Freude39 - (FKK) Bochum

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
707
534
Hola,
Prijzen....klopt dit wel?

20 minuten - 30 euro
40 minuten - 40 euro (was 30 minuten voor 50 euro)
60 minuten - 80 euro (was 75 euro)

40 min voor 40 euro is goedkoper dan 30 min voor 50 euro, of ben ik zo vroeg op de dag nog niet nuchter?
En dan 20 min langer meteen het dubbele :?:

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
ggd zei:
Hola,
Prijzen....klopt dit wel?

20 minuten - 30 euro
40 minuten - 40 euro (was 30 minuten voor 50 euro)

40 min voor 40 euro is goedkoper dan 30 min voor 50 euro, of ben ik zo vroeg op de dag nog niet nuchter?
En dan 20 min langer meteen het dubbele :?:

Zal vast een type foutje zijn, want bij de ijsberen lees ik dit

Tarieven zijn wel iets omhoog gegaan:
20 minuten - 30 euro
40 minuten - 60 euro (was 30 minuten voor 50 euro)

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Ik ben ook wezen kijken inmiddels. Er zijn wel degelijk zaken veranderd!
Zo zijn de prijzen flink omhoog bijgesteld, nog altijd een zachte prijs, maar procentueel gezien een forse stijging.
Reken daarbij ook dat extra's zoals anaal of FT nu een meerprijs kent. Alles bij elkaar toch een flinke kostenverhoging.

Reken daarbij dat de club nog altijd weinig service bied, nog altijd de even slechte frisdrank, veel te zoute soep en niks tot weinig te eten.
Voor mij de moeite niet meer om naar Bochum af te reizen. Er zijn inmiddels veel betere clubs en mooiere dames in de iets wat nettere saunaclubs die voor dezelfde prijs een luxer pakket bieden. Mij zien ze hier dan ook niet terug.

Sluiten om de boel op te knappen en dan te heropenen met dezelfde oude troep. Wel de prijzen verhogen en net doen geen AO club meer te zijn. Dat noem ik zowel klanten als de overheid willen bedonderen en daar doet Mart niet aan mee!

Overigens is de strijd nog niet gestreden in het clubwereldje rondom Bochum, zal me niks verbazen als deze club heel binnenkort alsnog verdwijnt en de gemeente Bochum alsnog tot definieve sluiting over gaat.

Voormalig lid 530

Ervaringsdeskundige
1 mei 2015
501
7
niemand kan of wil dat bedrag ophoesten, daarom toch maar besloten om door te gaan, zodat er in ieder geval nog geld in het la'tje komt

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
707
534
Als we met zijn alle (alle duitsland freaken) nu eens deze tent kopen, top verbouwen, er een super tent van maken met alles er op en eran.
Min 30 dames aanwezig, top service, voor tedelijk geld. Dan zitten we al half vol van ons zel haha. De rest komt vanzelf......
Enig idee hoeveel freude gangers er elke week zouden zijn?

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
De huidige eigenaar gaat niet meer investeren in deze tent, dus het zal alleen maar achteruit gaan. Tel daarbij op dat de gemeente de bestemming heeft veranderd en er in de toekomst geen bordeel meer mag huisvesten. Geniet nog maar even, want vroeg of laat gaat deze tent voorgoed sluiten!

Makkie

Ervaringsdeskundige
26 mrt 2015
342
126
Volgende week ga ik nog eens die richting uit, en aangezien ik alleen ga reizen kan ik eens afzakken naar deze club.
Eer ik anders van mijn collega's gescheiden ben is die club gesloten en heb ik dus tot nu toe nog geen kans gehad om er te vertoeven. Ik probeer mij als een deftige vader van een aantal kinderen te profileren in hun ogen :mrgreen: :mrgreen:
Is er nog iets te beleven heden ten dage in deze club ?

Acapulco staat ook nog op het te bezoeken lijstje ;)

grtz
Makkie

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
Het is jaren geleden dat ik in dit huis was. Aanvankelijk was dit zeker geen AO club, het was een "gewone" saunaclub met de gangbare prijzen. En gekend om zijn goede service.
De club werd zelf deels verbouwd (douches en sauna achteraan) en het liep goed.

