Freude39 - (FKK) Bochum

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
katholiek zei:
Meer foto's staan ook hier, maar lijst is niet meer recent:
http://www.freiercafe.com/showthread.php?t=33007
Freude heeft het grootste aanbod aan dames.
Dagelijks tussen de 20 en 30 meiden.

Bovendien is het ook de mooiste en grootste club uit het rijtje:
Loading...,
Loading...,
fkk-verena.com - Diese Website steht zum Verkauf! - Informationen zum Thema fkk verena.,
fkk-romantika.de,
Loading... en
Saunaclub M-Exclusiv.

Hoi Katholiek,
Bedankt voor je antwoordt, jij heb dus ervaring in beide club's en raad mij dus aan om Freude39 te bezoeken, doen alle dames nog steeds alles zonder, ofwel met andere woorden;
Freude 39 heeft maling aan de nieuwe duitse wetgeving. en laat de dames alles zonder afwerken?
Dan stop ik af van Villa Venus, en ga volgende maand naar Freude39 toe.
Tuurlijk laat ik terzijner tijd mijn verslag hier wel achter.

underkoffer

pauldekutkabouter

Toogplakker
7 apr 2015
133
26
De nieuwe wet, waar jij op doelt underkoffer, is wel in de maak maar nog niet van kracht. Laatste bericht wat ik gehhord heb is dat dit begin 2016 gaat plaatsvinden.

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
pauldekutkabouter zei:
De nieuwe wet, waar jij op doelt underkoffer, is wel in de maak maar nog niet van kracht. Laatste bericht wat ik gehhord heb is dat dit begin 2016 gaat plaatsvinden.

Oke, dan hoef ik mij geen zorgen te maken, en kan ik 'hem' overal zo instoppen..............hahaha

underkoffer

Alibaba

Toogplakker
28 apr 2015
249
5
pauldekutkabouter zei:

Achterhaald. Dit gaat niet gebeuren. Men kan niemand dwingen met of zonder condoom seks te hebben en gelukkig ook maar.
Dit is in mei al beslist in de Duitse politiek dus alle verhalen hierover kunnen naar het land der fabelen. Het is dus ook niet in de maak.
Wat wel in de maak is dat is een verbod op de zg Pauschalclubs, oftewel flatsrate. De Funparks e.d.

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
volgens mij ook verboden het openlijk aanbieden van AO (alles ohne = nzc) en dus hebben zoals bij voorbeeld Villa Venus en Grimbergen de AO allang van de website gehaald. Ook bij forum freiercafe willen ze niet meer dat er openlijk over AO wordt geschreven over een dame om te voorkomen dat de dame in moeilijkheden kan komen.

Alibaba

Toogplakker
28 apr 2015
249
5
De prostitutiewet wordt inderdaad aangepast. De flat rate concepten worden verboden.
Neuken met of zonder is niet op te leggen, al niet volgens de letter van de wet vrij verkeer van personen en goederen. Dit heeft de Duitse wetgever doen beslissen het niet in de wetgeving op te nemen.

Even los van het gegeven dat men ook grote vraagtekens heeft bij een mogelijke handhaving. Wat doe je? stuur je een smeris een club in om van belastingcenten te gaan neuken en hoertjes te vragen zonder te neuken en ze dan te arresteren? Of laat je een undercover politie-agente zich platneuken in een club om vieze mannetjes die zonder willen te betrappen? Niet te handhaven.

Dat er niet meer openlijk mee geadverteerd wordt is een gevolg vn de discussie die er over ontstaan is. De branche wil blijkbaar geen problemen (lees slapende honden wakker maken) en adverteert niet meer openlijk.

De pauschalclubs zijn al verledentijd.

Jajoh

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
383
79
Alibaba zei:
..... om vieze mannetjes die zonder willen te betrappen .....

Waarom nu gelijk weer die term gebruiken? Daar word ik een beetje moe van :evil: Valt me nog mee dat je niet ook gelijk "oude" mannetjes er bij vermeld.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Ik ben aangewezen op openbaar vervoer. Is deze club te bereiken vanaf treinstation Bochum en is het op loopafstand?

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
Afgelopen week eindelijk een bezoek gebracht aan Freude39, en ik ben er nog steeds stil van.
Wat is dat een walhalla voor nzc liefhebbers. Gelukkig voor mij, dat het toch ruim 550 km (vv) ver weg is, anders was ik hier zeker elke week wel langs gegaan.
De prijzen waren die dag (blijkt dat dit geregeld wordt aangepast), inkom = € 30,00, en 'n kamer bezoek € 30,00 (all incl), dus niet meer tevoren plannen hoe vaak je op 'n kamer wil.
Ik kwam daar aan om ± 10.30 uur, en plezier gehad met 3 dames.

