underkoffer
Ervaringsdeskundige
- 22 apr 2015
- 490
- 54
Glijmiddel zei:Vice versa
Glijmiddel
Thx.... Glijmiddel,
helemaal juist.
underkoffer
P.S. is dit niets voor jou, Freude39?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Glijmiddel
underkoffer zei:Glijmiddel zei:Vice versa
Glijmiddel
Thx.... Glijmiddel,
helemaal juist.
underkoffer
Glijmiddel
Glijmiddel zei:underkoffer zei:Glijmiddel zei:Vice versa
Glijmiddel
Thx.... Glijmiddel,
helemaal juist.
underkoffer
Spreek, Spaans, Engels, Nederlands helaas geen Duits.
Nou hoeft dat geen probleem te zijn maar weet niet of dat idee me aanspreekt van die fkk clubs.
Glijmiddel
SpiderBot zei:Zaterdag toch maar een bezoekje gewaagd, door de regen enigszins vertraagd rond 20.20 binnen.. waar ik 20.00 gepland had.. door de afwezigheid van ZOAB asfalt, komt er al snel veel water te staan.. ook kwam ik in een file door een ongeluk.. Advies is bij veel regen ,kies een andere dag;-
Het was erg druk, massale toeloop vanwege happy hour gaf de theke later aan. Hoop niet dat het de standaard is..
Na het douchen zaten er maar 6/7 dames (rest vermoedelijk bezet) op de banken (wat voor deze grootte van club weinig is).. en overal veel ijsberen.. parkeerplaats was ook vol, en moest tot achterin doorrijden om nog een plekje te krijgen..
vanwege de drukte snel handelen als een dame vrij is.. als je een andere beer ook ziet komen,gewoon snel en beslist net iets sneller oplopen.. een wat bescheidener opstelling kostte me een keer een kamer met een mooie blondine in een andere club, die daarna niet meer vrijkwam of weg was..
1e kamer ging aan Ruby, Roemeense, snel er op af..
tongzoenen op de bank,sigaret roken, en daarna de kamervraag
klok werd ingesteld.. ,degelijke goede sessie.
2e kamer Ina.., hier moest ik versnellen om eerder te zijn dan een andere beer die ook de richting op liep
zelfde patroon.., hier werd echter geen klok gezet! kwamen ook in een warme kamer zonder tussenschotten,dus
inderdaad waar je de buren ook kan horen. pijpen, en daarna kwam ze op me zitten,doordat ze ook ging tongen
moest ik uitkijken niet te snel te komen, dit tenauwernood kunnen tegen houden.. maar in doggy alsnog gekomen.
10-15 minuten waren voorbij en ze haalde het kleed weg.., toen dacht ik van laat ook maar.;
3e kamer met een donkere roemeense schone.., optisch mooi.. ik twijfelde even omdat ze met haar mobiel bezig was.
Ze was erg moe, dus van sex kwam er niet veel. Bleef bij kort pijpen en kort sexen.Wel lekker samen gelegen.. en wel de 30minuten volgemaakt. Qua sex had ik een beter een andere keuze kunnen maken, maar qua performance is de 3e ronde wel lastig, en heb ik zeker een actieve dame nodig. Wel een 3e keer gekomen binnen 2,5uur uiteindelijk met veel handinzet vd dame. Ook hier werd geen klokje gezet. Maar dit was wel rond een halfuur.
Wie volgt met zijn recensie, hoorde toch ook veel nederlanders..
Alibaba zei:ja, klopt enigszins
Mijn ervaring is voor 12 uur niet teveel geile beren maar "probleem" is wel dat ze allemaal geil binnenkomen en meteen een meid meenemen. De dames zijn dus best druk bezet. Pas rond de middag wordt het iets rustiger. De toeloop is minder, de geile beren liggen uit te hijgen en veel dames zijn beschikbaar.
SpiderBot zei:Freude sloot gewoon minimaal 12 uur.., kleinere sluiten sowieso al om 22.30/2300..of rond 23.00 komt de theke vragen of je nog een ronde wil, en zo ja..dat je dat NU moet doen..
Zal ook een keer overdag proberen om te vergelijken.. zal dan wel wat duurder worden..,
langer blijven betekent ook langere pauzes tussendoor.., maar wat doe je dan in die tussentijd..
ik ben niet in de Kino geweest, dacht dat ik niemand zag binnenlopen,achteraf wel spijt..dat ik er niet in ben gegaan
SpiderBot zei:kan je wel via de spiegeldeur naar binnen?
SpiderBot zei:kan je wel via de spiegeldeur naar binnen?