Freude39 - (FKK) Bochum

SpiderBot

Toogplakker
6 apr 2015
72
0
Lijkt me dat veel SOA's niet in het belang van de club is.
Maar lang niet elke bezoeker zal schrijven dat hij een SOA heeft opgelopen, dat is weer de andere kant.

Dus ik ga wel uit van enig en / of regelmatig testbeleid. Anders is het na verloop van tijd echt een SOA fabriek.

Desalniettemin heeft Freude gevoelsmatig meer risico. Omdat het groter is , en ook vrij massaal wordt bezocht.

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
Tja, hoe zal ik dit verwoorden.

Maar ik kan mij haast niet voorstellen, dat er niet enig onderzoek plaats vind bij de dames op mogelijke risico's.

Laten we eerlijk zijn, gemiddeld zijn er altijd z'n 20 a 25 dames dagelijks aanwezig,
Bij elke dame, Is bare mogelijk, al zeg ik er wel bij, 'n paar dames zijn daar zeer selectief over, en gaan zeker niet met iedereen bare,
Tis een kwestie van vertrouwen, 'n band met de dame hebben, en geregeld komen.

Bij een bezoek aan freude, ga ik z'n 3 a 4 keer de kamer op, en denk dat dit door meerdere mannen zo zal plaats vinden.
Er hoeft maar een man iets onder de leden te hebben, en binnen no time, is de gehele club 'besmet'.

Deze man doet 3 kamer bezoekjes, dus 3 dames kunnen het ook hebben, deze 3 dames gaan gemiddeld over 'n werkdag z'n 10 tot 15 keer de kamer op (er zijn uitzonderingen van 'n paar dames, die wel 20 of meer keer de kamer opgaan).

Dus reken maar uit, dat binnen 'n week de hele club (dames) iets onder de leden kunnen hebben.
Daarom kan ik mij niet voorstellen, dan de dames nooit 'n dokter bezoeken.

Of is dat iets wat ik mij eigen doe geloven, en daarom ik nog steeds graag deze club bezoek.
Tuurlijk weet ik dat deze hobby ook een risico met zich mee brengt, maar dat is het risico van het spel.

Want waar kan je voor zo weinig geld, z'n heerlijke jonge meid gewoon bare neuken.

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Een ieder mag geloven wat hij wil ;)
Doch ik ken voldoende dames van dusdanig dichtbij, die mij heel andere informatie geven. Heb jullie überhaupt een idee hoe deze dames leven? Denk maar niet dat ze de kennis hebben die wij hebben en ervaringen met enige vorm van goede gezondheidszorg al helemaal niet.

Freude kent geen beleid en de dames al helemaal niet.
Sorry :cool:

Voormalig lid 530

Ervaringsdeskundige
1 mei 2015
501
7
mart1980 zei:
Doch ik ken voldoende dames van dusdanig dichtbij, die mij heel andere informatie geven. Heb jullie überhaupt een idee hoe deze dames leven? Denk maar niet dat ze de kennis hebben die wij hebben en ervaringen met enige vorm van goede gezondheidszorg al helemaal niet.

daar wil ik aan toevoegen dat dat voor iedere andere club geldt: er is geen beleid
alles op eigen risico
dat geldt dus ook voor andere clubs zoals golden time, livingroom, magnum, parksauna residenz, etc etc waar bare ook mogelijk is met een aantal meiden

zo simpel is het

er is ook geen beleid voor de mannen.
we zijn er zelf verantwoordelijk voor om ons te laten testen

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
katholiek zei:
mart1980 zei:

daar wil ik aan toevoegen dat dat voor iedere andere club geldt: er is geen beleid
alles op eigen risico
dat geldt dus ook voor andere clubs zoals golden time, livingroom, magnum, parksauna residenz, etc etc waar bare ook mogelijk is met een aantal meiden

zo simpel is het

er is ook geen beleid voor de mannen.
we zijn er zelf verantwoordelijk voor om ons te laten testen

Waarheid als een koe. Tuurlijk komen er dokters in clubs, maar de dames bepalen zelf of ze testen. Vaak zie je dat de meeste dames blijven zitten. Velen hebben een eigen dokter en testen daar of helemaal niet!

dap86

Snuffelaar
6 apr 2015
9
0
Een aantal weken geleden heb ik mijn tweede SOA ooit opgelopen: gonorroe.

