Gabriela - mol

Mart3011

Toogplakker
30 dec 2023
26
24
Niet bekend en lijkt een mooie catch, maar in de omschrijving staat geen piercing en op foto 2 zie ik een tongpiercing. Lijkt te mooi om waar te zijn

Voormalig lid 14802

Ervaringsdeskundige
28 nov 2019
364
243
Hoewel ik ze meestal vrij geil vind, heb ik niet zo'n goeie ervaringen met die Roemeentjes. Vaak vallen ze irl tegen of doen ze nog niet eens de helft van wat er werd afgesproken. Maar... soms heb je dan weer geluk en heb je een bangelijk geile date, maar dat is slechts met een zeer klein handjevol.

genieterken87

Snuffelaar
12 dec 2024
17
8
Andere dame, kleiner, niet zo skinny, ook niet dik ofzo. Ze zei dat anaal geen probleem was. Maar uiteindelijk kon het niet, te dik. Ze gaf me 50 euro terug. Laat zich gewillig vol spuiten.

Ze komt me wel bekend Voor. Even gezocht op Redlights, was deze dame:

https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/elisa-hot-services.html
Is inderdaad een gewillig ding. Er staat hier ook al een topic over. Elisa..
Ben er al geweest voor een fuck, en ik heb ze onlangs al voor een pijpbeurt thuis gehad, lekker haar mondje mogen volspuiten.
Aanradertje, voor mij herhalingsgevaar...
Ze stelde ook een trio voor met vriendin, misschien is dat dan deze dat hierboven besproken word?
Wil ze ook wel eens proberen

Puresex

Legende
28 apr 2022
1.249
438
Er worden weeral over 2 verschillende dames besproken maar het is wel handig om te weten als er een andere dame ontvangt.

gast91

Toogplakker
15 nov 2023
61
27
Denk dat gabriela een ´fake´ profiel is die door elisa gebruikt wordt, is niet eerste keer dat het gebeurd bij haar, had in verleden afgesproken in mol en toen ik aankwam kreeg ik elisa voorgeschoteld.

Erik999

Toogplakker
4 feb 2022
37
14
Zijn nu 3 profielen die na elkaar verschijnen. Gabriela, elisa, sofia. Leiden ze allemaal naar Elisa? En is ze ok voor nzc? Zou graag eens afspreken met Gabriela.

Erik999

Toogplakker
4 feb 2022
37
14
Hoewel ik ze meestal vrij geil vind, heb ik niet zo'n goeie ervaringen met die Roemeentjes. Vaak vallen ze irl tegen of doen ze nog niet eens de helft van wat er werd afgesproken. Maar... soms heb je dan weer geluk en heb je een bangelijk geile date, maar dat is slechts met een zeer klein handjevol.
Klopt. I wetteren zit een top team. In Roeselare minder betrouwbaar. In wetteren al 2 petite toppers gehad die ook hun tijd namen.

Terug
Naar boven