Later ging ze een tijdje dicht en heropende als AO club. En nu blijkt het weer sinds een tijdje een gewone club te zijn.

NZC was in Freude steeds mogelijk, tegen meerprijs dan wel, vaak 20 Euro extra.

Chef

Toogplakker
10 okt 2015
132
10
Wie is er weer in deze club geweest.
Is deze nog steeds open met een groot aanbod ao dames?

speedy6968

Toogplakker
7 apr 2015
61
1
Ik ben afgelopen donderdagavond geweest, op de terugreis van een vakantie bij vrienden in Zweden en dacht vanwege het late tijdstip eens bij Freude39 langswippen :)

Rond 22:00uur kwam ik aan en er hing een relaxed sfeertje. Niet al te veel mannen en een stuk of 15 lady's.
Genoeg om te kiezen en volgens de setcard Board was er volgens mij maar één die niet ao deed.

Intussen openingstijden en entree prijzen gewijzigd en intussen weer gewijzigd, dus mijn advies hou de website van ze goed in de gaten. http://www.fkkbochum.com/index.php/home39.html

Ze zijn nu elke dag geopend van 10:00 - 03:00uur en vrijdags en zaterdags zelfs tot 04:00uur. Ik hoop niet voor de dames dat ze al deze uren moet werken. (Afgelopen zondag van 11:45 tot zo'n 20:00 uur daar geweest, was qua mannen heerlijk rustig en qua vrouwen circa 20 stuks!, deze keer uitgebreid met Moni gesproken en helaas voor de dames moeten ze dus de hele shift van 10-3uur werken, dat is dus 17uur!! en vrijdags en zaterdags zelfs van 10-4uur! Is echt gekkenwerk! Nu begreep ik ook waarom er wat meiden aan het einde van de middag al flink zaten te gapen en moe waren, gelukkig tijdens de dates niks van gemerkt, maar als de dames vanwege het weinig aantal ijsberen lang moeten wachten op een date, is het niet gek dat ze zich vervelen en ze de vermoeiheid gaan voelen.)

De prijzen tbv de lady's zijn ook gewijzigd.
De prijs is nu €30 per 20 minuten, maar voor intiem zc, anaal en französisch total wordt voor elke optie €10 extra in rekening gebracht. Gelukkig is dit eenmaal als je tijd van 20 min verlengt tot 40 min (€60) of tot 60 min €80.
Mijn 1e date was met Simona die eerder bij Villa Venus werkte, helaas viel dat wat tegen. In tegenstelling tot de vorige keer in Venus was er deze keer geen klik.
Mijn 2e date was gelukkig stukken beter, de date 2* verlengt en uiteindelijk een super passievol uur met haar beleeft.
Helaas haar naam ontschoten, iets met een M..., afgelopen zondag weer geweest en haar naam is Moni
Een Roemeense lady van 21, circa 1,60-65 met een slank figuurtje, B cupje borsten die niet al te stevig meer zijn, maar haar knappe koppie, strakke buik en verdomd lekkere billen trokken mij over de streep.

Afgelopen zondag vier heerlijke dates gehad, waarvan de 1e met Lari was, een voor mij bloedmooie roemeense die niet zc neukt, maar omdat ik toch op knappen stond, vond ik deze keer mc geen probleem. De 2e date was met vlgs mij Roxana, waar ik verdorie pas op de kamer hoorde dat ze niet zc neukt. Ik dacht nog trut waarom geef je dat niet zoals Lari tijdens de kennismaking op de bank netjes van tevoren aan. Helaas voor haar bleek achteraf dat tijdens het neuken het condoom geknapt was en kreeg ze toch mijn nakomelingen in haar poenie, maakte ze verder geen probleem van, maar ik dacht toen nog Karma is een bitch :) Later in de middag zag ik dat op haar setcard stond dat zij geen extra's had :(

