Freude39 - (FKK) Bochum

Alwayshot

Snuffelaar
18 jul 2015
2
0
IK kom 2 keer per maand in Freude, er is nu een nieuw meisje genaamd Rebecca, Zij wil een ding en dat is neuken zonder condoom waarbij ze graag volgespoten wil worden. Als ze is volgespoten speelde ze met haar kutje en mijn donatie. Een echt toppertje.

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
Freude39 is ten einde,
Als je de duitse forums lees, weet je genoeg
Ook de site is uit de lucht, Dus misschien tijd om nu maar eens een andere club bij de buren gaan bezoeken

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
706
534
Ben benieuwd waar de toppertjes opduiken.

Toch jammer ... Ben er toch zeker 200 keer geweest de laatste jaren.
Liters zaad in de dames gespoten

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
Ik denk dat dit mijn keuze gaat worden,
Tenzij iemand mij kan vertellen, dat een andere keuze beter is. Ik weet dat deze club's veel kleiner is dan Freude,
Maar ik wil gewoon 100% garantie om lekker bare te kunnen gaan. En misschien kom ik nog wel ex freude dames daar tegen

1e. Arabella,
2e. Venus,
3e. Romantika,
4e. Grimberg,
5e. Verena

Ik hoor graag van jullie, of jullie met mijn keuze eens zijn.

speedy6968

Toogplakker
7 apr 2015
61
1
Ik ging dit jaar al meer naar Villa Venus dan Freude39, maar aangezien de bezetting van Venus steeds minder werd mijn heil gezocht in Arabella en Grimbergen. Dus die staan nu op 1 en 2. Romatika en Verena ken ik nog niet. Toevallig kreeg ik begin van de week een berichtje van 1 van de dames van Venus dat ze verkast was naar Verena. Underkoffer kan jij wat meer over de club Verena en Romantika vertellen?

En idd bare gegarandeerd bij de clubs Arabella, Grimbergen en Venus:)

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
Ik ben en was een Freude ganger, Maar nu Freude exit is, moet ik op zoek gaan naar 'n andere club,
Deze club's zijn wat bare mogelijkheden hoog aangeschreven, Maar wat ik daar kan verwachten kan ik je nog niet vertellen, ja ze zijn kleiner van opzet en 'n hele dag vertoeven zoals in Freude zal er niet in zitten.
Mijn eerste keuze is Arabella of dat een goede keuze is, hoop ik hier van iemand te horen.
Dus nee kan je niets vertellen over deze club's (tenminste nu nog niet)

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Club voor onbepaalde tijd gesloten. Enkele dames zijn momenteel te vinden in Babylon. Daarnaast veel dames verdeeld door de club over de andere clubs van het keten. Het is afwachten of en op welke manier de club opnieuw geopend zal worden. Er zijn wat spanningen rondom deze club en de regio.

jeroom

Toogplakker
26 mrt 2015
208
65
Ook Acapulco (Velbert) gaat binnenkort misschien sluiten.

Is er een overaanbod?

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Veel clubs hebben het zwaar en rondom Dusseldorf is zich een heuse klantenoorlog aan het aftekenen. Taxichauffeurs krijgen bonussen als ze klanten afzetten en er wordt met kortingen voor beursgangers gewerkt. Maar onderschat de regelgeving niet. Veel clubs zijn al van eigenaar gewisseld en dat heeft vooral te maken met tegenvallende resultaten en de steeds hardere regels.

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
706
534
ben reuze benieuwd naar dit concept Katholiek :lol:
heerlijke ....naakte dames, dus FKK hoop ik
en wat me heerlijk lijkt overal sex kunnen hebben (muv restaurant dan!)
Kijk er naar uit :geek:

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
706
534
nee he.....
hoe kom je aan deze info?
kunnen we met zijn alle niet een ideale club samen tellen en voorleggen aan de nieuwe eigenaren :D
voor elk kutje dat je vol spuit krijg je bonus :lol:
toch wel heel jammer ....heb zo veel dagen doorgebracht in deze fantastische club, vroeger toen we nog goed eten kregen, er later een mooie bar kwam en later AO heel normaal werd. veel kutje mogen volspuiten.
heb toch zeker een mooie auto aan centjes daar achter gelaten door de jaren heen.
elek cent dubbel en dwars waard.........ben zelf een paar keer verlieft geworden op een dame, zelfs dat de dame gene geld meer van me wilde hebben...de goed oude tijd :p

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
De 'nieuwe' Freude gaat open a.s. woensdag.

