Funpark, Viersen

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.876
Alibaba zegt dat ze in het weekend een flat rate hebben en je dan 39€ betaald voor 2 uur of 69€ voor de gehele dag. Echter toen ik zaterdag bij de club was vroeg ik over de zondag en toen werd mij verteld dat entree 25€ was en elke kamergang 15€. De zondag is toch het weekend dus geldt de flat rate alleen voor de zaterdag en als dat ook voor de zondag geldt hebben ze het me onjuist verteld?

Alibaba

Toogplakker
28 apr 2015
249
5
Robbie zei:
Alibaba zegt dat ze in het weekend een flat rate hebben en je dan 39€ betaald voor 2 uur of 69€ voor de gehele dag. Echter toen ik zaterdag bij de club was vroeg ik over de zondag en toen werd mij verteld dat entree 25€ was en elke kamergang 15€. De zondag is toch het weekend dus geldt de flat rate alleen voor de zaterdag en als dat ook voor de zondag geldt hebben ze het me onjuist verteld?

Ze rommelen wat af bij deze sex ALDI. Ze adverteren met flat rate in weekend (kijk maar) maar vorig weekend zijn ze het dan weer vokomen vergeten in de ALDI krant. Per 11-01 hebben ze weer het tarief 25 plus 15 per sessie. Maar op Fickanzeiger is het weer 20 plus 15.

Beetje rommeltje daar. Jou dus ook niet kwalijk te nemen dat je door de bomen het bos niet ziet Robbie. Niet jouw schuld, gewoon onduidelijk

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.876
Wandelbroeder icebare vermeldt op de Hookerssite dat er geen all-inn geldt. Het maximum is 5X. Iemand die dit kan bevestigen?

Alibaba

Toogplakker
28 apr 2015
249
5
Robbie zei:
Wandelbroeder icebare vermeldt op de Hookerssite dat er geen all-inn geldt. Het maximum is 5X. Iemand die dit kan bevestigen?

Gewoon fickanzeiger even in de gaten houden.
De Turkse eigenaar zet daar zijn parties op, hij heeft een stuk of 5 van dit soort tenten. Soms vergeet hij het er op te zetten.
Trouwens vinnd ik 5x al behoorlijk wat Robbie, maar hoe controleren ze het? Onmogelijk. Je betaalt 25 bij binnenkomst en elke keer neuken even langs de balie om 15,-- af te tikken. Ze houden nergens bij wie met wie wat doet. Je betaalt per keer

En anders loop je naar buiten, haalt frisse neus en gaat voor nog 5x? Niet te controleren.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.876
Ik heb gekeken op fickanzeiger en de club in Viersen geselecteerd maar daar staat dat het informatie is vanaf 8 januari. Openingstijden van 10.00 uur tot 24.00 uur en prijs 1x15, 2x30, 3x45 usw en een entree van 20 euro. De sluitingstijd was 22.00 uur werd mij verteld en op de site lees ik niks over een all-inn prijs. Op welke site staat nu de juiste informatie dus zo recent mogelijk?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.876
Ik kan geen sexparties vinden voor Viersen. Of er is pas 1 geweest of het wordt pas kort van tevoren bekendgemaakt. Welke site moet uk gebruiken als ik voor FunPark Viersen wil weten wat er plaatsvind?

loper

Toogplakker
10 mei 2015
144
14
Robbie zei:
Ik kan geen sexparties vinden voor Viersen. Of er is pas 1 geweest of het wordt pas kort van tevoren bekendgemaakt. Welke site moet uk gebruiken als ik voor FunPark Viersen wil weten wat er plaatsvind?

Gewoon even fickanzeiger of megalatte in de gaten houden. Er komt wel binnenkort vast wel een update voor een nieuw feest.

Alibaba

Toogplakker
28 apr 2015
249
5
loper zei:
Robbie zei:

Gewoon even fickanzeiger of megalatte in de gaten houden. Er komt wel binnenkort vast wel een update voor een nieuw feest.

