Gangbang Angel - Weert

Daveke31

Ervaringsdeskundige
29 sep 2016
498
110
Jeroen had ons allemaal afgezegd, ik heb toen contact opgenomen met angel , helaas wist ik niet wie had willen komen meedoen, en heb ik maar twee mannen hier kunnen vinden die het nog op tijd zagen, want er had helemaal geen reserve lijst moeten zijn, iedereen had mogen meedoen, angel zegt zelf hoe meer hoe liever
Ik kan zeggen dat het echt een super date was, echt niks is te gek voor haar, dp , anaal , slikken, kutje volspuiten , heb nog niet vaak zo een zaadgeile dame gezien, en ze wil het gerust nog eens doen, ma dan gaan we da wel op tijd en beter tegelen en niet zoals Jeroen, zelf niet kunnen en dan iedereen wijsmaken dat de dame niet kan

cedric78

Ervaringsdeskundige
19 mei 2015
332
7
Hoi,

Spijtig dat ik het niet opmerkte, had toen ook gereageerd maar daarna niets meer vernomen. Mocht het er nog eens van komen, laat me gerust iets weten via PB. Ik wil graag meedoen ;)

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Zoals eerder gemeld, heeft Jeroen het forum zelf verlaten.
Geeft stof tot nadenken..... wie is jeroen bijvoorbeeld....

6D4209F7-01DF-4224-8C16-A49AAC573064.jpeg

A

Anonymous

Guest
Wie Jeroen is maakt me eigenlijk niet meer zoveel uit.... Het belangrijkste is dat Gangbang Angel real is en er duidelijk van houdt!

Misschien dat Daveke31 (of iemand anders die zich geroepen voelt), die al jaren op de nzc-sites meedraait, zijn betrouwbaarheid bewezen heeft en bovendien goede contacten heeft met Gangbang Angel een nieuwe gangbang kan organiseren? Alvast mijn oprechte dank hiervoor, want ik zou heel graag meedoen!

grtz

Daveke31

Ervaringsdeskundige
29 sep 2016
498
110
Als iedereen die wil deelnemen aan de Gangbang mij een mailtje stuurt en laat weten wanneer dat voor hem het beste uur is , kan ik da nog wel eens regelen hoor, angel staat er zeker voor open, en dan kunnen we misschien rekening houden als er meer savonds kunnen of overdag
Angel weet nu wel wie ze kan vertrouwen denk ik, spijtig dat er nog altijd zoveel fakers zitten, zelfs hier op het forum had mij nog 4 man gezegd dat ze kwamen en er kwamen er slechts 2 echte trouwe bare neukers opdagen, en nee ik ga hun niet bekladden hier , zo ben ik niet
Vind het alleen jammer
Groeten davy

tromby

Toogplakker
28 sep 2016
67
13
ja jammer dat het niet doorging. En wat angel betreft daar heb ik erg leuke ervaring mee gehad,

hou me zeker aanbevolen als het op een andere datum door gaat

Harbare

Toogplakker
12 jun 2017
42
31
Ik kan ook tijd maken als het een keer doorgaat.
Ook op korte termijn. Woon niet ver van meeuwen af.

Daveke31

Ervaringsdeskundige
29 sep 2016
498
110
nog even geduld heren, angel gaat me laten weten wanneer ze weer eens kan voor een gangbang en dan deel ik het jullie mee
groeten davy

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Ik ben ook graag van de partij maar wel graag in NL als het kan want ben afhankelijk van het OV. Gr Rob

firefox777

Toogplakker
22 mei 2015
62
1
Barefan zei:
heeft iemand toevallig haar email adres?

Ben ook wel geïnteresseerd in een GB met haar. wat is haar email adres? Kan ik haar rechtstreeks een mailtje sturen of stelt ze dat niet op prijs?

Daveke31

Ervaringsdeskundige
29 sep 2016
498
110
Heren, angel zal op dinsdag 17 oktober weer een bare Gangbang geven in Belgisch Limburg , kosten zijn 60€ incl kamer, het zal beginnen om 12u30 en eindigen rond15 u
Wie interesse heeft en kan die dag mag mij een mailen op [email protected]

Terug
Naar boven