in haar mond en liet het zo over haar lichaam gaan en uiteraard een shot.

Het gebeuren zou om 20 uur beginnen maar pas rond 20.45 uur kwam het op gang want er kwamen nog mannen en er moesten vooraf ID screenshots worden genaakt met gezichtsherkenning en dat kostte de nodige tijd maar voor mij geen probleem want had alle tijd en tot middernacht zou het duren.

Er was nog een wat oudere Hollander en met hem leuk gepraat en hem het nodige vertelt over de RTC' clubs in NRW. Hij wist niet dat daar zonder condoom geneukt kon worden dus wellicht is hij daar ook eerdaags van de partij.

Rond 22.45 uur vertrokken en het meerendeel van de mannen nog aanwezig maar ik vond het prima zo. Heb erg genoten en het was een geil gebeuren en zeker voor herhaling vatbaar.

nico2019

Snuffelaar
16 jul 2019
18
4
@Robbie Kan je iets meer vertellen over die ID screenshots met gezichtsherkenning? Waar dient dat voor, wie kan dat inzien en wie bewaart dan?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Er werd in de advertentie helemaal niet gesproken over ID met gezichtsherkenning. Eerst moest je een formulier invullen met gegevens als naam, voornaam, geboortedatum, handtekening en datering. Daarna moest je ergens gaan staan met identificatiepasje/paspoort in je hand die je naast je gezicht moest houden.

Heb verder niet gevraagd waar het voor diende maar iedereen moest dit ondergaan anders geen deelname.

freexx

Toogplakker
14 jul 2026
28
13
Er werd in de advertentie helemaal niet gesproken over ID met gezichtsherkenning. Eerst moest je een formulier invullen met gegevens als naam, voornaam, geboortedatum, handtekening en datering. Daarna moest je ergens gaan staan met identificatiepasje/paspoort in je hand die je naast je gezicht moest houden.

Heb verder niet gevraagd waar het voor diende maar iedereen moest dit ondergaan anders geen deelname.
Is voor de gpdr wetgeving als de makers beelden van de film willen delen

Terug
Naar boven