De 3e date was met Moni en die had er echt zin in en was in een vrolijke bui want heeft mij op de bank uitgebreid bereden, althans dat dachten de mannen die keken, want ze had mijn handdoek over mijn dick gelegd en haar eigen handdoek om haar billen heen, zodat niemand kon zien dat we aan het droogneuken waren met de bijbehorende geluiden en kreuntjes.... top actrice, ze lag helemaal in een deuk en ik vond het prima om zo'n lekker schatje zo actief op mijn schoot te hebben zitten.... Uiteindelijk op de kamer dit dunnetjes over gedaan, maar dan wel real en een super 40 min met haar beleefd, ondanks haar hangborsten wat normaal gesproken voor mij een no go is, is zij toch mijn absolute favoriet! Voor mij wss nog het meest verrassend van iedereen dat ik dit bij haar heb :)

Einde van de middag haar een heerlijke massage mogen geven, achter de bioscoopzaal op één van de banken aldaar, ze vond het zoooo lekker en relaxed dat ze gewoon in slaap viel...en het mij verdomd veel moeite kostte om niet stout te zijn, want ze is zoooo lekker en lief engeltje als ze half op je schoot ligt te slapen :) maar ik wilde haar vertrouwen niet beschamen en heb haar met respect gemasseerd en behandeld.

Toen we terugkwamen vertelde ze dit met een dikke smile op haar gezicht aan haar vriendin en die wilde ook een massage.

Alhoewel ik plannen had om naar huis te gaan, dacht ik ach ik ben de beroerdste niet en aangezien zij ook nog op mijn verlanglijstje stond heb ik die ook uitgebreid mogen masseren, deze keer in de bioscoopzaal, ze genoot met volle teugen en vroeg of ik ook haar super mooie, stevige borsten wilde masseren... natuurlijk, toen vroeg ik zullen we dan ook je poenie maar masseren? Da da zei ze, gek genoeg bleef het daar niet bij en heb ik haar als beloning uitgebreid liggen neuken en heerlijk in haar klaargekomen. Damned wat een slimme lady is het toch, maar ach je hoort mij niet klagen.

Ik kan iedereen Freude39 aanraden, de keuze was reuze en doordat het zo rustig was, hadden de dames ook alle tijd voor je, dus relaxed uitgebreid kennismaken op de bank en genieten op de kamer/bioscoopzaal!