± 11.00 uur
1e was Jantina (hoop dat ik het goed onthouden heb), is een slanke dame, half lang zwart haar, A/B cupje. (omdat dit mijn eerste keer was, en toch op verschillende forums lees dat nzc niet meer van zelfsprekend is, eerst aan haar gevraagd of AO mogelijk was), kreeg daarop een positief antwoordt, dus naast haar gaan zitten op de bank, zodat het voorspel (zoenen en pijpen kon beginnen).
Na z'n 5 minuten langer hield ik het niet vol, aangegeven dat we beter naar 'n kamer konden gaan.
Ze ging 'n sleutel halen en vertrokken beide richting kamer.
Daar werd het klokje ingesteld op 30 minuten, en het feest kon begingen, was geen gfe, maar was zeker ook niet slecht, zoenen (helaas enkel met puntje tong), pzc, beffen, vingeren had ze liever niet, en toen de daad, diverse standjes totdat ik heerlijk in haar klaar kwam. De tijd was nog niet om, dus ff bijgekomen.
Daarna kamer uit, ff naar het kluisje, en haar betaald (€ 30,00), en toen richting douche.

± 11.45 uur
Na deze opfrissing weer naar de zaal gegaan, rustig rond gekeken, wat te drinken genomen, peukie gerookt, en zo nu en dan zie je wat akties op de bankjes, ook wordt er door vele de kino bezocht om daar alles te doen, deze heren nemen dan geen kamer maar doen hun wipje in de kino zaal, waar, mocht je intresse hebben gewoon van kan mee genieten.
Ondertussen rustig kunnen kijken wie mijn volgende slachtoffer zou worden, mijn keuze viel op Anita, zag haar eerder flink te keer gaan op de bank.

± 12.30 uur
2e Anita, iets wat vollere dame, Blond half lang haar, ruime C cup, ben naast haar gaan zitten, maar wel weer eerst gevraagd naar OA, dus was voor haar ook geen probleem.
Op de bank werd er al flink en heftig gezoend ook zij verwende mij heerlijk met pzc, na z'n 10 minuten (kon het al wat langer ophouden) aangegeven dat we maar naar 'n kamer moesten gaan.
Sleutel halen en richting kamer, klokje instellen en het feest kon beginnen.
Dit maal tegen gfe aan, echt flink en heftig tongen, pzc, beffen, vingeren, we hebben echt over het hele bed liggen rollen, Anita bood ook anaal aan, maar daar geen gebruik van gemaakt, en als afsluiter ook bij haar heerlijk haar poesje vol gespoten. De 30 minuten waren reeds voorbij, maar echt geen haast met het verlaten van de kamer.

Om 13.30 stond ik weer fris in de zaal (waar inmiddels toch ruim 20 dames aanwezig waren), aan het rond kijken wie ik nu eens mee de kamer op zal gaan.
Ik zag ineens wel een hele mooie dame, het type vrouw waar ik echt op val, en als ik die op straat zou tegen komen, ik zeker nog eens zou voor omkijken.
Op het foto bord ff gekeken wie dat zou zijn, haar naam is Lisa.
Dus hield ik Lisa in de gaten, ff kijken hoe zijn met andere mannen omging, maar dat zag en goed uit, dus Lisa zou het worden.

±14.30 zag ik haar alleen zitten op de bank, en ben gelijk naar haar toe gestapt, op dat moment maakte het mij niet meer uit of zij ook nzc in haar pakket had.
Lisa, slank, mooie stevige B cup, met bruin half lang rasta haar (extensions)
Op de bank ging ze vol van gas, lekker tongen en natuurlijk ook pzc, daar dit mijn derde keer was kon ik het lekker lang volhouden, want moet er wel bij zeggen, dat ze heerlijk kan pijpen ook de ballen worden door haar meegenomen.
Natuurlijk kan je het niet te gek maken (tijd) op de bank, dus na z'n 10 minuten stelde ze voor om het verder af te maken op de kamer. Ze ging 'n sleutel halen en we liepen beide hand in hand naar de kamer.
Op de kamer een schone laken op de bed doen, klokje zetten en nog voor ik het bed op stapte vroeg ze aan mij hoe ik het wilde met of zonder…………hahahahahaha met jou zeker zonder.
Dit was (voor mij) echt gfe, lekker echt alles met haar gedaan, niets was haar te gek, het enige wat ze niet lekker vond is het zachtje knijpen in haar tepels (zijn te gevoelig), dus likken en kusjes daarop was geen probleem, beffen (en daar geniet ze van), vingeren, pzc incl de ballen mee genomen, standjes, en later kwam ze op mij zitten, zodat we weer lekker konden tongen en daarbij ik haar lekker vol te spuiten, ook hier waren we over de tijd heen (± 5 minuten) en voor haar was dat ook geen probleem, dus kon ik ook weer ff bijkomen.
Kamer af, afrekenen met haar en ik kon een douche gaan nemen, inmiddels was het zo rond ±15.30 en tijd voor mij richting huis te gaan.
Lisa's bankje is vlak bij de ingang, dus toen ze mij aangekleed zag staan, toen ik mijn sleutel inleverde, stond ze op en begeleide ze mij naar de uitgang, en kreeg een dikke zoen van haar, en zei nog zachtjes tegen mij, hoop je snel weer te zien, En dat zal zeker gebeuren.

