Gaby Cubaanse Rotterdam

A

Anonymous

Guest
Weet iemand waar de cubaanse Gaby uit Rotterdam is gebleven, ze was actief via sexjobs.

Ze ontving in diverse hotels in Rotterdam, waaronder ook ;
- Hotel Floris, Graaf Florisstraat 68, 3021 CJ Rotterdam
- Van der Valk Hotel Rotterdam-Blijdorp, Energieweg 2, 3041 JC Rotterdam
- Eurohotel Centrum Rotterdam, Baan 14, 3011 CB Rotterdam

Kenmerken;
- +/- 1,65 cm
- Dikke clit
- Tattoo op haar rug met "Ardif"
- Rechts een tepel piercing

Laatste telefoonnummer 06-23637172

Rya

Snuffelaar
22 jul 2015
8
0
Volgens mij is ze klaar met haar studie en is ze daarna aan het werk gegaan voor zo ver ik weet...

A

Anonymous

Guest
Is dat geen herhaling??
Volgens mij heb ik die uitzending al eens gezien

A

Anonymous

Guest
creampie adriano zei:
Is dat geen herhaling??
Volgens mij heb ik die uitzending al eens gezien

zou heel goed kunnen dat het een herhaling is, maar het is wel redelijk recent denk ik. (kan nergens een datum vinden van plaatsing).

maar daardoor zou het kunnen dat ze helemaal niet meer bereikbaar was, nog even een jaartje wachten dan maar haha

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Snap niet helemaal waarom deze dame nu met gezicht op dit forum moet staan. Ten eerste zit ze vast en topic starter had ook wel enige privacy mogen gebruiken.
En als ik de post goed begrijp komt ze ook voorlopig niet meer hier om te werken als dvp...

A

Anonymous

Guest
CWP zei:
Snap niet helemaal waarom deze dame nu met gezicht op dit forum moet staan. Ten eerste zit ze vast en topic starter had ook wel enige privacy mogen gebruiken.
En als ik de post goed begrijp komt ze ook voorlopig niet meer hier om te werken als dvp...

ik zocht naar deze dame omdat zij ook nog wat van mij had ;-), alleen nu snap ik ook waarom ik haar niet kon vinden.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Als je nu het plaatje van de uitzending ook weg edit is het opgelost is alles weg. ;-)

ebonyaddict

Toogplakker
4 okt 2015
89
2
Zielig verhaal. Laten we het niet nog erger maken om haar ook nog eens hier voor Jan en alleman zichtbaar op het forum te recenseren.
Editor: please remove. Dit gaat alle perken van de privacy te buiten!

Terug
Naar boven