roubaix

Ervaringsdeskundige
6 sep 2015
341
147
Na mijn teleurstelling omdat Mine niet te zien was in Villa Venus ben ik naar Freude gereden. Aangekomen rond 21H30. Ik was er niet meer geweest sinds de heropening en was dus wel een beetje benieuwd.
Bij aankomst aangenaam verrast door het sluitingsuur : 1H00 dus ik had nog ruim de tijd.
30 betaald en ik zag reeds meerdere mooie slanke dames (een 20 tal dacht ik). Het was niet echt druk met mannen. Leuke muziek (beter dan in VV).
douche en dan wandeling gemaakt door het complex. Achter de cinema werd er geneukt : leuk zicht !
Terug in de zaal en naast Alexandra plaats genomen : kende me nog van een vorige sessie. ik vind haar bijzonder mooi : blond, mooie kleine stevige borstjes met opgezwollen tepels, prachtig kontje, mooi gezichtje. ze doet me denken aan Mine....
5 minuutjes op de bank maar ik heb de indruk dat ze liever snel naar de kamer gaat. Geen probleem. Koos voor 40 minuten en ze vroeg in het begin van de sessie om met of zonder. Eerst door haar super gepijpt, daarna haar lekker zonder geneukt in verschillende standjes. Na 20 minuutjes klaar gekomen in haar lekkere kutje. Volgende 20 min relax naast elkaar gelegen en genoten van haar mooie lichaam (kussen en strelen). Net voor het einde van de sessie had ik terug een enorme stijve en ik wou haar nog vlug neuken maar ze gaf aan dat er per sessie maar 1 maal klaar gekomen mag worden. Volgende keer kies ik terug voor haar maar dan wel 2 X 20 minuten dan kan ik haar wel 2 X neuken. Dit was een minpuntje.
Afgerekend : 2X30 + 10 voor nzc.
Er was nog veel tijd over dus na douche soepje genomen (was lekker) en terug rondje gelopen. Ik zag Bonnie zitten die mij herkende van vorige bezoeken. Even bij haar op de bank met haar gepraat en aangegeven dat ik even zou rusten. Misschien zou ik later een sessie met haar doen.
Op een bankje gaan zitten met een goed overzicht over de bewegingen in de ruimte en genoten van de naakte vrouwen.
Er waren 3 mannen binnen gekomen die door Bonnie en een blonde mooie meid geëntertaind werden. Bonnie danste sensueel voor mijn neus op een van de hoge tafels : zag er goed uit... Dit spektakel heeft ongeveer 20 min geduurd, maar ondanks het plezier van de mannen met de meiden is er geen kamergang uit gekomen voor de meisjes....
Bij binnenkomst had ik een heel mooi slank meisje met donker blond haar gespot.Ik had haar na mijn kamerbezoek met alexandra een kamer zien binnen gaan met een oudere man. Ik had heel veel zin om met haar een sessie te doen maar ze zijn heel lang op de kamer gebleven : ik heb ze niet meer gezien. Uiteindelijk naast Bonnie gaan zitten. Ze gaf aan in de zaal te willen neuken maar het werd de cinema.Daar heeft ze me lekker gepijpt. Vervolgens naar de achterkant van de cinema verhuisd en daar lekker verder gegaan. Ze vroeg mij 20 of 40 min. Ik koos voor 40. ze gaf aan dat dit 30+30 kost. ZC kwam er 10 bij. voor mij ok !
Lekker verder gepijpt en op de grond geneukt : zij op mij. Duurde niet lang of ik kwam klaar diep in haar. Net als ik klaar gekomen was kwam er iemand langs en ze bracht haar hand voor haar kutje waar mijn lul nog diep in zat. Ze zei dat ZC verboden was... Bizar. Ze is toen opgesprongen en haar gaan wassen. Alles bij elkaar heeft het slechts 15 min geduurd. Bonnie wou gaan douchen en stelde voor om af te rekenen. OK voor mij (dan kon ik nog eens gaan voor het andere mooie meisje dacht ik) en eiste toch de 70 euro ondanks de korte sessie. Heb haar aangegeven dat we slechts kort samen gespeeld hadden maar ze bleef bij aar eis. Heb het maar betaald. Was de laatste keer dat ik voor 40 min ga. ook laatste keer met Bonnie.
Mooie meisje niet meer gezien en dus maar naar huis gereden.
Al bij al toch goed geneukt ! ga zeker nog terug !
Groene,
Roubaix

Arbez

Toogplakker
10 apr 2015
137
0
Spijtig genoeg moet ik melden wat te hebben opgelopen, ik vermoed gonorroe gezien de verschijnselen die ik herken van eerder: een geringe afscheiding uit de pisbuis die niet hoort.
Komende week heb ik een afspraak bij de GGD en hou jullie op de hoogte.

Aangezien ik afgelopen maand alleen mijn favoriete Freude39 heb bezocht, zal daar de bron liggen.

Voor een ieder die daar onlangs is geweest, lijkt het me verstandig zich te laten controleren.
Het lijkt me zinloos namen van dames te noemen want het zijn nog altijd de heren die de soa's verspreiden in een club.

Überhaupt is het zinvol dat een ieder zich op zijn minst halfjaarlijks laat testen, mede gezien het verontrustende bericht van mart1980, zie https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=157&t=290&start=100#p28476

Overigens vette complimenten van mart1980 dat hij er hier melding van doet. Omdat mart1980 aardig wat rondneukt, heeft hij onbedoeld de afgelopen maanden mogelijk aardig wat syfilis verspreid... Daarom is het zeer te waarderen dat hij het laat weten.

Nu ondergaan de dames vaak genoeg controles om er snel bij te zijn. Maar de heren die niet in de gaten hebben dat ze zijn besmet omdat ze zich zelden laten testen, ping-pongen dat even later dan weer terug en besmetten zo zonder het zelf te weten via de dames weer hun wandelbroeders.