Algemene conclusie:
Dit is een club die ik iedereen kan aanraden (nzc liefhebbers), want waar kan je dit voor elkaar krijgen om voor € 30,00 half uurtje all-in lekker van bil te kunnen gaan, met intern spuiten, daarbij z'n 5 a 10 minuten voorspel op de bank.

De dames die ik daar zag (± 20) waren zeker (± 15 Good looking) en 4 super uiterlijk (voor mij o.a. Lisa)

Zoals ik al begon, gelukkig voor mij, dat het best wel ver weg is, Maar ik zal hier zeker terug komen, ten eerste voor Lisa en 'n paar anders snoepies

underkoffer

p.s. ff kleine update (foutjes er uit halen) gedaan,
Denk niet dat ik dit hier hoeft te vermelden, maar je kan daar ook MET condoom neuken............hahahahaha

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
NIETS te veel gezegd, Ben blij dat ik je advies heb opgevolgd,
Kom daar zeker terug, nog bedankt !!!!

underkoffer

13 mei 2015
1.163
462
Waauw Underkoffer, je hebt me niet alleen heel nieuwgierig gemaakt, maar overtuigd om dit ook eens te gaan proberen.
Nu moet ik enkel nog een datum uitzoeken waarbij ik deze afstand (225 km enkel) kan maken om eens extra te genieten. :cool:

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
@ Ypp,
Ik kan er wel uren over praten, schrijven daar in tegen is niet mijn sterkste punt, Maar geloof me, ik geniet nog steeds in mijn gedachten.
Waar kan je voor € 30,00 'n ½ uurtje mee stoeien en op het laatst vol spuiten, en dan praat ik niet eens over het voorspel op de bank.
En echt waar, het merendeel allemaal mooie, jonge knappe meiden (mijn visie) en zijn van bulgarije en roemenië afkomst, daarbij lopen ze allemaal naakt rond, dus geen verrassing hoe iemand onder de kleding uitziet.
Zoals ik al schreef voor mij is het v.v. 550 km, maar zal hier zeker 'n paar keer per jaar aanwezig zijn.
Mijn streven is, alle dames die voor mij aantrekkelijk zijn, eens te willen proberen, en de toppertjes meer malen.

underkoffer

bbig

Toogplakker
13 apr 2015
137
5
Dat red je niet met een paar bezoekjes per jaar. Wznt iedere keer dat ik er ben zijn er op zijn minst 4 tot 5 nieuwe meiden.

Afgelopen donderdag Adelina, Amira en Emi weer lekker bestegen. jammer dat Alexandra nog met vakantie was, anders waren het er vier geweest.

Grtn bbig.

pauldekutkabouter

Toogplakker
7 apr 2015
133
26
underkoffer zei:
Gelukkig voor mij, dat het toch ruim 550 km (vv) ver weg is, anders was ik hier zeker elke week wel langs gegaan.

Ik heb de pech :mrgreen: dat ik er maar 140 km er vandaan woon en het komt inderdaad regelmatig voor dat ik na mijn werk denk: mmmm ik heb nog zin in een lekker kippetje en dan rij ik effe langs. Niet naar Freude overigens maar het principe is in iedere fkk hetzelfde. Zelfs als ik maar met één dame kamer kom je nog uit de kosten maar meestal ga ik dan 2 keer. Kost me € 90,=, daar heb je hier nog niet eens een half uur voor. Je hebt nu zelf meegemaakt wat een kwaliteit daar rond loopt en dat ze allemaal uit Bulgarije/Roemenië komen, boeie.

Waar staat vv voor trouwens, ik snap dat het heen en weer is maar ik kan niet op de juiste term komen.

Terug
Naar boven