Gangbang Angie - Zaandam

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
iemand ervaring met dit vrouwtje?
Ze vragen in mail foto en telefoon nummer maar ja ik weet niet buikgevoel etc...

Bijlagen

• gangbang.PNG
    gangbang.PNG
    92 KB · Weergaven: 918
A

Anonymous

Guest
Zag deze adv vorige week weer even online, herkende de foto. Zie nu al een tijd niets meer op sj staan.
Was nu 2 uur voor €40.

Iemand die bekend is met angie?

A

Anonymous

Guest
Adv is helaas al weer weg en bijlage is niet te vergroten dus dame niet goed te zien.

Vriendje3

Ervaringsdeskundige
6 mrt 2018
292
83
Ik ken de dame niet.
Maar kan aan de foto wel zien dat ik daar wel eens ben geweest.
Mijn kennis ( al wat verouderd ) is dat de organisator niet meer actief is.

Zijn Copan wel maar die zit in Brabant

A

Anonymous

Guest
als ik de advertentie en foto zo zie, vermoed ik dat ik daar een jaar of 2-3 geleden een keer geweest ben. Is bij organisator in de woonkamer. destijds was t een rijpe Vlaamse dame die in alle gaten volgespoten kon worden voor 5 tientjes. dame was prima in orde, maar aanwezige heren zaten meer te ouwehoeren dan dat er geneukt werd.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.876
Ik ben er wat laat mee maar vorig jaar in september heb ik meegedaan aan de gangbang met Angie. Inderdaad een Vlaamse dame heeft hier ook eens meegedaan. Wat betreft Angie weet ik mij nog goed te herinneren dat haar aanwezigheid nogal op zich liet wachten want ze kwam minstens een half uur later pas opdagen en toen ze binnen kwam werd ik niet bepaald vrolijk want haar uiterlijk kon me absoluut niet bekoren. Jong was ze niet meer maar dat geeft niet echt maar haar gezicht zag er wat afgeleefd uit en ook haar lichaam was niet mijn smaak.

Ze ging gelijk naar boven om zich te wassen dus het duurde nog wat langer allemaal. Er lag een dun matras in de kleine woonkamer en daarom heen is er maar weinig plaats want er staan 2 bankstellen. Het was een beetje saai allemaal want zoals Nielsmetzin aangaf werd er maar weinig en kort geneukt en werd er teveel geouwehoerd.
De gangbang was ook snel weer voorbij want na drie kwartier wilde of kon niemand meer en stond ze op om naar boven te gaan.

Totaal geen geile gangbang want de dame was er ook niet naar en de sfeer was ook ver te zoeken. Wel een relatief goedkoop adresje (40€) maar 1 uur is eigenlijk ook tekort voor een gangbang. Toch nog zo'n 7 man aanwezig dus dat viel niet tegen maar zoalsgezegd na een paar stoten kwamen de meesten al klaar.

Terug
Naar boven