Klopt, staat er soms maar paar dagen vantevoren op. Wat Loper zegt is juist.
Als je geluk hebt want soms vergeten ze het ook gewoon. Kijk ook bij de teens party in Monchengladbach. Zelfde eigenaar, zelfde concept en ook de party word gemeld op Fickanzeiger.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.876
Morgen vind in Monchengladbach. een tabulose sexpartie plaats. Ik vraag mij af of er een HIV-test wordt afgenomen. Ik heb uiteraard de club gebeld maar kreeg een vrouw aan de lijn met wie het moeilijk communiceren was. Weet iemand of het gebruikelijk is dat bij bare sexparties een HIV- test plaatsvindt en zo ja wat de kosten hiervoor zijn? Mijn vraagstelling geldt dus eigenlijk niet voor FunPark Viersen maar nu ik het er toch over heb geldt daar ook zo'n HIV-test? Bvd

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.876
Misschien moet ik voor mijn vraagstelling nog vermelden dat het gaat om sexparties die vermeld staan op fickanzeiger. Je hebt namelijk ook de site spermagames en daarvan weet ik dat er altijd vermeld staat als er een HIV-test plaatsvindt. Bij fickanzeiger lees ik hier nooit iets over dus ga ik ervan uit dat zo'n test dan niet plaatsvindt.

Alibaba

Toogplakker
28 apr 2015
249
5
Robbie zei:
Misschien moet ik voor mijn vraagstelling nog vermelden dat het gaat om sexparties die vermeld staan op fickanzeiger. Je hebt namelijk ook de site spermagames en daarvan weet ik dat er altijd vermeld staat als er een HIV-test plaatsvindt. Bij fickanzeiger lees ik hier nooit iets over dus ga ik ervan uit dat zo'n test dan niet plaatsvindt.

Spermagames is heel wat anders
Dit is een vaste groep die Gang Bangs organiseert met een vast groepje dames. Allemaal ameteurtjes of hoertjes die dit erbij doen op zijn tijd.
Dit is geen club of iets dergelijks. Een geheel ander concept. Niet te vergelijken dus

loper

Toogplakker
10 mei 2015
144
14
Robbie zei:
Morgen vind in Monchengladbach. een tabulose sexpartie plaats. Ik vraag mij af of er een HIV-test wordt afgenomen. Ik heb uiteraard de club gebeld maar kreeg een vrouw aan de lijn met wie het moeilijk communiceren was. Weet iemand of het gebruikelijk is dat bij bare sexparties een HIV- test plaatsvindt en zo ja wat de kosten hiervoor zijn? Mijn vraagstelling geldt dus eigenlijk niet voor FunPark Viersen maar nu ik het er toch over heb geldt daar ook zo'n HIV-test? Bvd

Nee, waarschijnlijk wordt daar net als de meeste bare gangbangs geen test afgenomen.
Spermagames is overigens iets totaal anders, waar inderdaad wel een HIV-sneltest wordt afgenomen.

Laten we het overigens niet de draad ontsporen in de nut/onnut van een HIV-sneltest.

Alibaba

Toogplakker
28 apr 2015
249
5
loper zei:
Robbie zei:

Nee, waarschijnlijk wordt daar net als de meeste bare gangbangs geen test afgenomen.
Spermagames is overigens iets totaal anders, waar inderdaad wel een HIV-sneltest wordt afgenomen.

Laten we het overigens niet de draad ontsporen in de nut/onnut van een HIV-sneltest.

Daar kunnen we het inderdaad nog lang over hebben. Maar inderdaad niet hier

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.876
Aanstaande zondag 24 januari Tag der offenen Tur. Party zum Kennenlernen! Entree 79€ of 59€ (na 17.00 uur).
Aanwezige dames: Daniëla, Sissi, Elena, Emma, Sarah en Melissa. Tijd: 10.00 uur tot 22.00 uur.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.876
Bovengenoemde partie vindt zaterdag 30 januari plaats van 10.00 tot 24.00 uur. Entree 69€ en na 18.00 uur 49€. 2-Stundenkart 39€. Das een lange dag voor de 5 aanwezige dames want de vorige keer duurde het tot 22.00 uur. Iemand. die iets kan zegge over de dames (Boni, Maja, Melissa, Marija en Huliya)?

Terug
Naar boven