Freya

Janneman

Ervaringsdeskundige
28 apr 2016
914
275
Sorry mannekes,
Wist niet goed waar deze topic onder te brengen. Kan kans van jullie zeggen wie er vanbdz stal Freya nog aan Nzc doet? Ik heb echt de indruk dat ze er allemaal mee gekapt zijn of het daadwerkelijk niet doen

KLOMPENBOER

Legende
27 mei 2021
1.194
265
Denk dat de klanten….
Weg blijven bij ze
Want Saskia en Noortje hebben in Bekkevoort
De prijzen van 150€ MC
Laten zakken naar 100€ MC voor 30 min….
Of miss binnenkort dan 150€ voor 30 min
NZC gelijk het vroeger was… :D :D

A

Anonymous

Guest
KLOMPENBOER zei:
Denk dat de klanten….
Weg blijven bij ze
Want Saskia en Noortje hebben in Bekkevoort
De prijzen van 150€ MC
Laten zakken naar 100€ MC voor 30 min….
Of miss binnenkort dan 150€ voor 30 min
NZC gelijk het vroeger was… :D :D

Dat klopt wel degelijk! De dames gingen mee in de trend dat er voor 30 minuten €150 neergeteld moest worden voor NMC. Gelukkig beginnen de prijzen nu mondjesmaat weer te dalen, omdat domweg de klandizie wegblijft. Wat het NZC betreft is de verwachting dat dit nog een tijdje weg zal blijven vanwege de pandemie. Iemand vertelde laatst en daar zit wat in dat meerdere van die dames NZC aanboden om de concurrentie met o.a. Fenny en Melanie aan te kunnen gaan en met succes. Toen laatstgenoemde overging op NMC volgde de rest heel snel m.u.v. Fenny.

Redears

Snuffelaar
21 jun 2019
16
8
Ik ben een aantal weken geleden geweest bij Melody. Bare bood ze niet aan, maar ook niet om gevraagd.

Had geen klik met haar, ze spreekt alleen Frans. Alles kwam over als een verplicht nummertje, ze had er duidelijk geen zin in en ik daardoor ook niet. Heb haar toch (had een uurtje geboekt en was geil) twee keer geneukt (MC) en daarna weggegaan.

Qua hygiëne zou ik ook geen bare met haar willen doen. Eerder heb ik bij Freya veel betere ervaringen gehad!

KLOMPENBOER

Legende
27 mei 2021
1.194
265
Denk dat ze de moed bij Freya opgegeven hebben
Komen ni meer zo vaak in Bekkevoort….
Zijn erg onvriendelijk daar laatste tijd
Hebben de prijs MC van 150€ naar 100€
Moeten zetten voor de concurrentie denkelijk
En NZC hebben ze waarschijnlijk geen zin meer in….
Hebben het te gemakkelijk gehad destijds met 150€ zelfde prijs
als destijd MC ….
En ze hadden geen vettig kutje erbij :lol: :lol:

feynoord

Ervaringsdeskundige
27 jun 2017
371
146
In Freya is er NIEMAND nog die zonder condoom neukt. Amber en Louise waren de twee toppertjes daar..

Terug
Naar boven