game Girl Zoetermeer/ den Haag

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Ik ben een tijdje terug bij deze jonge dame geweest.
Tis echt een petite meisje van wel 25 jaar oud.
Ze is dus erg slank maar een heerlijk kutje om te likken en onwijs strak om te neuken.
Zc is niet haar standaard maar was wel mogelijk tegen een meerprijs. Uiteindelijk 100 betaald voor een goed half uurtje met 2x spuiten.
Ze ontving toen in Zoetermeer nu in den haag in een soort van studenten woning. Dit heeft tot gevolg dat ze mannen wil tot max 35 jaar i.v.m. dat ze bang is dat het opvalt dat er zoveel) oudere langskomen, ben ik dus overheen dus heb een keer mazzel gehad.

Ze is te bereiken via [email protected]

Ik had ze via dit adje https://www.sexjobs.nl/public/index.php?c=advertentie&a=show&id=5239972 maar is niet (meer) zo vaak online.

ze vraagt overal extra voor, 50 extra voor zc, 25 voor zc pijpen en 25 als je over haar heen wil spuiten.
Haar prijs begon bij 50 half uur mc.
Nadeel was dat ze vooraf geblowd had en haar gebit niet zo fraai was, maar die heerlijke kleine borstjes, en strakke kutje maakte veel goed.
Ze ontvangt niet elke dag i.v.m. haar normale werk.

Groet,
Ld

Bijlagen

• 1.png
    1.png
    71,2 KB · Weergaven: 3.652

sletje86

Toogplakker
27 mei 2015
64
6
Ik heb haar vorige week een mail gestuurd in de hoop hier een reactie te kunnen neerzetten met een ervaring maar helaas geen reactie mogen ontvangen tot op heden :-(.

Bradje

Snuffelaar
19 jun 2015
8
0
Ik al 2-3 weken geleden, wel toen reactie gehad, ze vroeg nog om een foto heb ik opgestuurd, maar niet heel mijn gezicht aangezien ik niet weet wat zij met die fotos gaat doen. Toen kreeg ik een foto terug en vroeg ze of ik nog af wilde spreken, wat ik wel wilde, ze vroeg ook on nog een betere foto.
Ik had haar 3x terug gemaild maar geen reacties meer van haar gehad. Overigens had ik niet nog eens een foto meegestuurd.
Misschien dat het daar aan lag, maar dan had ze dat best mogen zeggen.

Ik vind het jammer.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Ze vraagt om een betere foto die jij niet stuurt. En je dan afvragen waarom je niets meer hoort. En dan zelfs nog zeggen dat ze maar moet zeggen of het daar aan lag. Apart hoor.
Die meiden worden misschien wel gek gemaild en als je dan niet aan hun vraag voldoet kan ik begrijpen dat je geen reactie meer krijgt. ;)
Zij stuurt toch ook een duidelijke foto en wees gerust ze doet er niets mee. Ze kijkt er alleen maar naar om te kijken of ze je niet te oud vindt.

Voormalig lid 181

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
270
81
Ik kan het verhaal van lekker ding bevestigen..

Een aantal weken geleden ook met haar kunnen afspreken, en damn wat een heerlijk kutje.. heerlijk sabbelbaar en nat zoals het hoort :D

We zouden nog een vervolg afspraak maken na haar vakantie, maar ik heb na 1 keer kort whatsapp contact geen reactie meer terug mogen ontvangen.

Wel jammer natuurlijk, maar waar 1 deur sluit gaan er andere weer open ;)

1 puntje wat ik minder vond was een vetbultje in haar zij, das toch voor het gezicht wat minder, maar zou het daten met haar er niet voor laten.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
HerbertO zei:
Ik kan het verhaal van lekker ding bevestigen..

Een aantal weken geleden ook met haar kunnen afspreken, en damn wat een heerlijk kutje.. heerlijk sabbelbaar en nat zoals het hoort :D

We zouden nog een vervolg afspraak maken na haar vakantie, maar ik heb na 1 keer kort whatsapp contact geen reactie meer terug mogen ontvangen.

Wel jammer natuurlijk, maar waar 1 deur sluit gaan er andere weer open ;)

1 puntje wat ik minder vond was een vetbultje in haar zij, das toch voor het gezicht wat minder, maar zou het daten met haar er niet voor laten.

Dus jij valt wel in haar leeftijds categorie. Mazzelaar ;)

Richard

Ervaringsdeskundige
14 mei 2015
297
138
Zag er leuk uit, dus heb ook geprobeerd contact op te nemen.. helaas zie ik de adv. nooit online staan, dus heb het gewoon geprobeerd op het aangegeven e-mail adres. Maar helaas tot op heden nog geen reactie... ik val binnen de 'categorie' haha.. en verder ook heel simpel gehouden kon tenslotte ook niet echt zeggen dat ik het mail adres van hier heb haha.

Maar iemand hier nog wel contact met haar? doet ze nog afspreken?

sletje86

Toogplakker
27 mei 2015
64
6
Richard zei:
Zag er leuk uit, dus heb ook geprobeerd contact op te nemen.. helaas zie ik de adv. nooit online staan, dus heb het gewoon geprobeerd op het aangegeven e-mail adres. Maar helaas tot op heden nog geen reactie... ik val binnen de 'categorie' haha.. en verder ook heel simpel gehouden kon tenslotte ook niet echt zeggen dat ik het mail adres van hier heb haha.

Maar iemand hier nog wel contact met haar? doet ze nog afspreken?

Ik heb ook per mail contact gehad vorige maand, uit eindelijk reactie gehad dat zij enkel overdag kon en daarop direct geantwoord met tijden waarop ik kon. Helaas daarna niks meer vernomen....

Tjibbe

Toogplakker
24 mei 2025
63
273
Dit bericht is gerapporteerd.
Weet dat dit een oud topic is, maar toch… Ze is in corona-tijd gestopt. Was tot 2020 vaste klant omdat ze ook niet vies was van handboeien en een halsband. En zo'n meisje met handjes op de rug gebonden volspuiten blijft een hele fijne herinnering. Eerste keer bij haar was bare niet de bedoeling, maar ze schoof hem er zo in toen ze me tegen haar klitje voelde. Daarna een jaar lang elke twee weken bare alle standjes uitgeprobeerd en van haar genoten.
Heb niet al te lang geleden nog ns contact gezocht via haar 06 maar geen reactie meer. Helaas, want als ze weer zou starten boek ik haar subiet een hele nacht

Terug
Naar boven