Arbez

Toogplakker
10 apr 2015
137
0
In aansluiting van de bovenstaande melding:
Uitslag inmiddels bekend: het blijkt chlamydia te zijn. Verder niks. Al zegt dat niet alles. Terecht merkt mart1980 op dat syfilis pas na 3 maanden kan worden aangetoond bij een test.

De testuitslag houdt dus in dat ik tot 3 maanden terug in elk geval geen syfilis heb opgelopen. Maar evenzogoed heb ik het vorige maand opgelopen en dat kan nog niet worden aangetoond met een test. Alle reden dus om je minstens 3 of 4 keer per jaar te laten testen als je regelmatig nzc doet, ook al heb je helemaal geen klachten. Iets dat mart1980 wellicht niet heeft gedaan, want de 2e fase van syfilis dient zich pas een jaar (of langer) na de besmetting aan.

Nog een reden om je meerdere keren per jaar te laten testen ook al ben je geheel klachtenvrij, is dat de chlamydia dit keer mij nauwelijks opviel. Voorheen als ik chlamydia had opgelopen, waren er altijd duidelijke verschijnselen. Dit keer was er slechts korte tijd een zeer geringe afscheiding uit de pisbuis, waarbij ik echt moeite moest doen om die op te merken. Twee dagen later was dat geheel verdwenen en verkeerde ik even in de veronderstelling dat het allemaal loos alarm was en er misschien sprake was geweest van een lichte blaasontsteking die aan me was voorbijgetrokken. Niet dus.

Dus ook al ben je geheel klachtenvrij, dan is er nog steeds alle reden om je meerdere keren per jaar te laten testen als je nzc bezigt. Dat hoort er gewoon bij als routine. Voor jezelf, voor de dames, en voor je wandelbroeders (die je anders weer via de dames besmet).

Alle beslommeringen ten spijt, volgende week ben ik weer in Freude39 en/of een andere FKK-club te vinden waar je aan nzc kan doen hoor. Heerlijk al die schoonheden daar in hun nakie te zien! Die daarbij ook nog eens een veel betere service leveren voor minder geld dan de prut die op Kinky staat waar je om de haverklap wordt getild. Het is de reis meer dan waard en doorgaans altijd een succes. Waar het op Kinky onderhand een uitzondering is als het meevalt, is het in de FKK-clubs een uitzondering als het tegenvalt.

Overigens valt de reistijd nog wel mee, als je dat afzet tegen de uren die je anders kwijt bent aan het researchen op Kinky. En dan kan je nog de mist in gaan met een tevergeefse tocht of foto's en services die niet deugen.
Wie nog nooit een FKK-club heeft bezocht, heeft nog nooit het ultieme wandelen ervaren.

speedy6968

Toogplakker
7 apr 2015
61
1
Ok dan zal ik ook zo open en eerlijk zijn om te melden dat ik wel Syfilis heb opgelopen in het 1e halfjaar 2016, zonder dit echter te weten omdat ze in het lab waar de GGD gebruik van maakt een onjuiste uitslag ergens in juli hebben doorgegeven.

Alleen heb ik de mazzel gehad dat ik eind juni bij de Uroloog moest zijn vanwege nabehandeling aan het doorsnijden van mijn toompje en toen een vijfdaagse antibiotica kuur heb gekregen die dus Syfilis al in zeer vroege stadium heeft (mee)bestreden.

Echter ik had geen klachten die horen bij Syfilis en naar uitgebreide gesprekken met de GGD-arts en zij weer met haar collega's in het land blijkt dat de fase 1 en 2 helemaal niet zo standaard zijn als dat de medische wereld ons laat blijken en dat die 2e fase pas na een jaar na oplopen besmetting zich aandoet klopt zeker niet (zo staat het niet op de website van het RIVM en de GGD-arts gaf aan dat dit ook (veel) eerder kan ingaan). En zelfs mijn huisarts en de uroloog hadden dus ook niet gezien dat de problemen die ik had met mijn toompje zeer wss het gevolg was Syflilis...