Gelukkig is dit eenvoudig te verhelpen door een eenmalige antibiotica injectie.

In een half jaar Chlamydia (FKK Venus) en Gonorroe opgelopen (Freude39).
Pech waarschijnlijk maar voorlopig blijf ik bij de saunaclubs in Duitsland weg...

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
dap86 zei:
Een aantal weken geleden heb ik mijn tweede SOA ooit opgelopen: gonorroe.

Gelukkig is dit eenvoudig te verhelpen door een eenmalige antibiotica injectie.

In een half jaar Chlamydia (FKK Venus) en Gonorroe opgelopen (Freude39).
Pech waarschijnlijk maar voorlopig blijf ik bij de saunaclubs in Duitsland weg...

Afgelopen week zelf getest, alles negatief en kern gezond. Ik kom er 3x per week en doe minimaal twee kamergangen. Ik zal wel een geluksvogel zijn, maar test al twee jaar negatief :p

Er valt niks van te zeggen. De één is de lul na de eeste keer, de ander loopt jaren vrolijk in de ronde te neuken en heeft nooit wat.

mikek1968

Snuffelaar
5 jan 2016
5
0
Na regelmatige bezoeken aan Villa Venus en Grimberg Sauna werd het tijd voor een bezoek aan Freude 39.

In vergelijking met VV en GS is dit een erg luxe en mooie club.

Eerste sessie met Gabi.Ze doet normaal aan anaal, maar bij mij niet. Ze vond mijn pik te groot; zelf vind ik het wel meevallen :)

Tweede sessie met Florie, die ik kende van VV. Met Florie wel lekker anaal gegaan.

Arbez

Toogplakker
10 apr 2015
137
0
Even een korte update over F39, waar ik zojuist van terug ben.
Nzc blijkt ineens niet meer zo vanzelfsprekend zoals het vorige week nog wel was.
Vandaag stuitte ik op meerdere dames die aangaven geen nzc te doen:
-nieuwkomer Rahel met haar tot op de billen,
-beauty Ariane die voorheen wel ao deed,,
-de lange Nadine (beter bekend onder de naam Michelle van GT),
-en zelfs een van mijn favorieten, te weten Emi waar ik eerder al 4 keer een uur ao mee kamerde.

Wel wordt zeer correct bij de Zimmer-vraag op de bank door de dame tevoren aangegeven dat ze "nur mit Gummi" doet, zodat je er dan nog rustig van kan afzien.
Of dit tijdelijk is (mogelijk omdat de dames een kuur volgen), dan wel blijvend, is afwachten.
Maar ik vrees dat het nzc bij F39 aanzienlijk beperkt wordt.

Verder voor de statistiek: er waren meer dan 20 dames.
Beatrice die tot dan toe de enige was die geen nzc doet, was er niet.
Gabi was ook afwezig.
Janina ist mit Urlaub, werd me gezegd.
Simona waar ik vorige week compleet voor viel, had net een vrije dag genomen.

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
Arbez zei:
Even een korte update over F39, waar ik zojuist van terug ben.
Nzc blijkt ineens niet meer zo vanzelfsprekend zoals het vorige week nog wel was.
Vandaag stuitte ik op meerdere dames die aangaven geen nzc te doen:
-nieuwkomer Rahel met haar tot op de billen,
-beauty Ariane die voorheen wel ao deed,,
-de lange Nadine (beter bekend onder de naam Michelle van GT),
-en zelfs een van mijn favorieten, te weten Emi waar ik eerder al 4 keer een uur ao mee kamerde.

Wel wordt zeer correct bij de Zimmer-vraag op de bank door de dame tevoren aangegeven dat ze "nur mit Gummi" doet, zodat je er dan nog rustig van kan afzien.
Of dit tijdelijk is (mogelijk omdat de dames een kuur volgen), dan wel blijvend, is afwachten.
Maar ik vrees dat het nzc bij F39 aanzienlijk beperkt wordt.

Verder voor de statistiek: er waren meer dan 20 dames.
Beatrice die tot dan toe de enige was die geen nzc doet, was er niet.
Gabi was ook afwezig.
Janina ist mit Urlaub, werd me gezegd.
Simona waar ik vorige week compleet voor viel, had net een vrije dag genomen.