Freude open.JPG

Maar wat wel heel raar is,
Dat als het een nieuwe eigenaar heeft, deze nog steeds gebruik maakt, van de internet site van de 'oude' Freude.
Want je ziet nog steeds de foto's van de 'oude' Freude, waar o.a. Maya en Ruby (die ik herken) op staan.
IMGP6699.jpg

http://www.freude39.com/index.php/home39.html

Jajoh

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
383
79
Zo te lezen op het IJsberenforum is er eigenlijk helemaal niets veranderd. Dus kunnen we hier weer terecht voor lekkere AO-sex? Misschien dat ik er dan ook eens een kijkje wil gaan nemen...

Quote (dus NIET mijn ervaring):

Mijn laatste bezoek aan Freude39 was vrijdag 24 juni, de laatste dag dat Freude39 geopend was. Vandaag is het 24 augustus, precies 2 maanden later, en ik stond netjes iets na 16:00 voor de deur. Het parkeerterrein stond al flink vol met auto's en ook binnen was het behoorlijk druk met bezoekers. Kennelijk was ik niet de enige die Freude39 had gemist. Binnen zaten al enkele (naakte) dames op de bank, op hetzelfde moment kwamen ook nog steeds meerdere dames binnen die zich gingen omkleden en later ook op de bank kwamen zitten.

Wat is er veranderd in de afgelopen 2 maanden tijd? Helemaal NIETS!
Er is geen nieuw zwembad, er is geen nieuw airco-systeem, geen nieuwe ingang aan de zijkant van het pand, geen nieuw interieur, geen nieuwe eigenaar, alles is exact hetzelfde. Alle geruchten waren vals!
Er zijn nog steeds dezelfde zwarte banken (die nog exact hetzelfde staan als 2 maanden terug), dezelfde omkleedruimte, zelfde douches, kamers, postmix-cola-machines, badjassen, etc. etc.
Ook de service van de dames is nog hetzelfde (RTC-service).

Tarieven zijn wel iets omhoog gegaan:
20 minuten - 30 euro
40 minuten - 40 euro (was 30 minuten voor 50 euro)
60 minuten - 80 euro (was 75 euro)

Er waren ongeveer 25 dames aanwezig tijdens de opening en bijna alle dames herkende ik uit de overige RTC-clubs; Arabella, Venus, Verena, Romantika en Luderland. Er waren slechts enkele nieuwe gezichten aanwezig.
Tevens waren er minimaal dezelfde hoeveelheid mannen aanwezig. Echter veel mannen verlieten F39 na één kamergang, later werd het rustiger. De sfeer was vrolijk en opgelaten, zowel de dames als heren waren allemaal in opmerkelijke vrolijke bui. Je kon merken dat zowel de dames als heren blij waren elkaar weer aan te treffen in Freude39.

Ik vond het overigens allemaal prima. Bij de balie stond Moedertje Dagmar die mij vriendelijk welkom heette en een zoen gaf. Badjas en handdoek mee, douchen en weer naar boven. Drinken gepakt en achter in de zaal zag ik mijn schatje Bonny op haar oude vertrouwde plek zitten. Ze lachte en maakte met haar vingertje het standaard gebaar dat ik naar haar toe moest komen en naast haar moest zitten. Neergeploft, ik kreeg een zoen en Bonny had al besloten dat we een uur naar de kamer zouden gaan, net als dat we voorheen ook deden in Freude39. Zullen we dat wel doen, ik ben net binnen? Bonny zei dat ze ook net op de bank zat en wilde dat ik de eerste kamergang in Freude39 zou inluiden voor haar. Drankje opgedronken en op naar de kamer met Bonny.

Heerlijk om weer thuis te zijn. Ik ben weer helemaal gelukkig.

Terug
Naar boven