Fun4Two

bankstelturbo

Toogplakker
18 jun 2015
107
2
Ik lees net dat de sexpertavond en de hardcore night zijn omgedraaid. Wij gaan dan dus de 24e.

is er al iemand op die hardcore night geweest???

A

Anonymous

Guest
Hi stellen/partners in een stel. Zijn er nog die morgenavond bare in een parenclub willen gaan? Zo ja PM me dan even, wij gaan ook op pad dus wie weet!

bareboy

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
878
364
Hi my fellow perverts.
Bareboy and his beautiful wife will go to Fun 4Two next weekend .We have not selected which night .Maybe Friday "all in night" or Saturday .
We were tested for sexual health this week also so all clear .
Bareboy

bankstelturbo

Toogplakker
18 jun 2015
107
2
Kan iemand ons wat meer vertellen over bare in de Fun?

klopt het dat in de darkroom meestal zonder rubber geneukt kan worden?

alvast bedankt
groet bankie

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Je zou ook bij pagina 1 kunnen beginnen en de moeite nemen het topic gewoon te lezen... bare zat daar.

bareboy

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
878
364
I attend Fun 4Two with my beautiful wife very frequently .
In the past 8 years about 75% of the contacts we fuck are bare.
A lot of the time it is discussed with the men before we go upstairs.For fucking bare Friday and Sunday are best .On Saturday a lot of couples are young and very careful because they don't want your baby!
Bareboy
Bareboy

bankstelturbo

Toogplakker
18 jun 2015
107
2
CWP zei:
Je zou ook bij pagina 1 kunnen beginnen en de moeite nemen het topic gewoon te lezen... bare zat daar.

Dat heb ik gedaan en ook de berichten over bare gelezen.....ik kan me ook niet voorstellen dat mijn tekst een dusdanige sarcastische reactie teweeg kan brengen. Slechts 1 persoon heeft het over de darkroom. Hé gatsie hij heeft echt gelezen.

Een mod hebben is belangrijk maar je moet het niet overdrijven!

bankstelturbo

Toogplakker
18 jun 2015
107
2
Nog maar weer een oproep haha

Aankomende vrijdag ben ik weer met mijn mooie vrouwtje in de fun. Zijn er nog andere mensen die gaan?

Groetjes
Bankie

cream4u

Toogplakker
16 mei 2015
39
45
bankstelturbo zei:
Nog maar weer een oproep haha

Aankomende vrijdag ben ik weer met mijn mooie vrouwtje in de fun. Zijn er nog andere mensen die gaan?

Groetjes
Bankie

Jammer dat jullie juist naar Fun4Two gaan.... daar kom je als man alleen niet binnen dus.

A

Anonymous

Guest
Misschien een vriendin zoeken en ook gaan of je vrouw zover krijgen als je die hebt?

cream4u

Toogplakker
16 mei 2015
39
45
rob1three5 zei:
Misschien een vriendin zoeken en ook gaan of je vrouw zover krijgen als je die hebt?

Jij praat makkelijk... misschien een vriendin zoeken.... effe snel en vanzelfsprekend en dan ook nog gelijk zover krijgen dat ze openstaat om een parenclub te bezoeken. In wat voor een snelle wereld leef jij? En ik schrijf toch.... dat ik alleen ben wat betekend alleen en geen vrouw.

Knuffeltje

Toogplakker
2 aug 2018
107
21
Volgens het AD, waarin de eigenaar bekend maakt, dat de Fun ivm het CORONAVIRUS met onmiddellijke ingang voor minimaal 2 weken GESLOTEN blijft. In België zijn clubs op last van de burgemeester gesloten.

feynoord

Ervaringsdeskundige
27 jun 2017
371
146
Fun4two in zwaar weer???? De uitbaters zijn multi miljonair.. ....
Er zijn veel anderen die het wel zwaar hebben

B.Effer

Toogplakker
9 apr 2019
89
62
Ik was er afgelopen weekend op de verjaardagsparty, 27 jaar Fun4two. Ik heb er 3 dames kunnen neuken, condooms liggen er in overvloed maar ik heb er niemand een zien gebruiken. Ikzelf natuurlijk ook niet.
Je komt er wel enkel als koppel binnen. Maar gelukkig laat mijn vrouwtje zich ook graag door andere mannen neuken zonder condoom.

Terug
Naar boven