Game girl

Tjibbe

Toogplakker
24 mei 2025
63
273
Dit verhaal is echt gebeurd. En ik vind het jammer dat ik haar niet meer doe. Maar goed… aan alle plezier komt een keer een einde.

Ze had een advertentie op sexjobs. Geen foto, alleen tekst. Slanke jonge blonde meid voor 100 euro per uur. Bare mogelijk voor extra. Dat triggerde, want ze zat in Den Haag. Stel dat er een lelijke dikkerd open zou doen, dan had ik niet veel reistijd verspild. Ik appte haar dus met de vraag wat er mogelijk was en waar ze ontving. Vrijwel direct kreeg ik een appje met het adres en de prijzen: 100 voor tongen beffen en neuken met, 150 voor neuken zonder. Ze had ook een foto meegestuurd waar ik direct een stijve van kreeg: een blond slank meisje met grote ogen. Ze vertelde dat ze 25 was. Ze kon diezelfde middag en ik boekte haar voor een uurtje.

Ter plekke appte ik dat ik er was. De groene deur voor mijn neus ging even later open en daar stond inderdaad het meisje van de foto. Petite, lang blond haar, slobberig joggingpak en grote ogen. Ze leek hooguit 18… In mijn broek ging alles op actie en ik volgde haar de trap op naar haar kamer. In een soort studentenhuis, en ze vroeg me haar stil te volgen zodat niet al haar buren wisten dat ze bezoek had.

Op de kamer voldeed ik de afgesproken 100 euo voor een uurtje spelen met rubber en gamegirl ging uit de kleren. Superslank, leuk a-cupje en strakke gladde lipjes tussen haar benen. Mijn pik sprong uit mijn broek toen gamegirl die naar beneden trok, maar werd keurig opgevangen met haar mond. Ze pijpte me diep en rustig tot ik haar bij haar tepels pakte en overeind trok en haar zei op het bed te gaan liggen. Ik kleedde me helemaal uit en ging naast haar liggen. Zoen op haar mond, tongzoen, likje langs haar harde tepels. Kus op haar buik en kus tussen haar benen op haar heerlijke schaamlippen. Met mijn vingers voelde ik dat ze knap nat was ondertussen en ik legde mijn pik op haar schaamlippen. Rustig bewoog ik hem heen en weer en masseerde haar klitje.

Mijn bewegingen tussen haar benen werden wat breder en langer en gamegirl ontspande merkbaar. Opeens hoorde ik haar zeggen "hé… dat zouden we toch niet doen?" Ik keek haar aan terwijl ik op en neer bleef gaan. "Wat?" "Je zit al in me…"
Ik trok me terug en keek haar aan. "Excuus… ik wilde met condoom…" Ze rekte zich uit: "Ik ben getest… dus als je door wilt gaan…" Ik keek naar haar borstjes, haar buik en mijn glanzende pik tussen haar benen. "Hoe veel klanten heb je zonder rubber?" Ze antwoordde dat dat er niet veel waren omdat ze 50 extra vroeg voor bare. "Mag ik in je klaarkomen?" "Natuurlijk"
Ik stak mijn pik weer in haar natte poes en duwde diep door. Hij schoot probleemloos naar binnen en ik neukte haar bijna een kwartier lang aan een stuk in haar superstrakke kutje tot ik het zaad voelde spuiten. Gamegirl hijgde en ik bleef op haar liggen met mijn pik in haar. Langzaam stootte ik nog een paar keer terwijl ik het sperma langs mijn ballen voelde druppen. Toen ik me terugtrok stond ze op en liep naar de wastafel. Ik zag mijn zaad langs haar benen lopen en werd prompt weer stijf. "Kom eens hier, dan doen we nog een rondje". Gamegirl ging weer liggen en deed haar benen wijd. De tweede keer kwam ik klaar uit mijn tenen.

Na ons allebei opgefrist te hebben betaalde ik haar de 50 extra die ze voor bare vroeg. En maakte direct een afspraak voor de week erna. En de week daarna etc. Tegen kerst was ze mijn vaste bare sexgirl en wist ik ook hoe ze echt heette. Iedere date was geiler en ze ontving me standaard met een halsband en handboeien om. Meestal reed ze eerst reverse cowgirl voor ik haar handen op haar rug bond en haar achterlangs neukte als ze op haar buik lag. Haar kleine strakke kontje tegen mijn buik en diep in haar klaarkomen bleef een geweldige ervaring. De heren hier die haar ook gehad hebben weten wat ik bedoel met "in een lolita klaarkomen".

Op een dag kreeg ik een appje: "daten kan niet bij mij, huisbaas over de vloer voor werkzaamheden". Ik nodigde haar uit bij me thuis en een uurtje later stond ze voor de deur. Ik leidde haar naar mijn slaapkamer, waar ik de boeien al aan de hoeken van het bed had vastgemaakt. "Kleed je uit"
Braaf deed ze wat ik vroeg. " pijp me"
Ook dat deed ze naar wens. Ik kwam klaar in haar mond en ze slikte keurig door.
Daarna pakte ik haar op en legde haar op haar buik op bed. Armen en benen gespreid, boeien vast en een kussen onder haar buik zodat haar kontje mooi omhoog kwam.

"Ik wil je in je kontje en je kutje vandaag" zei ik terwijl ik op haar ging liggen en mijn pik tussen haar billen legde. Ze begon te kronkelen en aan haar boeien te rukken. " niet in mijn kont, verder mag je alles doen"
Ik pakte haar bij haar paardestaart en trok haar hoofd omhoog terwijl ik mijn pik in haar kutje duwde. Ik had haar nooit eerder zo hard geneukt en ze gilde toen ik loeihard in haar stootte en in haar klaarkwam.
Ze bleef hijgend liggen toen ik hem eruit haalde en mijn vinger in haar kut stak.
"Proef eens" zei ik en trok haar hoofd weer omhoog en liet haar mijn vinger vol sperma aflikken. Gamegirl trok aan haar boeien en trilde. "Jezus… dat was heftig"
"Wil je nog een rondje?" Vroeg ik. "Ja!"
De tweede en derde ronde waren rustiger, maar ze lag al die tijd op haar buik terwijl ik haar neukte. Ik ben 2 uur op haar bezig geweest. Ze kon zelf niets anders doen dan ondergaan. Ik vind het heerlijk om een meisje zo te zien liggen.

Nadat ik haar losmaakte en afgerekend had stelde ik haar voor de volgende keer naar een sm kamer te gaan. " ik wil je zien hangen aan je polsen en in een schandblok neuken." Dat vond ze wel een geil idee en ik zocht een sm kamer. Die bleek anderhalf uur rijden te zijn, maar dat vond ze geen probleem. Ik boekte voor 21 maart 2020…..
Het is er nooit van gekomen. Ze stopte om corona, ook al lag haar werk stil en kon ze de sexinkomsten goed gebruiken, het was te eng. We hebben nog een paar x contact gehad, maar helaas heb ik haar nooit meer kunnen doen.

Niet al te lang geleden heb ik contact gezocht via haar 06 maar nooit een bericht terug ontvangen. Jammer, want ik hoopte weer met haar verder te kunnen. En dan niet af en toe een uurtje, maar echt met haar naar bed.

Dankjewel gamegirl, je was geweldig!

Terug
Naar boven