Na 2 maal her getest te zijn op Syfilis waaruit bleek dat er geen activiteit was qua Syfilis, had het lab dus de conclusie getrokken dat ik een vals positieve uitslag gehad moest hebben op Syfilis, bleek in december opeens dat bij mijn reguliere GGD test weer naar voren kwam dat ik positief reageerde op Syfilis.
Toen is gelukkig voor mij een GGD-arts er eens goed voor gaan zitten en er diep ingedoken en alle bescheiden van de afgelopen testen van de afgelopen paar jaren erbij betrokken en toen kwam zij er dus achter dat ik wel Syfilis had opgelopen in het 1e halfjaar 2016 en dat het lab bij mijn test in juni per abuis de verkeerde uitslag aan het GGD had doorgegeven.

Ondanks dat ik nooit symptomen en/of klachten afgelopen jaar heb gehad heeft de GGD begin deze maand besloten om mij toch de landelijk voorgeschreven behandeling ter bestrijding van Syfilis te geven en heb ik omdat ik in juni zo heftig reageerde op die antibiotica behandeling van de uroloog een antibiotica kuur van twee weken in de vorm van pillen gekregen ipv de standaard 2 injecties omdat ze niet het risico durfde te nemen dat ik wellicht op die injecties nog een veel heftiger reactie zou kunnen krijgen.

Dus ik had afgezien van wat darmklachten geen pijnlijke behandeling eraan over gehouden en ben nu dus Syfilis vrij volgens de GGD-arts. Echter voor mijn gevoel weet ik dat pas echt zeker als ik in april de uitslag krijg van mijn volgende reguliere SOA test.

Ook ik weet voor bijna 100% zeker dat ik het in Freude39 en of Vila Venus heb opgelopen omdat dit de enige twee clubs waren die ik in die periode bezocht heb.

En ook ik heb een paar keer Chlamydia opgelopen, maar daar nog nooit enige vorm van klachten gehad. Dat is het verneukeratieve aan die SOA's, de meeste mensen krijgen geen klachten en daarom is het zooooo belangrijk om je met regelmaat te laten testen op SOA's!

Ps je opmerking dat Mart1980 zich wellicht niet regelmatig heeft laten testen vind ik niet echt netjes, want als je al zijn berichten goed leest laat hij juist blijken dat hij zicht met zeer grote regelmaat liet testen en dat hij meermaals ons adviseerde omdat ook te doen en zelfs de moeite nam om ons en de betreffende dame(s) en club(s) te informeren!

Aangezien ik van de GGD hoorde dat Syfilis weer sterk in opkomst is en dat dit met name voordoet bij Oost-Europese dames kan ik iedereen aanraden die geregeld naar FKK-clubs gaan zich standaard minimaal 3 x per jaar laten testen op SOA's en bij (vage) klachten direct in actie komen, want wij zijn uiteindelijk de verspreiders van de SOA's naar andere meiden en clubs.

Ik wens iedereen een heel fijn weekend en wie weet tot snel tot ziens in een van de bekende FKK-clubs.... :)

Arbez

Toogplakker
10 apr 2015
137
0

Applaus speedy6968, dit is serieuze informatie waar we wat hebben! Wat jij nu uitgebreid bericht, vind ik een belangrijkere bijdrage dan welke recensie dan ook. Dat het in Freude39 en andere FKK-clubs goed toeven is, mag onderhand wel duidelijk zijn. Maar het is ook goed de risico's open en eerlijk met elkaar te delen hier op het forum. Want nergens anders kan dat: als je elders al niet wordt afgeblaft door fatsoensrakkers, wordt zo'n bijdrage wel weggemodereert.

Belangrijk om te lezen hoe jij aan de hand van jouw concrete situatie duidelijk maakt dat de 2e fase van syfilis blijkbaar eerder kan ingaan. De arts vertelde mij namelijk dat er na de besmetting een jaar overheen gaat vooraleer die 2e fase intreedt. Vandaar mijn suggestie dat mart1980 het afgelopen jaar zich mogelijk niet geregeld heeft laten testen. Uit hetgeen jij nu aandraagt, blijkt dat dus een voorbarige speculatie en bij deze bij voorbaat mijn excuses. Waarbij ik nogmaals wil benadrukken dat het zeer te waarderen is dat mart1980 melding doet op het forum, laat ik dat duidelijk stellen.

