Gangbang Angel - Weert

Daveke31

Ervaringsdeskundige
29 sep 2016
498
110
klopt, heb het ook juist van haar vernomen dat ze een gb gaat houden, ik heb me alvast ingeschreven
gewoon mailen en effe geduld, ze zal wel reageren

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Ik zou heel graag mee willen doen met de gangbang op 17 november. Het probleem is echter dat ik afhankelijk ben van het openbaar vervoer. Woon zelf in Arnhem. Uiteraard reis ik eerst naar het zuiden des lands. Mocht iemand mij mee willen/kunnen nemen dan kunnen vast wel een locatie afspreken waar ik het beste kan worden opgepikt. Indien mogelijk dan graag zsm een reactie daar ik 1 week van tevoren verlof dien aan te vragen bij mijn werkgever. Bvd Rob

Nb: Uiteraard deel ik mee in de benzinekosten

A

Anonymous

Guest
De advertentie is verdwenen. Heeft iemand nieuws of de gb al dan niet doorgaat?

Merci

A

Anonymous

Guest
Ik had me opgegeven, maar merk net dat er iets misgelopen is met het doorsturen via sexjobs.... Ik wou me dus nog eens inschrijven, maar dit lukt kennelijk niet meer....
Dus als iemand de gegevens wil doorsturen, ik wil altijd 1 van de last minute afhakers, die er altijd zijn, vervangen.

RoelG

Snuffelaar
12 okt 2017
3
0
Ook ik heb me (wederom) opgegeven, maar (nog) geen reactie gehad. Wederom een mail gestuurd vandaag maar als iemand ook mij op de lijst kan zetten, dan graag.

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
574
Wie weet er hoe je met haar kunt afspreken?. Ik zou graag eens een 1 op 1 date met haar willen
Kan haar nergens vinden op de sites als sexjobs, kinky etc

cedric78

Ervaringsdeskundige
19 mei 2015
332
7
Deze staat er niet altijd op, je moet dus geduld hebben :) Zelf nog geen kans gehad deze te ontmoeten, maar staat wel op mijn to-do lijstje :mrgreen:

zandloper

Toogplakker
28 jun 2015
41
10
Op t moment staat er weer een oproep op SJ. Lijkt me lekker om d'r een keer te 'doen' maar ze reageert niet. Mss idd geluk hebben.

Terug
Naar boven