Freude39 - (FKK) Bochum

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
Het is zeker niet de eerste keer dat dit huis "definitef" dicht gaat, en een tijd later gewoon terug open gaat.
De gebouwen zijn in beslag genomen, jaren geleden, en eigendom van de Duitse overheid.
Deze willen de gebouwen verkopen maar hebben een minimum preis (schulden die moeten worden betaald)

In tegenstelling tot België waar het gebouw gewoon zou worden vekocht tegen welke prijs dan ook, doet mn dat in meerdere Duitse deelstaten niet.
Ze verkopen dus niet onder de prijs.

Ze verhuren de gebouwen tot er een koper is gevonden, zo verhuurde de Duitse overheid al geruime tijd de gebouwen aan de uitbaters van deze FKK.

Mogelijk heeft Corona hier een negatieve invloed op gehad, geen inkomsten geen winst, en dus onmogelijk om de huur verder te betalen.

Wie weet gaat het over een tijdje niet terug open, met een andere uitbater, maar voor hetzelfde geld komt er een doe het zelf zaak of dergelijk, we houden het natuurlijk in het oog.

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Spijtig ik kwam er wel graag. Hopelijk gaat het toch nog open na de crisis in dezelfde vorm

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Ik lees op het ijsberenforum dat deze club binnenkort weer wordt heropend. Momenteel wordt het gerenoveerd. Ben benieuwd en zal beslist een kijkje nemen als het zover is.

fko

Toogplakker
25 aug 2016
81
22
Zal geen rtc meer zijn. Huidige eigenaar heeft ook prime en Salome. Waarschijnlijk soortgelijke club dus.

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Prime loopt voor geen meter, Salomo is een waardeloze club. Ik heb geen hoop dat we Freude39 terug gaan zien in oude glorie hersteld.

Latishahot

Toogplakker
8 dec 2019
41
6
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd!

De nieuwe Freude39 wordt de opvolger van saunaclub Salome.
Zelfde eigenaar en het concept van Salome wordt overgenomen voor Freude39.
Dus geen RTC club meer en geen NZC.

snellejapie

Toogplakker
16 jun 2023
52
36
Ben benieuwd. Vroeger veel in fraude geweest, toen alles met condoom gedaan, maar uitstekende service. Als ze dezelfde service gaan raken wordt het sowieso een topclub, dan wordt het alleen nog zaak de nzc pareltjes op te sporen die er in principe in iedere club te vinden zijn

20 aug 2022
1.328
767
Ik keek regelmatig naar de foto's en Delia zag er aantrekkelijk uit maar de betreffende dame opsporen valt nog niet mee. Ik vroeg het Flori maar op dat moment was ze bezet. Ik heb vernomen van anderen dat Delia erg goed is en mooi. Op een gegeven moment was ze vrij en ging ze naar haar plek. Echt een mooie meid met een mooi figuur en geheel verschoond van tattoos. Ik had gelezen dat ze het Engels beter beheerst dan het Duits dus dat eerste maar aangehouden. Lekker knuffelen op de bank en vervolgens pakte ze mijn hand en liepen we samen naar de kamer. De sex was prima en het is een lieve meid. Pijpen deed ze lekker diep en toen ie behoorlijk stijf was riep ze anaconda. Ik zei dat meer dames dat al eens tegen mij hebben gezegd. Tijdens de missio zat ze lekker aan mijn tepels. Als minpuntje ksn ik zeggen dat ze af en toe iets te veel (mee) beweegt. Ik heb liever als een dame niet meebeweegt.
Delia is een intelligente en sympathieke dame met humor, seks met haar was altijd fenomenaal, volspuiten nooit een probleem.
Is volgens mij na sluiting naar Salome of Penelope gegaan

Laatst bewerkt:

bogozz

Toogplakker
30 jan 2019
127
68
freude_open.jpg

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Ben ook benieuwd maar vrees dat het vergane glorie zal zijn. Hoeveel dames zullen er zijn en met welke service? We moeten het afwachten maar het prijsniveau is belangrijk voor eventueel succes en voortbestaan.

Rodman

Toogplakker
4 sep 2016
108
69
Salome, te Herne, gaat net voor die tijd dicht en de eigenaar/manager heeft ook Freude in zijn bestand. Het is dus aannemelijk dat een (groot) deel van de Salome dames de weg naar Freude vindt. En Salome staat niet bekend als een nzc of rtc club. Alhoewel er daar ook wel dames lopen die ervoor open staan. Hetzij tegen extra betaling of als extra service jegens vaste klanten.

Terug
Naar boven