De enige clubs die ik de afgelopen 3 maanden heb bezocht zijn net als bij jou Villa Venus en Freude39 geweest. In december heb ik 3 keer Freude39 bezocht en bij de laatste keer op 29 december de chlamydia opgelopen. Althans, na dat laatste bezoek kreeg ik een (voorbijgaande!) klacht die chlamydia als oorzaak had.

Tja, of de syfilis-plaag zich ook tot mij uitstrekt, wordt dus pas over 3 maanden bij de volgende test duidelijk. Maar ik denk niet dat het zo'n vaart loopt. Mij werd gezegd dat je (als man) syfilis vooral oploopt via bloedcontact. In de praktijk betekent dat doorgaans via onbeschermd anaal neuken. Via vaginaal contact zou het weinig voorkomen, tenzij je een wondje op de penis of in de pisbuis hebt.

speedy6968 zei:
de meeste mensen krijgen geen klachten en daarom is het zooooo belangrijk om je met regelmaat te laten testen op SOA's!
Héél goed gezegd!
Omdat het niet genoeg ingeprent kan worden, heb ik besloten dit tot onderschrift te verheffen.

speedy6968 zei:
want wij zijn uiteindelijk de verspreiders van de SOA's naar andere meiden en clubs.
En daarmee sla je de spijker op zijn kop. Vaak wordt de clubs van alles verweten, maar de meeste wandelbroeders nemen niet eens zelf hun eigen verantwoordelijkheid.

Nogmaals dank voor je uitgebreide bedrage die erg informatief is. Het maakt weer eens duidelijk hoe belangrijk het is om je 3 à 4 keer per jaar te laten testen als je geregeld nzc doet. Ook al heb je geheel geen klachten.
Als je aan nzc doet, hóórt dat regelmatig testen er gewoon erbij.
En anders moet je er niet aan beginnen.

Chef

Toogplakker
10 okt 2015
132
10
Speedy: Gelukkig heeft men nu wel de juiste diagnose, de antibiotica kan gewerkt hebben en heb je misschien de pech gehad dat jetwee maal Syfilis hebt opgelopen.. welke klachten had je aan je toompje? Moeten we denken aan irritatie, branderig gevoel of zat er een wondje / koofje? Syfilis is vooral in het beginstadium besmettelijk zeker als je zweertjes hebt, in beginstadium wordt de kans op overdracht geschat op 30% , bij een wat langere besmetting neemt de overdracht kans af en heren die ermee rond blijven lopen en niks merken geven het gelukkig minder snel door. Spijtig genoeg krijgen de meesten geen duidelijke klachten.

Ik ben drie maanden terug voor het laatst in freude geweest en heb het daarna niet meer Bare gegaan. Heb wel een lichte irritatie aan mijn toompje met symptomen die doen denken aan trichomonas of candida, uit de urine pcr test bleek geen trichomonas/chlamydia/gonorroe . Na drie weken crème tegen candida zijn de klachten zo goed als weg.

Chef

Toogplakker
10 okt 2015
132
10
Syfilis is aantoonbaar in bloed tussen de 2 weken en 3 maanden afhankelijk van de incubatie tijd. Na drie maanden kan met met hoge mate van zekerheid constateren of je het wel of niet hebt. Vaak wordt het al na 6 weken waargenomen

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
heb vernomen dat sinds kort het pijpen/neuken zonder condoom in openbaar of bioscoop daar in Freude 39 niet meer toegestaan is.
(zoals in Grimbergen). Was van plan laatste vrijdag erheen te gaan maar besloot op laatste moment naar Arabella te gaan wat voor
openbare acties zonder condoom nog mogelijk is. Geluk gehad met mijn keuze voor Arabella.

elmarco

Toogplakker
7 apr 2015
85
13
Iemand al ervaring met Freude sinds 1 juli ?

Ik begrijp van berichten hier dat bij de RTC clubs de situatie als vanouds is, geeft hoop.
Maar Freude is toch altijd al een beetje anders...
En bij de Duitse fora is geen enkele clue te vinden over de situatie.

Terug
Naar boven