Fun van cockrings & anal toys (buttplugs & vibrator)

Voormalig lid 876

Ervaringsdeskundige
6 jun 2015
277
66
Ik ben bi (ervaring met mannen, jongens (jeugdvrienden) en shemales & transgenders. Anale verwenning vind ik altijd het lekkerst en leukst om te krijgen, mijn exen en paydates wisten dit. Mijn huidige dame Bieke weet ook dat ze mij mag vingeren (zelfs 2 vingers) en likken in kontje en op balzak.

Als ik thuis me aftrek heb ik mijn speelgoed:

- De kleine en grote cockring zijn niet voor iedere keer maar geven wel een extra plezant gevoel als ik moet spuiten omdat mijn ballen zeer dik zijn en uit de ringen hangen wat extra aanvoelt aan mijn lul. Opletten met de huid voor rode plekken & schaafwonden dus genoeg lube gebruiken. Mijn kloten en lul erin krijgen was het moeilijkst eerste keer maar daarna is het telkens topervaring.

- De blauwe vibrator vibreert niet meer maar geeft genoeg genot want is smal waardoor deze diep kan gaan in mijn prostaat, is ook goed voor in bad en douche. Weer genoeg lube gebruiken en oppassen dat die er niet terug uit glijdt, daarom met andere hand tegenhouden. Geeft ook weer een super-orgasme. Mijn exen speelden er graag mee, ik heb mijn vibrator al zo'n 10 jaar.

-Sinds enkele maanden mijn set van 3 siliconen (voor mij beste materiaal) buttplugs gekocht, 1 voor beginners & 1 voor gevorderden & 1 voor experten. De onderkanten zijn eigenlijk hulpstukken om deze uit mijn kont te trekken en erin te duwen, ze glijden daarom ook nooit weg en blijven steken:).

De kleinste is ideaal om te starten, vliegt zo in mijn kontje in en terug uit. Eerlijk gezegd voelt deze soms aan alsof er niks insteekt omdat ik meer gewend ben:).

De middelste is goed als je al ervaring hebt met anaal gespeel, de eerste keer is het zoeken en doorbijten voordat deze erin gaat want de bolling moet diep in de prostaat geraken maar dan is het resultaat weer een super-orgasme.
Die terug uit mijn kontje halen is eigenlijk pijnlijker en moeilijker dan ze erin krijgen. Doordat deze totaal in mijn prostaat verdwijnt (haha), geeft dit een lekker gevoel alsof ik gevuld ben.
Deze 2 plugs gebruik vaak omdat ze gemakkelijk in mijn kontje te steken zijn.

Daarom sinds zondag zo blij en fier dat ik mij eindelijk gelukt is de grote volledig in mijn prostaat te krijgen. Als het bij de middelste moeilijk was dan was er nu nog meer geduld en doorzettingsvermogen nodig omdat de bolling echt een fysieke en mentale pijngrens is, vooral genoeg lube gebruiken en rustig blijven duwen door tegelijkertijd mijn kontgaatje open te houden.
Eenmaal volledig in mijn prostaat was ik gevuld en voelde het aan alsof ik voor de eerste keer geneukt werd door een man/ strapon/ of shemale (altijd mijn droom geweest maar nooit gedurfd).
Ondanks de grootte van de plug voelde het niet verkeerd en zelfs lekker want ze bleef dus steken. Ik spoot veel na mijn ontmaagding haha. Opgelet, is niet voor iedereen en bij pijn ermee stoppen want het moet genieten zijn.

Toch heb ik het liefst een tong of vinger van mijn sex-partner in mijn kont, lol. Duidelijk dat wij mannen & shemales een anale g-spot hebben:).

Rumba

Ervaringsdeskundige
25 okt 2017
930
419
Wat heeft dit nu te maken met 'neuken zonder condoom' ???? :roll:

Zo kan iedereen topics beginnen, ik zal eentje openen 'Karpervissen op de Veluwe met verse tepelpiercings' :x :lol: :lol:

Man, man, man... pffffffffff

Ricardo74

Ervaringsdeskundige
18 dec 2015
303
239
Ik doe aan vliegvissen en bind/maak mijn poppers zelf!
Maar terugkomend op die afmetingen van die pluggen, dat is nog een lachertje, bij 80mm doorsnede gaan we praten😋

Terug
Naar boven