Funny bunny (vh Tania) - (Chatbabe) - Oostende

Marcelleken41

Toogplakker
4 mei 2015
107
10
Onlangs via chatbabe in contact gekomen met een dame uit Oostende. Ze noemt zich Tania, maar ik weet natuurlijk niet of dat haar echte naam is. Ik had via de chat haar tel.nr. gekregen en een paar weken later heb ik haar gebeld en een afspraak vastgelegd. Dame is naar mijn schatting 40á45 jaar. Spraakwaterval. Rood haar. Mooie ogen. Piercings in tong, lip, clit. Klein buikje dat ze verbergt onder haar kledij. Ontvangt privé op haar flat; date is in de living op de zetel. Wel wat huisdieren in de buurt, maar niet zo veel last van. Alles mocht. Ook meerdere keren kkm, ook anaal. Kijkt niet op de klok.
Ik ga nog eens terug als ik in de buurt ben.
Aangezien ze niet openlijk adverteert kan ik natuurlijk ook geen link plaatsen...
Groeten,
Marcelleken

cedric78

Ervaringsdeskundige
19 mei 2015
332
7
Aangezien deze dame in haar flat ontvangt, mag deze volgens mij verplaatst worden naar "Privé-ontvangst".

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
De meeste topics met Chatbabe staan onder " Andere" vandaar ook deze.

Zolang er geen adje van is zal dat zo blijven.

Edouardo

Toogplakker
17 jul 2015
29
1
Marcelleken en andere collega's. Deze dame zei me zelf dat ze NIET meer op Chatbabe gaat, maar wel publiceert op Redligts. Ze publiceert als ze werkt onder de naam Funny Bunny. Momenteel kon ik geen link vinden. Als ze ontvangt komt er wel eentje op.

Voor de rest is het een lieve vrouw die zoals collega Marcelleken zei "open" staat voor alles. ;)
Have Fun
Edouardo

mike m

Toogplakker
10 jun 2015
52
4
Nu ze meer klantjes heeft als vroeger, wordt neuken met condoom gedaan.
Ik ga er niet meer, meer klagen en zagen over de klantjes die er komen ....

mvg

mike m

mustang

Toogplakker
14 dec 2015
36
2
Misschien dat dit dametje vorige jaar nog open stond voor alles? Maar toen ik ze enkele weken geleden voor het eerst bezocht liet ze duidelijk blijken niet gediend te zijn als je haar kontgaatje nog maar zacht wou strelen of likken. En haar klein kutje kon je inderdaad enkel maar met condoom neuken.
Of wel hebben haar vaste klantjes meer geluk?

A

Anonymous

Guest
ik ben er paar keer gegaan. Vroeger was het mogelijk, nu niet meer. Voelde mij daar altijd wat bekeken met hondje dat zat kijken :D

Terug
Naar boven