Gangbang Angel - Weert

harriew88

Ervaringsdeskundige
18 jul 2017
322
8
Jeroen zei:
Voor al degenen die gereageerd hebben op mijn voorstel: ik ga eerst nog eens zelf met haar een afspraakje maken en ga het dan met haar bespreken. Ze wist namelijk niet of het op de kamerverhuur waar ze afspreekt toegestaan is om met meerderen op 1 kamer te zijn.
En gaat het door?

A

Anonymous

Guest
Heb haar bij onze laatste afspraak voorgesteld om een aantal datums door te geven die ze kan. En daar wacht ik nog op nu, maar heb haar wel zojuist nog een mail er over gestuurd. Als het doorgaat, zal dit wellicht op een maandag of dinsdag zijn rond het middaguur in een kamerverhuur in Noord-Limburg.

vinzvegas

Toogplakker
29 dec 2016
33
5
Ik wil graag meedoen als het op een dinsdag middag is ....s maandags ben ik niet vrij

Daveke31

Ervaringsdeskundige
29 sep 2016
498
110
Ik heb ook interesse, en kan ook om een maandag of dinsdag, laat maar iets weten
Greetz davy

A

Anonymous

Guest
Datum voor gangbang met Angel is vastgeprikt op dinsdag 12 september. Wij zoeken nog 5 deelnemers, reageren mag via privé bericht. Dit zal doorgaan in Noord (Belgisch)-Limburg, rond het middaguur. Enkel reageren als je echt kan en wil deelnemen, dus liefst als je ervaring hier in hebt en enkel als je actief wil meedoen. Verder moet je er normaal uitzien, geen ziektes hebben en hygiënisch zijn op alle vlakken. Er zal geen reclame worden gemaakt hiervoor op de gekende advertentiesites. Denk dat dit forum beter is om deelnemers te zoeken voor dergelijke gangbang. Nogmaals: enkel reactie via privébericht.

Speelvriend

Snuffelaar
28 aug 2017
1
0
Hoi Jeroen.
Is er nog een plekje vrij? Ik wil grasg meedoen!
Ik kan op de aangegeven datum.
Groet Bart.

quote="Jeroen"]Datum voor gangbang met Angel is vastgeprikt op dinsdag 12 september. Wij zoeken nog 5 deelnemers, reageren mag via privé bericht. Dit zal doorgaan in Noord (Belgisch)-Limburg, rond het middaguur. Enkel reageren als je echt kan en wil deelnemen, dus liefst als je ervaring hier in hebt en enkel als je actief wil meedoen. Verder moet je er normaal uitzien, geen ziektes hebben en hygiënisch zijn op alle vlakken. Er zal geen reclame worden gemaakt hiervoor op de gekende advertentiesites. Denk dat dit forum beter is om deelnemers te zoeken voor dergelijke gangbang. Nogmaals: enkel reactie via privébericht.[/quote]

Daveke31

Ervaringsdeskundige
29 sep 2016
498
110
Jammer dat het niet doorgaan, kunnen we geen andere damen vinden? Of er samen heen in Limburg ?

Daveke31

Ervaringsdeskundige
29 sep 2016
498
110
Beste mannen, ik heb zojuist met angel telefonisch contact gehad , en ze vind het heel jammer dat word gezegd dat de Gangbang door haar is afgezegd, als we minimum 3 man vinden kan hij gewoon doorgaan, dus wie interesse heeft en morgen tussen 12 en 14u 30 kan, kan mij da laten weten, het kost 50€ en 20 € voor de kamer per persoon, 70€ dus, en zal doorgaan in villa merode in meeuwen, laat me dus zo snel mogelijk iets weten
Groetjes davy

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
ik denk niet dat je zo mannen gaat vinden.
Ik zou zeggen zet ergens een advertentie en dan zul je wel genoeg mannen vinden neem ik aan.

A

Anonymous

Guest
Jeroen zei:
Sorry, we zijn volzet :)

En dan geen volk genoeg hebben.... dat schort er iets aan de organisatie. Had ik geweten dat het wel nog kon had ik mij ook ingeschreven en vandaag vrij gehouden. Helaas heb ik nu een andere verplichting die niet bestaat uit het volspuiten van een kut en kontje.... :evil: :( :?

Volgende keer misschien toch wat meer reserveinschrijvingen aannemen.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Ben ook benieuwd waarom jeroen ons opeens verlaten heeft.....

Terug
Naar boven