Arbez,

Ik ken je gelijk geven, niet zo lang geleden was ik daar ook, trof daar toen 3 nieuwe dames (Hon), en deze wilde ook geen nzc doen,
van meerdere ijsberen hoorde ik dat zelfs de oud garde ook steeds meer het condom wil gebruiken.
Mijn ervaring is, dat de dames waarbij ik geregeld op de kamer gaat, er nog steeds geen problem mee hebben, om het zonder met mij te doen.
Maar als het eerdaags moeilijker gaat worden, dan wordt het tijd om maar eens uit te kijken, naar een andere club

Voormalig lid 530

Ervaringsdeskundige
1 mei 2015
501
7
die meiden uit hongarije doen weldegelijk nzc
kira (die blonde) zit nu in Romantika
mira zit in Arabella
en die derde in F39

Arbez

Toogplakker
10 apr 2015
137
0
Even een minder prettig bericht.
Afgelopen donderdag bezocht ik weer F39.
Het heeft er alle schijn van dat ik toen opnieuw iets heb opgelopen.
Klacht is wat melkwitte afscheiding uit de pisbuis.
Pas na de Pasen kan ik terecht bij de GGD, ze hebben het nogal druk.

Het was mijn 5e bezoek aan F39 sinds mijn vorige soa (zie https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=157&t=197&start=130#p16071), dus een nogal vlot pechgeval...
Hoewel ik flink baal, blijft F39 mijn favoriete club.
De club valt niets te verwijten, wil ik benadrukken.
Het zijn nog altijd de mannen die soa's in de club brengen en daarmee anderen duperen.

Maar wat me verbaast, is dat ik de enige ben die melding maakt van opgelopen soa's.
Bezoekt niemand van ons dus deze club meer?

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Ik zelf ben een geluksvogel blijkbaar. Ik heb me afgelopen week preventief laten testen en ben geheel soa vrij gebleken. Kom er toch een aantal keer per maand, dus heb blijkbaar een sterk gestel :p

Ik spreek er vaak bekenden en hoor regelmatig van eeen besmetting hoor, dus je bent niet de enige ;).

Sprak dit weekend een dame die er lang gewerkt heeft in een "nomale" saunaclub. Ken haar al jaren dus we kwamen aan de klets. Nogal intiem dus ze bleek behoorlijk openhartig. Hoewel ik veel wist viel mijn bek open over de controles en de besmetting ook bij de dames. Ik ben er zeker van dat dames gewoon doorwerken bij besmetting en daartoe worden gestimuleerd door de club. Dus of de lub niks te verwijten valt mag je zelf beslissen.......

Arbez

Toogplakker
10 apr 2015
137
0
Dat dames blijven doorwerken, heb ik alle begrip voor. Zou jij 300 tot 500 euro per dag laten liggen?
Het enige dat ik hoop, is dat ze in zo'n situatie onbedingt met condoom werken.
Daarom vermoed ik dat als een dame met condoom werkt, ze aan het genezen is van een soa.

En wat valt de club te verwijten wanneer een dame net een uur voor mij een soa heeft opgelopen van een klant die zijn zaakje niet netjes op orde heeft?

:arrow: Het zijn en blijven nog altijd de heren die een soa in een club brengen door dames te 'bezwangeren' met een soa.

Overigens meld ik dit keer geen namen. Het viel me op dat bij de vorige keer daarmee mogelijk dames werden gedupeerd want enkele zie ik niet meer in de club. Het kan toeval zijn, maar toch.

Wie wil weten om welke dames het gaat, kan een interne mail sturen. Nieuwsgierige aagjes die alleen lezen, kunnen zich de moeite van vragen besparen zolang ze niet de moeite van delen nemen.

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Natuurlijk een dame verplichten door te werken met een soa is niet verwijtbaar. Ze werken daarbij helemaal niet met condoom, dat is echt een sprookje Arbez. Ken een aantal dames van zeer dichtbij die gewerkt hebben onder het bewind van van dit keten, enkele hebben bij zowel Freude als Venus gewerkt. De geluiden omtrent het niet regulier testen en doorwerken bij klachten en of een soa zijn unaniem. Als dit niet verwijtbaar is dan ook de heren niet die een soatjes mee naar de club nemen. De vrouwen die bij Venus een test moeten laten afnemen betalen daarvoor momenteel 100 euro voor, zelfs daar pakt de club iets tussen weg. Jij wil blijven volhouden dat de club niets te verwijten valt? Met soort gelijke bedragen stimuleren ze het testen ook niet en zijn daarmee schuldig aan onnodige verspreiding.

Ik kom zelf vaak bij Freude en neem daarmee bewust het risico. Maar ik steek mijn kop niet in het zand dat de club hier geen enkel blaam treft. Als je faciliteert ben je ook schuldig, punt!

Voormalig lid 530

Ervaringsdeskundige
1 mei 2015
501
7
Arbez zei:
Pas na de Pasen kan ik terecht bij de GGD, ze hebben het nogal druk.

Maar wat me verbaast, is dat ik de enige ben die melding maakt van opgelopen soa's.
Bezoekt niemand van ons dus deze club meer?

Het zou mycoplasma genitalium kunnen zijn.
http://cid.oxfordjournals.org/content/53/suppl_3/S129.full
Heb ik een tijdje geleden ook eens opgelopen. Dacht eerst aan chlamydia, maar die test was negatief.
wordt behandeld met kuurtje azitromycine verdeeld over vijf dagen.

Een andere clubganger bleek het twee weken geleden ook te hebben trouwens, dus het lijkt nog niet helemaal voorbij nu...

tip: ga even bij de huisarts langs....

smouse

Snuffelaar
27 mrt 2015
6
0
Afgelopen vrijdag de testuitslagen terug en gelukkig is alles op orde.
Ik kom sinds vorige zomer ongeveer 1 maal per week in Freude en heb daar dus nog nooit iets opgelopen.

Smouse

(Maar ik doe ook niet altijd NZC)

Arbez

Toogplakker
10 apr 2015
137
0
katholiek zei:
Arbez zei:

Het zou mycoplasma genitalium kunnen zijn.
http://cid.oxfordjournals.org/content/53/suppl_3/S129.full
Heb ik een tijdje geleden ook eens opgelopen. Dacht eerst aan chlamydia, maar die test was negatief.
wordt behandeld met kuurtje azitromycine verdeeld over vijf dagen.

Een andere clubganger bleek het twee weken geleden ook te hebben trouwens, dus het lijkt nog niet helemaal voorbij nu..
Dit is wel héél interessant dat je onder de aandacht brengt, mijn dank is groot katholiek!
Want ik was daar tot dan toe mee onbekend.
Het is ook belangrijke informatie voor andere forumleden.
Bij de GGD heb ik dankzij jouw bijdrage "mycoplasma genitalium" naar voren gebracht als mogelijkheid toen ik daar was voor de SOA-test.
Ze zijn ermee bekend.
Alleen test de GGD er (nog) niet op, werd mij gezegd.
Er is namelijk discussie over in hoeverre het als een SOA moet worden beschouwd.
De verwachting is dat het op den duur wordt meegenomen wordt bij de algehele SOA-test (in het rijtje Chlamydia, Gonorroe, Syfilis en HIV).
Maar momenteel test de GGD er (nog) niet op.

Inmiddels heb ik bij de GGD een SOA-test achter de rug en is het afwachten op de uitslag.
De visuele inschatting van de arts was dat het Chlamydia betreft en daarvoor heb ik 1000 mg Azitromycine mogen innemen.
De uitslag van de test is over enkele dagen en die moet bevestigen dat het om Chlamydia gaat of wie weet ook nog een andere SOA, bijvoorbeeld Gonorroe.

Als de uitslag echter geen Chlamydia uitwijst of een andere SOA en de klachten blijven aanhouden, dan is er volgens de arts welhaast zeker sprake van "mycoplasma genitalium", zoals jij oppert.
Daarvoor behandelt de GGD (nog) niet en dan moet ik ervoor naar de huisarts.
Behandeling is in dat geval inderdaad eveneens met Azitromycine, met een andere dosis over meerdere dagen.

Tot zover de stand van zaken na mijn eerste melding (zie https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=157&t=197&start=150#p17846).
Zodra de uitslag er is, laat ik het wel weten.

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
707
535
Beste Arbez,
kan je zo een afspraak maken bij de GGD?
welke plaats?
zijn er kosten aan verbonden?
THX
Wil me namelijk ook eens laten test....tot nu toe heb ik geen echt klachten alleen wat rood wat steeds terug komt na sex zonder!

Terug
Naar boven